Klusbabes "5"

hahah sterretje, ik vat niks verkeerd op, ik heb een brede rug en kan veel hebben whahaha

xx xlinda

Ja, is toch raar? Ik vraag haar om t aan niemand te vertellen, en dat doe je ook zowieso niet want dat moet de persoon zelf maar doen, en dan gaat ze t tegen iedereen vertellen. Misschien goed bedoeld maar ben er niet blij mee. had er vanmorgen al wat over moeten zeggen maar had er niet echt bij nagedacht. Ze vroeg ook al of andere vriendin t wist. Nee, want ik heb haar gezegd dat we t maar een paar mensen hebben verteld. Zoals zij t vroeg dacht ze zeker dat ik t iedereen ga vertellen.
Mijn vriend en ik hebben wel besloten dat als mensen weer gaan zeuren over evt zwangerschap of het komt op een bepaald onderwerp, dat we t waarschijnlijk wel gaan zeggen dat  ik een mk heb gehad. Nouja, niet tegen alleman, maar tegen bepaalde familie waar we meer mee optrekken.

Bieb morgen gelijk tegen haar zeggen want goedbedoeld of niet , als je nog zo zegt niet over praten en toch doen, nou meid dan heb je alle recht om effe lekker boos op haar te worden, het is inderdaad aan jullie om het tegen iedereen te vertellen en niet aan haar,

xxx linda

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2007 19:52:13'));

hey bieb

ik neem wel altijd beschuit met een licht gekleurd kopje thee als ik de diaree heb (gelukkig heb ik die bijna nooit), mijn moeder zei dat altijd vroeger, en dan was dat trouwens het enige wat ik binnenhield haha

xxx

Over diarree gesproken (lekker onderwerp); gister moest ik ook behoorlijk, Maar waarschijnlijk was dat van het lekker sundae ijsje met chocoladesaus en nootjes van Mc drec. Ach, god straft onmiddelijk

Linda:
morgen spreek ik haar weer over de mail, en bij t sporten, en dan ga ik t ook zeggen. Misschien lief bedoeld, maar die lult t misschien ook weer door enz enz

Wie gaat er straks gooische vrouwen kijken? vorig seizoen niet gekeken, maar nu ga ik weer heerlijk kijken!

Als jullie het willen vertellen van de mk, moeten jullie dat ook zeker doen. Dan kunnen jullie je hart ook eens luchten.
En idd, ook al bedoeld ze het goed, ze heeft je vertrouwen geschaad. Je wilde een luisterend oor en zij gaf hulp waar je niet om gevraagd had.

ik begin het trouwens wel af en toe al moeilijker te vinden om het stil te moeten houden dat ik nu bij de gyn loop en dat ik niet ongi wordt en dat we voor een tweede bezig ben, soms moet ik echt effe nadenken van oja shit dat kan ik niet zeggen haha, iedereen in mijn omgeving vraagt steeds wanneer er een broertje of zusje komt en dan zeg ik steeds misschien volgend jaar, en mijn schoonzus vraagt soms aan mij wanneer ik ongi wordt want wij lopen elke maand ongeveer gelijk, en ik tel elke maand de dagen om het zo een beetje bij te houden watn als ik zeg dat weet ik niet dan weten ze het meteen dat ik niet meer aan de pil zit, en vandaag kon ik lekker zeggen pfff ik  ben zo erg ongi hahah

xxxx linda

Ik ga het denk ik niet kijken. Er is een ander programma op zondag dat we altijd kijken, weet alleen niet welk.
Hé meiden, we gaan eten. Misschien nog tot later op de avond en anders alvast welterusten.
liefs,
        sterretje

Terug
Bovenaan