Klusbabes "5"

Ik ben zo het hele forum in mijn eentje vol aan het   lullen...................

Gezellig toch dat geklets Rimke. Nog effe en je hebt weer de 700 berichtjes vol gekletst haha

Nou pip stip, ik hoop dat ik aan kan voelen dat ik zwanger ben hihi. Heb al 2x geklust nu (jaja, we gaan er gelijk flink tegenaan ) en ik voel dat ik al zwanger ben haha, nee hoor klets nu uit m'n nek (misschien nog van de drank gisteravond...)
Ik heb wel vaker hoor dat ik iets denk, en dan is t ook nog zo. Grappig hoor

Zo,net boodschapjes gedaan, vanmorgen al beetje gepoetst. Vriend had trap geschuurd en 'zag' natuurlijk niet dat nu overal stof lag. Wilde eigenlijk de kamers boven doen, maar heb nu maar de woonkamer en gang gedaan, oja en slaapkamer beneden. (heb slaapkamer en badkamer beneden, en boven nog 2 slaapkamers en 2 ruimte evt voor badkamer maar die gebruiken wij als soort inloopkast voor de kleding)
Straks naar Arboned en dan gelijk even naar Praxis enzo.

Nu ga ik iets minder leuks doen....rekeningen overmaken bah

zo meiden

het is hier ook vies weer bleh

Rimke gezellig lekker kletsen, je humeur komt wel weer goed hoor, haha ik had het ook toen ik zwanger was hahah

Pip, je mag zeuren hoor meid, iedereen voelt zich weer anders en dan zijn wij er om je op te vangen, en succes met je slaapkamer verbouwen (heb ik dat nou goed gelezen of was het nou bambi??!! sorry dat ik het niet meer zeker weet)

Bambi: het kan gerust raak zijn bij je, en inderdaad net wat rimke zegt jij bent degene die dat het beste voelt, ik voelde me ook al vrij snel anders, ik hoop het voor je meid

Happy: moet ik maandag de AA bellen voor je??? hahaha heel veel plezier dit weekend, geniet ervan

Bieb: tja ook de rekeningen moeten worden betaald, hahahaha maar natuurlijk liever niet

Ik was gisteren bij voetreflex geweest, en zij vroeg aan mij   of ik ongi was geworden, ik zie ja, ze zei nou meid je wordt gerust zwanger maar je moet eerst de boel in je koppie op een rijtje hebben haha, ik zei tegen haar, weet je ik zo sterk het gevoel dat ik zometeen in december zwanger ben en dat ik zo rond de verjaardag van mijn moeder ben uitgerekend, toen zei zij, je was me op voor watn dat wilde ik nou net zeggen wel grappig vond ik dat, en nu maar hopen dat het waar is (eerder zwanger zijn is natuurlijk nog beter haha)
meiden ik ga douchen, en ik ben er vanavond nog even

xxx linda

Das grappig zeg Linda! tja, ik gelof er wel in hoor, in acupunctuur en voetzoolreflex en dat soort toestanden. Je ziet wat er bij mij zonder hormonen als resultaat is!
Lekker poetsen bieb! Jammer dat die mannen niet zien dat ze er een puinhoop van maken he? Die discussie heb ik hier ook geregeld.................

Heb net effe boodschappen gedaan, staat er zo'n bejaard stel bij de kassa achter me, wordt ik eerst van achter aangereden door hun karretje en daarna zet ze me bijna opzij om haar boodschappen alvast op de band te leggen, terwijl ik ng bezig was!!! Vreselijk die oude lui, en maar zeiken op de jongeren, ze kunnen er zelf ook wat van!
Dus ik zei ook tegen haa": Mevrouw, zoals u ziet, ik ben nog bezig, misschien kunt u heel eventjes wachten?? Takke trol.

Zo.

Ik was het weer kwijt!

Haha rimke toch takke trol! maar je hebt idd gelijk.Oude mensen kunnen erg zijn. en ze zijn   vaak heel gemeen naar elkaar! Daar  kunnen kinderen nog wat van leren! ik heb in een bejaardentehuis gewerkt en wat je daar allemaal hoor,valt me de mond van open...

Sterretje ik sport ook niet. Ik heb van 4 tot 13 jaar aan jazzdance gedaan 3 keer in de week. Maar toen ik op de middelbare kwam was me dat te veel met studeren erbij en ben ik gestopt. Ik heb nog anderhalf jaar gegymd maar dat was op een gegeven moment niet meer leuk. Waren er veel gestopt en de gezelligheid was weg. En nu doe ik niets meer van sport. Ik heb de hondjes en mn werk. ik werk in de zorg en daar leg ik soms ook wel wat kilometers af.
House komt idd twee keer in de week. Op dinsdag zijn de herhalingen en op donderdag zijn de nieuwe afleveringen. Ik ben begonnen te kijken midden in het seizoen en ben verkocht! Ik kijk altijd en als ik moet werken dan neemt vriendjelief het voor me op en kijk ik het een andere keer.

Mijn dipdagen zijn weer zo goed als over. Ik heb rustdagen ingelast (gelukkig heb ik vrij). Ik heb lekker lang in mn nest gelegen. ben langzaam opgestaan en ben achter de pc gaan zitten. Daarna lekker (nog steeds) in de pyjama voor de tv gaan zitten met de schatjes bij me. Ik ben me pas rond 3 uur gaan douchen . heb wel nog gestreken omdat ik niets meer had om aan te doen. Heb een paar keer lekker gejankt om niets vriendje uitgescholden  en nog meer gejankt.
Het heeft me wel goed gedaan. Ik ben nu flink opgeknapt. Ik ben ook niet meer zo moe!

Nou wat een verhaal is dat geworden...

X

Hihihi, die arme mannen van ns, die worden om niets helemaal platgescholden..........arme zieltjes!

hoi meiden,

Rimke bedankt voor je lieve opbeurende berichtje. Ik weet niet goed hoe ik me moet voelen. Ik voel me vreemd dat is zeker en heb vandaag weer heel de dag dat zeurende ongie gevoel in me buik. En steeds honger. hihih

Ik wil me ook niet te veel verheugen, bang voor de teleurstelling. Weet ook niet of ik naar me gevoel luister of naar me hartewens. Soms denk ik echt,ja ik voel me toch zwanger. En dan denk ik weer nee, dat wil je alleen maar denken, omdat ik het zo graag wil pfff. Snap er niks meer van. Hou me lichaam goed in de gaten en als er nieuwe klachten komen zijn jullie de eerste die het horen.

Kom net thuis van al dat drukke gedoe en moet over 3 kwartier al weer weg. pfff met me moeder en oma naar de kerk  naar een trouwdienst (toevallig een oud colega van mij, dus ken de bruid wel) maar ik kom nooit in een kerk. mmmhhh. ff goed gluren hoor.hihih

ga me ff omkleden en snel eten.

miss tot vanaaf.

xxx Bambi

hey rimke: je hebt gelijk hoor dat je er wat hebt gezegd tegen die oudjes, ik kan daar ook nooit zo goed tegen zie je iinderdaad veel over de jongeren zeggen, maar aan zichzelf denken ze nooit haha

Renee: ben blij dat je je weer wat beter voelt, lekker janken is goed voor je, ik doe het jammer genoeg te weinig hahaha, als ik moet janken dan houd ik me meestal groot en als de emmer echt goed vol is dan komen de waterlanders wel maar dan meestal als ik alleen ben

xxx linda

Terug
Bovenaan