Klusbabes "5"

Pipstip,
Wij haalden ze vroeger bij de vroom en dreesmann en die waren van een goede kwaliteit destijds en zeker niet zo duur.

Pip meldt zich af voor vanavond: duik m'n mandje in!

Tot morgen allemaal!

X

hallo meiden

hoe is het met jullie, spannend voor de meiden die tegen hun nod aan zitten, ik duim dat jullie positieve testen mogen vasthouden..
jammer voor degene die negatief hebben getest, maar ja we zullen maar zeggen, hup gezellig mee naar de volgende ronde..

ik zit met een probleem en heb jullie advies hard nodig,,
momenteel heb ik een baan, ,maar nu ben ik zo goed als aangenomen voor een functie die ik gewoon erg graag wilde, ergens anders..
maar ik krijg daar nu dus een jaarcontract,wat moet ik nu doen, want ik wil gewoon heel erg graag kinderen, maar ik wil die baan ook..
wat zouden jullie doen, en hebben jullie allemaal een vaste aanstelling of niet, lig er ontzettend over te piekeren..
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry dat ik over mezelf zit te zeuren..

kus kleintje

Een dekbed voor 225 euri????!!!! Jemig. En er dan een keer een rode handdoek mee meewassen.........................
Spannend Engeltjuh!!! ik barst ook van de krampen en hoef pas volgende week ongi te worden!!!

Kruimels: Ik zou het doen, misschien moet je nog wel even op een kindje wachten en dan laat je je droombaan schieten...........is ook jammer, bovendien als je je werk goed doet dan kan het toch ook dat ze je jaarcontract verlengen?? Lastige dillema's he??
Succes met je keuze...............
Ik moet nog 7 uurtjes en dan lig ik weer op bed......................joepie!!!
4 dagen weekend.............................hoera!!!

he stelletje kletsmeiden

jeetje he jullie zijn gisteravond nog even lekker doorgegaan met kletsen,
Pip: 225 euro voor een dekbedovertrek, in geen 225 jaar !!! haha, ik bestel ze voor 25 euro bij de wehkamp hahah dan krijg ik geen pijn in mijn hart als ik weer een keertje een nieuwe hebben wil hahah

Kleintje: jeetje he dat is wel een moeilijk dilemma, tja ze zeggen altijd dat je je hart moet volgen, en misschien moet je die baan gewoon nemen, en tja als je zwanger wordt dan kunnen ze ja daar niet op ontslaan en je bent al met al 16 weken eruit voor en na de bevalling, maar ik snap dat je twijftelt, en o ja je zeurt niet over jezelf, succes met beslissen meid,

En voor iedereen die vandaag gaat testen of dit weekend ik  voor jullie
Oja en ik zag net dat ik dinsdag alweer naar de gyn moet, ik dacht van volgende week donderdag, dus dat wordt ook alweer spannend zal mij benieuwen wat de beste man te vertellen heeft,

Enne rimke : weltrusten meid hoop dat je een rustig nachtdienst hebt gehad vannacht

Nou meiden ik ga werken en ik ben er vanmiddag weer

dikke  linda

Meiden goeiemorgen,

JOEHOE     hoofdpijn is weg !!!!!!!! Jullie steun en een slaappil werkt dus goed. Wat kunnen jullie kletsen zeg. Lees vanavond wel bij om te reageren, moet om 8 uur beginnen, ga ik nooit meer halen ...... werkt goed hoor zo n slaappil whahahaha
O ja renee, gelukkig nog iemand aan het werk zeg, voelde me al zielig . Tot vanavond lieve schatten .....

Dikke kus happy

Goedemorgen iedereen!!!

Ben dan wel vrij maar wel vroeg eruit: druk programma vandaag wahahaha.

Denk dat ik dat MOOIE dekbedovertrek maar niet koop, gewoon belachelijk dat het zoveel geld kost. Ga straks even snuffelen op de site van de wehkamp en vanochtend eventjes de stad in.

Natuurlijk kom ik vandaag nog weer buurten!

X Pip
Nog steeds geen RD!

Terug
Bovenaan