Klusbabes "5"

@rimske: Wat goed dat je gestopt bent!!!!! Ik ben supertrots op je. en inderdaad denk aan waar je het voor doet. Bij mij is het nu 5 maanden geleden en ik heb op mijn smaak na niets gemerkt. Eerste dagen nog trek erin, soms als je het ruikt, maar het wordt steeds minder. We stonden gisteren in een propvolle zaal en ik rook plots dat er rokers binnen waren gekomen. (bleh, wat een lucht)
@engeltjuh en pipstip: Al nieuws???
@deleve: Ik zit nu op 5 weken. Zit jij in het maartforum????

@bieb: gelukkig is het vloeien bijna voorbij meid.
Waar is iedereen??? Op hyves?? Wordt geloof ik tijd dat ik ook iets aanmaak.
Dames, ik moet de slaapkamer nog verven vandaag dus see you later alligator.
liefs,
          sterretje

he meiden,

Ga er vandoor, lekker shoppen en daarna naar me schoonzussie en neefjes lekker pannekoeken eten en gezellig avondje keutelen hihihi. fijne dag en avond allemaal.

xxx Bambi

zo net mijn bedje uit gerold.................moet me nog gaan haasten ook, moet zo mijn mannetje van schiphol halen en dan dor naar de verjaardag van mijn vader.........aan de andere kant van het land. En schiphol is al anderhalf uur rijden dus hebben een fijn dagje voor de boeg!
Leuk hoor die hyves!! Grappig om overal een gezicht bij te zien. O ja, en ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ben idd diegene met die foto's op wintersport enzo. Gewoon rimke in Velp intikken, er is er dan maar 1tje volgens mij.
Fijn weekend allemaal,
Dikke kus Rimke

Ja, en ook ik heb hyves!
Vind het best eng om mijn naam hier zo zichtbaar in te vullen. Je weet maar nooit wie er mee lezen....................
www.seschilstra.hyves.nl
Weten jullie ook wie ik ben!
Leuk idd om gezichten te zien.

x Essy

O, ja, nog effe voor ik weg ga, bieb vertelde over visolie/omega 3. Wat ook goed schijnt te zijn en ik ook gebruik naast de omega 3 is tarwekiemolie capsules. Wat het helemaal precies doet weet ik niet, maar er zit vit. E in en dat schijnt super gezond te zijn en helpen bij de vruchtbaar heid....................

Ik vond het ook eng hoor. Maar ja.. als iemand me herkent dan zal die het ook leuk vinden dat die ook kan kletsen. Ik neem aan dat ze het allemaal niet gaan door kletsen.

Leuk kapsel trouwens!! Kan jij dat zelf? Of heb je dat laten doen?

Terug
Bovenaan