Klusbabes "5"

Hey Renee,
Ik heb  ook geen idee of je dit nou als ongesteldheid moet beschouwen of niet. Als ik zo de verhalen op de topics lees moet je oud bloed niet als ongesteldheid beschouwen, maar ja... duurt wel erg lang voordat je je menstruatie hebt. Maar is wel slim van je om volgende week even te testen en anders als je over 4 weken niet (weer) ongesteld wordt, weer testen? (als je negatief hebt getest natuurlijk).

Sterretje, heel heel erg veel beterschap.  Onze zwangere klusbabe mag niet in een keer allemaal kwaaltjes krijgen, dat is niet goed voor de zwangerschap.
Sterkte en ik hoop dat het je lukt om een beetje te eten. Anders moet je maar een kopje bouillon of een geroosterd sneetje brood uitproberen naast je beschuit?! Is beide ook wel redelijk te hebben.
Ik heb trouwens het huis weer een klein beetje opgeruimd (ja, er moet nog wel wat gedaan worden, maar dat doe ik van de week 's avonds nog wel een keertje denk ik) en de tuin weer een beetje op orde gemaakt. Nu is ie weer een beetje om aan te zien. Wordt tijd dat we een babytje hebben, blijft mijn mannetje tenminste thuis, kan die in de tussentijd alles schoonmaken en opruimen!

Dag meiden,

Het hok van mijn konijn heeft gelekt en doordat het vocht in het hout was getrokken zaten er een paar maden in. Gelijk dierenarts gebeld> ben als de dood dat  konijn van binnen uit wordt leeggegeten door maden!
Van de dierenarts tips gekregen om hem te onderzoeken en mijn conclusie: madenvrij! Hij zit nu zolang in een binnenhok totdat we een waterdicht buitenhok hebben gekocht.

@Linda: geeft niet hoor dat je het  berichtje had weggehaald. Dacht dat het subtiel genoeg was, maar als je je er niet fijn bij voelt, gewoon weghalen.

@Annemiek: Nee, geen meisje uit Zwolle, maar uit Putten. Ze heeft de Pabo gedaan, misschien weet je dan wie het is.......

Ga zo met mijn vriend lekker uit eten. MMMmm.

RD's zijn al weer aan het afnemen. Op naar de volgende ronde!

@Sterretje: snel beter worden!
@Happy: Fijn dat je zo'n gezellige stapavond achter de rug hebt!

Groetjes

Hey Essy,
Gelukkig is je konijn madenvrij. Is echt niet leuk als er maden inzitten. Heb het 1 keer meegemaakt bij het konijn van mijn man. Die had een wond. Hebben het steeds ingespoten met een bepaald zalfje zodat de maden er niet in kwamen en het genezen kon. Maar hij had te weinig weerstand en heeft het uiteindelijk niet overleefd. Dit kwam uiteindelijk niet door de maden trouwens. Hij was ook al een jaar of  7. Erg oud voor een konijn.
Maar gelukkig hebben jullie een binnenhok. Kan er in ieder geval niks mee gebeuren.

Sterretje, is het gelukt iets te kunnen eten?

he bambi,

Ik ben inderdaad vorig weekend naar Deurne/horse event geweest, was wel weer heel gezellig.
We waren vorig jaar ook geweest, denk dat we volgend jaar wel even een jaar overslaan er is namelijk heel erg veel hetzelfde.
Dit jaar was wel anders dan andere jaren dat Monty Roberts er was met een paar probleem paarden, heeeel interessant.

Verder zijn er nog steeds geen rd's, maar ik barst al een paar dagen van de pijn onderin mijn buik.
Heb mijn darmen ook helemaal op de hobbel, ik twijfel zo deze maand wat ik heb?!!!??!!
Ik was van plan om morgenvroeg te gaan testen als er nog geen rd's zijn, maar als ik het kan volhouden dan verplaats ik dat maar even naar dinsdagochtend, als ik dan negatief test dan weet ik ook zeker dat het niks meer word.
Morgen is nog zo'n twijfeldag, heb al een keer eerder een cyclus van 35 dagen gehad.
Ik hou jullie op de hoogte als de rd's komen of ik getest heb, dat beloof ik.
Fijne avond allemaal, ik ga zo nog even naar m'n schoonmoeder.
Doei
Kruimels

Hey Miekje,
Ik heb eindelijk jouw trouwfoto's kunnen vinden op hyves, ja.. ik ben nog niet zo handig erin. Jij hebt inderdaad een mooie jurk en ook een mooi kapsel. Jullie durfde wel met die fotoshoot zeg. Heeft je man veel met treinen?
Groetjes, Linda

Hoi allemaal...
ik wou jullie ff laten weten dat ik nog steeds niej ongi ben!!
Ik zei gister dat ik zowiezo nog 2 weken wou wachtte met testen maar dat is al veranderd hihi
Ik ga in de loop van volgende week testen...ik kan et echt geen 2 weken meer volhouden hihihi..
Dus nog ff verder hopen dat de  ver wegblijven.....
Liefs Miranda

Trouwens kruimels voor jou ook spannend....
wat voor klachten en rare dingen heb jij allemaal???

Terug
Bovenaan