Klusbabes "5"

Dank je wel linda, vind het echt heeeeel lief van je !!!!! Ik weet niet of je van de week mn stukje hebt gelezen over de moeilijke dagen die er voor mij aankomen. Zal van de week dus best nog een keer jammeren en als dat mag zou ik al heel blij zijn. Lucht toch even op

dikke kus happy

Tuurlijk mag dat. En ik heb inderdaad dat stukje gelezen, maar had de 25ste in mijn hoofd zitten en ik wist niet precies meer van wie dat was, sorry. Ik wens je echt heel erg veel sterkte en hoop dat je veel liefde en warmte van je mannetje krijgt en lieve vriendinnen hebt die er voor je zijn. En natuurlijk mag je hier altijd je hart luchten.

Liefs, Linda

Meiden, ga ff douchen ......

xxxxxxxxx

Bedankt voor de lieve woorden ....

Geeft niet hoor linda, snap dat je hier af en toe niet meer weet wie wat schrijft hihi, is toch ook niet bij te houden !!!!!

xxx

Ik ga lekker tv kijken met mijn mannetje. Fijne avond allemaal en tot morgen.

Groetjes, Linda

hoi meiden...
nou nog steeds niej ongi!!!!
pfff ik word zo langzamerhand wel gek van mezelf...
bij elk krampje wat ik voel ren ik naar de toilet om te kijkenhihi
wat ik wel raar vind is dat ik gister op mijn nod dag behoorlijk veel krampen had en vandaag eigenlijk niet!!!
Zou het dan toch??????
Liefs Mij

hey engeltjuh,
Ik werd bij mijn nod ook hartstikke gek van mezelf. En ik was ook van plan om minimaal een week te wachten met testen. Maar kon gewoon niet meer goed slapen, dus heb uiteindelijk toch maar getest. Negatief, maar ik kon vervolgens wel heerlijk slapen en ging niet iedere keer naar de wc om te kijken of ik ongesteld was.
Als je het niet meer uit houdt gewoon testen hoor... Op sensitest kan je voor een hele lage prijs (veel lager dan in de winkel) zwangerschapstesten kopen, dus als dat ook een beetje was wat je tegen houdt... Maar kan me voorstellen dat dat niet echt het punt was. Ik wilde ook niet  elke keer  gaan testen. Maar ja.. voor mij was het beter zo.
Succes met afwachten.
Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan