Klusbabes "5"

Meiden, ga er vandoor !!!!! Hoop op een gezellige avond, mn humeur is al iets beter hihi

Engeltjuh; Spannend hoor meid, wat linda ook al zegt, als je zo nog 2 weken door moet is ook niet vol te houden, dan zou ik ook gewoon testen, heb je misschien wat meer rust. Succes meid, zal blijven duimen hoor !!!!

Linda; nogmaals bedankt meid, heeft me echt even geholpen. Gezellige avond met je mannetje

Tot morgen meiden, fijne avond ....

liefs happy

hoi meiden,

Happy hoop dat je vanaaf een leuke avond heb en dat je vrienden je lekker opvrolijken.

Rimke wat goed zeg dat je gestopt bent, ik hoop het ook dat het mij gaat lukken, heb mezelf voorgenomen dat zeker te doen zodra ik een posie test in handen heb. Trouwens had al gemeld dat me hyves pas morgen werkt, vaag he.

engeltjuh joh wat mega spannend, ik zou het geen twee weken volhouden hoor,maar snap jou achter liggende gedachte wel na je MK. sterkte ermee.

Kleintje goed van je dat je het heb gemeld bij je nieuwe leidster, en fijn dat ze het goed opnamen. indd eerlijkheid duurt het langst. mooi gedaan.

meiden wie zit er nog meer in spanning ???? ben het ff kwijt.

ohja essy blij dat de ongie er is meid, nu heb je tenminste duidelijkheid.

Linda2 over jou babykeuze (alsof we die hebben hahaha) zo dacht ik ook. ik wil er ook maar 2 en een 2ling lijkt me super, maar dan mag je dus ook maar 1x zwanger zijn en dat is dan weer iets minder hahahah.

ga weer verder popstar kijken.

xxx Bambi

Zo, ik heb me ook aangemeld bij Hyves. Morgen of overmorgen even kijken hoe het geworden is en dan zal ik jullie zeggen hoe je je kan aanmelden.

Groetjes, Linda

Je kan hem nu trouwens ook al bekijken: http://Lindabvlp.hyves.nl/
Wat was jouw gebruikersnaam Bambi? Dan kan ik hem toch al opzoeken. Kan hem met je gewone naam niet vinden en ook niet met Bambi, maar kan natuurlijk dat je andere gebruikersnaam hebt. Maar als het goed is kan ik het al wel bekijken.
Groetjes, Linda

he linda

waarom kan je die van jou nu al zien. die van mij zegt ie dat je pas over 24 kan kijken ofzo  ga nu ff die van jou bekijken. oke.

als die van mij werkt kan je hem vinden onder Diana van der Tak uit sliedrecht.

xxx Bambi

woh mooie jurk had jij zeg.echt super. je zag eruit als je plaatje, waneer ben je getrouwd ??

xx Bambi

Je hebt als het goed is ook een gebruikersnaam in moeten vullen. Die moet je even in plaats van mijn gebruikersnaam invullen en dan .hyves en derdelijke erachter zetten. Als je je gebruikersnaam hebt kan ik hem wel proberen op te zoeken voor je.

7 juni, dit jaar. De mooiste dag van heel mei, juni, juli en augustus bij elkaar. Voor mij natuurlijk maar ook wat weer betreft. 30-35 graden. De volgende dag was het nog heter, maar was toen erg benauwd.

Terug
Bovenaan