Klusbabes "5"

Goedemorgen,

Ik kreeg mijn mannetje gister echt niet mee naar bed. Die heeft nu ook het hyves ontdekt en is helemaal verslaafd!!
Jacqy en Linda bedankt voor jullie reacties.
Kleintje succes met het je vorige baas te vertellen. Heb je al wel je contract bij dat nieuwe bedrijf getekend? Ik heb wel eens verkeerde verhalen gehoord als ze nog niet bij het nieuwe bedrijf getekend hebben en dat wil je niet dat dat bij jou gebeurt.

Groetjes, Linda

Goedemorgen:
Zo genoeg bijgelezen alweer. Wilde gisteren al gezellig beppen maar computer werkte weer eens niet mee

@pipstip: ...ik had dus opgeschreven wat er met jou was...weet ik t niet goed meer grrr. Ging je nou testen? of \had je dat al gedaan?
Ik heb geen voorkeur voor jongenof meisje. Wel denk ik altijd dat ik een jongen krijg. Maar nu zit ik weer de hele tijd meisjesnamen te verzinnen. Maakt mij eigenlijk niet uit.En vriendlief ook niet.
@Kleintje 82: goed dat je werk t zo goed opvat. Ik ben vorig jaar ontslagen na een vast contract (6 jr) daar gewerkt met nog een paar wegens 'bedrijfseconomische redenen". Net op t moment dat we eigenlijk aan kinderen begonnen te denken. Op een gegeven moment zei mijn moeder dat ik daar niet te veel stil bij moest staan, dat ik dan geen vast werk meer had. Heb daarna een half jaar ergens gewerkt. Ben zelf daar weg gegaan, te ver weg enzo. Nu heb ik een half jaar contract ergens anders, loopt 16-10 af. Niets van gehoord, dus is gewoon verlengd, weet alleen niet half jaar of jaar contract nu. En t maakt mij eigenlijk geen flikker uit. Als ik zwanger wil raken, dan probeer ik dat gewoon. Als ze willen ontslaan ze je toch wel, niet zwanger/wel zwanger, vast contract, geen vast contract. Ik heb geleerd dat t allemaal wel weer op zijn pootjes komt...
@Deleve: leuk dat t goed met je gaat. Krijg je al buikje?
@essey: eindelijk ong. Je weet nu wel waar je aan toe bent
@Hyves: ik ga zo eens iedereen op Hyves bekijken. Je kan mij vinden op bianca uit Horn (34 jaar)(aangemeld met 33 jaar). Stom, straks herkennen we een buurvrouw of collega haha. Iedereen mag me aanmelden maar svp niet praten over het 'klussen'....

En verder?
Ik denk nu echt dat ik bijna uitgevloeid ben. Heel weinig nog, maarja dacht ik laatst ook al, dus even afwachten. Maar ik denk als t over is, dat ik de komende weken niet op dit forum zit haha. Vriend is 'hitsig' om t maar even zo te zeggen. Hij heeft gisteren knuffeldag bedacht. Om de haverklap roept hij; knuffeldag, knuffeldag, en hoppa dan gaan we weer even knuffelen

Oja, dat wil ik al een tijdje melden. Iedereen zal wel foliumpillen  slikken maar mij werd aangeraden om ook visolie capsules, omega 3 te sliken. Dit ook omdat ik helemaal geen vis eet, dus bepaalde vetten niet binnenkrijg. Misschien tip voor iemand anders?

Heb trouwens vannacht gedroomd dat ik ter controle naar gyn moest. Toen vertelde ik dus dat ik nog beetje vloeide. Maar toen ik onderbroek uit deed zat er weer heel veel bloed in verbandje...stomme droom
Kun je nagaan hoe je er toch mee bezig bent...

Ga nu s even Hyves bekijken

Leuk om iedereen zo te zien met foto;s. Je hebt toch een heel ander beeld bij iemand.
Al vermeld volgens mij, maar ik ben dus te vinden onder Bianca uit Horn (34)

Hmm mannetje heeft net lekker broodje gemaakt.
Vandaag niet veel doen, lekker niksen. doeii

Hey Bieb,
Even voor de zekereheid, is jouw passie maine coons. Weet ik zeker dat ik voor de goede aanmeldt.
Groetjes, Linda

Je ziet er nog jong uit zeg. En lekker fit. Loop jij daar mee of kijk je alleen maar?

Dag dames,
Dat was weer flink bijlezen, zeg. Ik had gisteren een superdrukke dag op het werk, dus ben ik daarna even gaan bijslapen. We hebben nog boodschapjes gedaan en na het eten een filmpje gekeken.
@kleintje: Wat goed dat je het gezegd hebt. Lijkt me behoorlijk moeilijk.
@Essy: Rot dat de rd's er zijn. Ik hoop dat je volgende cyclus korter is (of gewoon met posi test eindigt)
@happy: Ik las dat je eigenlijk een reis met je oom ging maken. Ga je deze reis alsnog eens maken? In ieder geval veel sterkte.

Ik ga even douchen en dan proberen het huis en de tuin aan kant te krijgen. Kom tussendoor nog wel even kletsen.

Terug
Bovenaan