Klusbabes "5"

Nou moet ik wel zeggen mn moeder heeft 4 kinderen. papa rookte en mama rookte, en ze dronk koffie met liters en heeft ook een drankje niet afgeslagen. En we zijn alle 4 zo gezond als een vis! (naja mn zusje heeft het aan de schildklier maar dat heeft ze van mama ge-erft, die had dat zelf ook.)

Happy het is echt niet erg als je je ei kwijt wil. Veel sterkte vandaag.
En vermaak je met je vriendinnen!

Jeetje, dat is knap hoor!
Ik rookte een pakje in de drie dagen, dus op zich viel het nog mee.
Ik hoop gewoon dat ik er ook snel wat van merk, me fitter voel enzo. Maar nogmaals, ben een stuk ongeduld, en wil dus morgen het liefst al een enorme conditie enzo hebben, en dat gaat niet he? Ik moet ook eens, als het zover is, met de huisarts overleggen wat ik wel zou mogen gebruiken, want het is wat jij zegt linda: we slikken wel allemaal foliumzuur.
Thee is trouwens ook niet goed he?
Ook te veel cafeine, groene thee mag wel. Maar als je liters gewone thee drinkt op een dag kan dat ook je vruchtbaarheid aantasten......

Fijna avond happy! Thats what friends are for he? Veel plezier met ze vanavond!!

Hey Happy,

Dat geklaag maakt niet uit hoor, zijn we voor, weet je toch. Heel erg veel sterkte. Waarom was het je laatste dag werken als je oom niet gestorven was?

Liefs, Linda

Hoi linda

We zouden eigenlijk dan zondag op vakantie gaan naar de dominicaanse republiek, dus ik bedoelde eigenlijk mn laatste werkdag, dan zou ik nu vakantie hebben !!!

kus happy

Hey Rimke,

Je mag wel thee en koffie wat ik zo gelezen heb maar niet al te veel. Ik geloof iets van  3 koppen koffie op een dag of 8 koppen thee. Ik heb ook gehoord dat in groene thee wel theeine in zit alleen minder dan in de normale thee. Zou je dus weer iets meer thee mogen hebben. In kruidenthee zou geen theeine zitten heb ik gehoord. Maar volgens mij geldt voor dat alles, het liefst met maten...
Als je alles hoort zou je ook geen  zachte  kaassoorten mogen hebben, geen drop, geen rauw vlees. En, het bovendien mag je ook niet afvallen of lijnen. Ik meen toch echt dat jouw gyn dat tegen jou gezegd had, of vergis ik me nou?? Dus, tja... wat wel en niet goed is voor elk weet ik niet meer hoor. Als je voor jezelf maar gezond blijft, denk dat dat het beste is.

o ja.. sorry. Ik kan me voorstellen dat je nu ook echt het gevoel hebt dat je hem mist en niet alleen voor die vakantie, maar dat drukt je wel even met de neus op de feiten. Hoop dat je vandaag een beetje opgevrolijkt kan worden. Als ik je kan helpen dan zeg het maar. Zal alvast beginnen met een .

Terug
Bovenaan