Klusbabes "5"

Engeltjuh,
Het hoeft niet, ik had krampen en dag na nod ook nog, maar toch getest. Ik hoop het zo voor je. als ze uitblijven, wanneer wil je dan testen?

SPANNUHND ENGELTJUH!!

X

hihi, renee wel de geschiedenis van internet wissen voordat je collega's komen!

was vanavond met m'n moeder op stap voor nachtkastjes en nieuw beddengoed voor ons nieuwe bed en wat denk je: helemaal NIKS gekocht wahahaha. 1mooi dekbedovertrek gezien maar die was te duur 225 euro!!  ja daaaaaaaaaag, dat koop ik echt niet! En nachtkastjes zijn ook al zo duur....mmmm, nog maar even verder shoppen dus (weet alleen niet meer waar?).

X

Hoi pipstip,
Oh, het blijft toch spannend. Ik heb zelf met de predictor getest en daar ben ik wel tevreden over.
Over die voorkeur had ik wel geantwoord. We hebben een lichte voorkeur, maar uiteindelijk maakt het niet uit welk geslacht het heeft en als het maar lekker gezond is.
hebben jullie het nieuws gevolgd? Pre-zwangercursus!!!

Hoi pipstip,
Voor een dekbedovertrek???? Waar was dat?? In het gooi????
Hemeltje lief, voor dat geld heb ik jaren aan overtrekken

Sorry, bedoelde ook niet dat niemand gereageerd had, volgens mij was jij de enige. Was gewoon benieuwd  of de rest wel/niet voorkeur had.

Morgen ga ik even een nieuwe test kopen (op mijn vrije dag .....HEERLIJK)!

X

Wahahaha was gewoon in een beddenwinkel. 100 euro heb ik er nog wel voor over maar 225?!?!?! ze zijn gek geworden.

Ja, heb het nieuws gehoord, pre-zwangerschapscursus. Vind het helemaal niet gek! Wat vinden jullie?

X

Ik vraag me af of er veel mensen zullen reageren. Stel je voor je woont in laten we zeggen Heusden en in je wijkcentrum wordt cursus gegeven. Nou op het forum willen we al niet herkent woden, maar nu kunnen we net zo goed met een groot bord lopen waar op staat: "Wij zijn bezig" Ik zou het wel prettig vinden als ze een goede site hadden met iemand aan wie je vragen kan stellen, want er wordt zoveel verteld, maar wie moet je geloven. Dus echt met een ha vk en zo.

Terug
Bovenaan