Klusbabes "5"

he meiden!

Linda en Bambi, mooie jurk!!! Echt leuk om nu een gezicht te hebben bij de tekst! haha
Zo.. verjaardag was super gezellig! Strakjes lekker slapen en morgen een relax dag! heerlijk!
Meiden welterusten!

Liefs Jacqy

Ik ga zometeen ook maar eens slapen. Genoeg op hyves gezeten. Zal morgen nog wat foto's erbij zetten. En dan zet ik er ook gelijk een foto van de paarse keuken bij. Kunnen jullie zien dat het wel mee valt.

Welteruste meiden!

goeimorgen meiden

jeetje he ik ben er even een avondje niet en jullie lullen gelijk 3 pagina's vol haha

Ik ga zo bambi en linda hun hyves pagina's bekijken ben wel nieuwsgierig haha

Happy, ik snap dat je gisteren een kl*te dag had, want dat is inderdaad wel weer erg confronterend, hopelijk hebben een paar borrels je een klein beetje in een vrolijke stemming gebracht, en hopelijk vandaag geen kater haha
Sterkte deze komende dagen meid, en als je je hart wilt luchten, wij zijn er meid

Sorry voor degene die ik even vergeten ben, maar ik moet nog even bijlezen

xxx linda

kleintje : goed van je dat je het allemaal hebt besproken op je werk, valt er weer een last van je schouders af he

Rimke: super top dat je gaat proberen te stoppen met roken, ik had altijd gezegd ik stop met roken als ik zwanger ben, en op het moment dat ik een positieve test in handen had, heb ik er nooit meer eentje opgestoken, ik rookte ook niet veel hoor 2 pakjes in de week (nog niet eens haha)

Essy: nou gefeliciteerd dan maar met je ongi hahaha, hopelijk duurt de volgende cyclus niet zo lang meid op naar de volgende rond

xxx linda

Bambi ik heb je hyves bekeken, en ik hoop dat ik de goede heb, jij hebt je de 21ste aangemeld toch? en je hebt een beetje krullend haar tot je schouders?? en als je dat bent mooie foto, wel leuk hoor het gezicht achter de naam

Linda : ook heb ik jouw opgezocht, een hele mooie trouwjurk had je aan, echt leuk om dit zo te zien

Bambi heb de foto's effe bekeken, maar wat een droppie die hond, nou die mag zeker bij mij op potjestraining haha

xxx linda

he hallo,,

ja nou ik ben opgelucht zeg,, nu alleen nog mijn huidige baan opzeggen en dan ben ik er klaar mee..doe het in mijn broek als ik dat moet gaan zeggen,,

wat is dat leuk zeg om gezichten achter die namen te zien.
linda wat heb jij een scheetje van een kindje..echt lief,,

en bambi ik jij hebt ook echt een poepie van een hondje,, wat een leuke foto's..
ik ga ervan uit dat dat je mannetje was op dat   bootje, samen met jou..

wat spannend engeltju, ik zou het ook echt niet meer uithouden,,
maar ja, jij moet doen waar jij je goed bij voelt..

enne happy heb je je gisteren wel vermaakt in de kroeg, samen met je vriendinnen.

voor degene die hun nod ''verwachten'' ik duim mee dat ie weg blijft...
en jullie posi gaan testen..

nou ga effe m'n koffie drinken, en zo naar mijn werk..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX voor jullie allemaal..

o ja nogmaals bedankt voor de adviezen en tips!!!!!

goedemorgen meiden,

Thanks voor jullie reacties, das mijn lieve hond ja. En indd me mannetje hihih. die is op vakantie genomen toen we gingen parasailen.

Kleintje nu nog succes met het opzeggen van je huidige baan.

Ik moet echt aan de schoonmaak hier pfff, vanmiddag ga ik met me vader en moeder shoppen. me vader en ik hebben een nieuwe broek nodig en in het dorp naast ons is een mega nieuw winkelcentrum geopend. jeee nu hebben we een c&a en een   H&M in de buurt hihihih.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan