Klusbabes "5"

hoi hoi..
nou nog steeds niej ongi...!!!
ik hoop dat dat zo blijft

goedemorgen dames,

nou happy ik heb geen slaappil nodig hoor heb gewoon 10.5 uur liggen maffen  whaaatttt. ben er net uit, maar wel een beetje brak hihihi

Kleintje zal je ff mijn verhaal vertellen. Ik heb al een tijdje miijn kinderwens, maar heb hem lang moeten onderdrukken omdat ik dus geen baan had. Vorig jaar maart ben ik begonne bij een bedrijf nadat ik 4 jaar met een vastcontract ben vertrokken, helaas moest ik na 2 maanden vertrekken ik paste zogezecht niet in hun team. Omdat zij een verkeerde proeftijd hadden gehanteerd is dat een heel gedoe geworden met een advocaat enzo om het contract te ontbinden. daardoor kon ik elders niet aan de slag en kreeg ook geen ww omdat ik dus feitelijk nog in dienst was. heb 3.5 maand zonder inkomen gezeten toen kreeg ik dus een ww en mijn resteerende loon uitbetaald. Toen gingen we trouwen en wou dus niemand me aannnemen omdat ik dan gelijk 3 weken afwezig zou zijn. Heb me letterlijk suf gesoliciteerd. in okt kon ik dan eindelijk aan de slag bij een nieuw bedrijf. hellass mog ik na 3 weken al weer vertrekken, gut ik paste niet in het team, gelukkig maar want had darr zelf in geen miljoen jaar willen blijven.
Weer soliciteren. en ben in dec. voor een uitzendbureau aan de gang gegaan voor een tijdelijk project tot half januari en toen was dat ook weer klaar. Toen werd mij een baan aangeboden bij autobedrijf (waar een oud collega van dat 4 jaar bedrijf werkte) het was wel ver weg, maar ben het toch gaan proberen. helaas brak het mij en mijn mannetje compleet op. ik moest elke morgen om 6.30 in de auto stappen en was om 19.30 pas weer thuis als ik mazzel had. heb er ook weleens 2 uur over gedaan om thuis te komen. Dit was niet leuk, ookal was de baan geweldig ons cociaal leven leed eronder. Dus toch besloten na 1.5 maand, dit word hem niet. Ik ondertussen radeloos. Ik heb een baan nodig voor we aan   kinderen kunnen beginnen. In juni dan eindelijk een nieuwe baan. 1 juni begonnen met een halfjaar contract. Gelukkig bevalt deze baan me goed en heb ik er een goed gevoel over en hoef niet bang te zijn dat ik geen verlening krijg. Maar je weet het maar nooit. Toch hebben we wij meteen besloten een week voor me proeftijd verliep om de pil eruit te gooien. We wilden een kind. PUNT. En ben tot het besef gekomen dat daar geen miljoen banen voor in de plaats kunnen komen. En tja als ik straks zwanger blijkt te zijn voordat me contract word verlengt en ze verlengen daarom niet, dan weet ik gelijk dat het dus niet mijn droombaan was. Dat zegt dus meer over hen dan over jou.
Ik ben er dus gewoon voor gegaan en met dat werk dat zien we wel. Meid je mag best praktisch denken , maar je moet je kinderwens niet laten afhangen van een contract.
Hoop dat je erwat aan heb.

Sorry is een beetje lang geworden.
Ga ff de vaat doen.

xxx Bambi

hoi,

Heb trouwens een hyves aangemaakt. Heb me er nog niet verdiept en ff snel een foto op gezet, maar dan kunnen jullie zien wie ik ben. hihihihi

Rimke heb je bekeken hoor. hihihi. Toch gek dat ik er nu een gezicht bij heb.
Jacqy ging kijken maar lukte niet .

ga zo boodschappen doen. toto vanaaf.

xxx Bambi

Hey bambi j

jeetje he wat een verhaal, dat is ook niet allemaal vanzelf gegaan met je werk, wat een gedoe met rechters die er aan te pas moesten komen, kan er inkomen dat je op een gegeven moment radeloos ervan wordt, ik ben blij dat je nu goed zit op je werk,

O ja hoe kan ik je vinden op hyves, vind ik erg leuk om het gezicht achter de naam te zien, jacqy en rimke heb ik al haha

xxx linda

happy ik ben blij dat het weer goed met je gaat, wij hebben gewoon allemaal genezende teksten hahahahahah

meiden tot vanavond

xx xlinda

Hallo,

Iedereen is vrij maar druk geloof ik! Ik ben geloof ik nog drukker vandaag dan op m'n werk, lekker veel gedaan! En een nieuw dekbedovertrek gekocht voor ons nieuwe bed, stukken goedkoper dan die ik gister had gezien en ook heeeeeeeeel gaaf! Nu het bed nog!

Morgen ga ik lekker shoppen, vanavond visite, druk druk, tussendoor kom ik wel buurten hoor, wil geen ontwikkelingen hier missen!

X

Kleintje, lastig hoor.

Het verhaal heeft zo ontzettend 2 kanten. Ik heb een vriendin die hetzelfde heeft gehad. Zij heeft toen gewoon eerlijk gezegd dat ze een kinderwens had en haar toen toekomstige werkgever vond dat geen probleem. Ze werd tijdens haar jaarcontract zwanger en dat is tijdens haar zwangerschapsverlof verlengd.

Ik zou gewoon zeggen dat je een kinderwens hebt en dat je daar vooraf eerlijk over wilt zijn. Dat hoeft echt niet nadelig voor je te zijn hoor.

X

he meiden,

zo.. mijn huis is schoon, de boodschappen zijn gedaan. cadeautjes gekocht voor verjaardagen en nu mag ik even op mijn kont gaan zitten voordat ik ga koken!
kleintje, ik snap je dilemma! Heel moeilijke beslissing lijkt me. Maar wat Pipstip zegt zou natuurlijk kunnen en ik zou mijn hart volgen. Doe wat je goed lijkt! moeilijk moeilijk moeilijk.
Met  iedereen alles goed? kruimels en engeltje.. hoe is t er mee?

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan