Klusbabes "5"

Zo, heb ik effe lekker geslapen! Nu in huisbroek en oversized trui op de bank ploffen!
Is hier niet veel nieuws! Valt mee.

He Pip: wrdt spannend voor je!!! En by the way: mijn mannetje en ik willen graag een tweeling (ik ben er ook 1 van een tweeling, heb een broertje) en dan willen we een jongetje en een meisje..............verder niets, dank u!!

Kleintje, Ik heb ook een jaarcontract tot eind augustus 08. Toch hebben we ervoor besloten om voor een kindje te gaan. Ik zie wel wat de toekomst me brengt.

En Pip zolang het maar gezond is dan ben ik al meer dan tevreden!!

Hey Rimke,

Een tweeling lijkt me ook wel heel erg leuk!! of het dan een jongen en een meisje wordt, twee jongens of twee meisje dat maakt me niet uit (als de jongen/jongen of meisje/meisje maar eeneiig zijn) wahahaha

Kom net uit bad gerold...pffff heb het nu warm!!!

Heb met m'n mannetje afgesproken dat we zondag nog maar weer eens gaan testen, ben er nu wel helemaal klaar mee!!! boehoehoe!!

Lekker geslapen Rimke? Hebben jullie megadonkere gordijnen of kan je ook slapen als het licht is?

Ga me even aankleden!

X

Tuurlijk is en gezond kindje het allerbelangrijkste Renee maar ik kan me heel goed voorstellen dat je een lichte voorkeur hebt...maar dat hoeft niet natuurlijk!

Laterzzzzzz (hihi)

spannend Pip ik hoop dat ie positief is!!!!

Soms denk ik leuk een meisje, leuke jurkjes, en als ze groter is mee tutten en als ze nog groter wordt over dr vriendjes enzo praten. En soms denk ik leuk een jongetje, stoere kleertjes aan, als ie wat groter is en op sporten gaat, als ie groot is en een echte man wordt en gaat sjansen enalles....

maar ja dan denk ik wel weer heel ver vooruit.....

hahah renee, lekker zwijmelen mag hoor, en een voorkeur hebben ook vind ik
ik had had totaal geen voorkeur met geslacht als het maar gezond is

Pip: spannend hoor zondag testen ik kan erin komen dat je het zat bent haha

xxx linda

hoi meiden,

Linda je kan mij op hyves vinden Diana van der Tak uit Sliedrecht. Heb de jouwe ook gezien. echt een schat van een ventje heb je. Echt een lekker ding hoor.
(die Kleine he)

Pip, ik wil wel graag eerst een meisje en dan een jongen, weet niet waarom,maar dat lijkt me gewoon leuk. Of wat Rimke zegt een tweeling jongen,meid. Maar bij ons zit het niet in de familie, dus geef mezelf weinig kans.
Wel spannend dat je zondag gaat testen zeg. pfff hou ons op de hoogte.

Gatver ligt de hond naast me te ruften zeg. jeeeeeeeez, gatver  ga bekand over me nek. blegggggggg.

ga lekker pizza eten en jullie??

xx Bambi

hey bambi

lekker ding he die kleine van mij hahaha

ik ga zo effe je hyves bekijken. Ik ga denk ik chinees eten heb ik trek in lekker lekker

xxx linda

Terug
Bovenaan