Klusbabes "5"

Hey Rimke,

Sterkte met de drukte vandaag!

Ik ben ook weer ff weg. Tot straks en anders tot morgen.

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Nee, ik kan mijn haar niet zelf zo doen.
Was de bruiloft van mijn zus en had het 's ochtends bij de kapper laten opsteken. Heb van mezelf heel stijl haar. Mooie jurk had je aan op je bruiloft. Prachtige foto.

Es

hey meiden

Essy ik heb op je hyves gekeken echt leuk en je haar zit echt erg mooi op die foto

Bieb: ben jij degene met het roze shirtje aan?? ik ben blij voor je dat het bloeden nu bijna over is, dat mag nu ook wel eens toch

xxx linda

meiden ik ga stoppen, ik ben er vanavond weer, en vanavond komt er weer een mevrouw reiki bij mij doen, omdat ik nogal gestrsst ben is dat om rustig te worden, ik hoop dat het wat geeft

tot vanavond,

xxx linda

ng ff, heb een andere foto op hyves gezet, iets recenter...........................hihihi!
Ga nu echt weg, gegroet!!

hey rimke

je ziet er heel anders uit dan op de vorige foto, haha wat een haarkleur al niet verschilt he

xx linda

Hé meiden,

Ik heb ook hyves, als je zoekt op annemiek, putten leeftijd 31.
Heb er een aantal foto's op staan, ook trouwfoto's dus dan hebben jullie er weer een gezicht bij. Als jullie het niet erg vinden voeg ik alleen (nog) niemand toe anders gaan mijn vriendinnen vragen waar ik jullie van ken, ha ha. Dat wou ik nog maar even niet doen!

Ik vind het wel heel leuk dat ik bij een paar van jullie nu gezichten erbij heb!

Ga snel weer even verder aan de schoonmaak tot snel.

xxx

Hallo allemaal!

Wat moest ik ontzettend veel bijlezen zeg!pffffff, maar goed wel gezellig!

Rimke, we zijn allemaal heeeeeeeeeeeeeeel trots op je dat je bent gestopt met roken! goed werk!

Kleintje: wat voor functie krijg je bij je nieuwe werkgever?? Goed dat je het hebt gezegd, eerlijkheid duurt gewoon echt het langst.

Happy, heb je ondanks deze k*tperiode een leuke avond gehad gister?

Engeltjuh, vind het echt spannend voor je. Kan er heel goed inkomen dat je nog niet hebt getest maar sta je soms niet op het punt om te testen omdat je je nieuwschierigheid niet kan bedwingen?

Bieb, dus als het vloeien echt over is dan sluit jij alle ramen en deuren de eerste week? hihi, grappig hoor een hitsige man in huis!

Heb vandaag gewinkeld en maar liefst 1 truitje gekocht  maar goed, daar wordt m'n bankrekening wel blij van.

Morgen gaan we dus maar weer testen. Als ik dan op een   ander topic lees dat iemand vorige week een negatieve test had en nu een positieve....tja. Voor mezelf geloof ik niet dat ik nu zwanger ben.

Vanavond verjaardag....pfffff zou het liefst in m'n trainingsbroek op de bank hangen na deze shopdag!

X

Terug
Bovenaan