zo meiden
het is hier ook vies weer bleh
Rimke gezellig lekker kletsen, je humeur komt wel weer goed hoor, haha ik had het ook toen ik zwanger was hahah
Pip, je mag zeuren hoor meid, iedereen voelt zich weer anders en dan zijn wij er om je op te vangen, en succes met je slaapkamer verbouwen (heb ik dat nou goed gelezen of was het nou bambi??!! sorry dat ik het niet meer zeker weet)
Bambi: het kan gerust raak zijn bij je, en inderdaad net wat rimke zegt jij bent degene die dat het beste voelt, ik voelde me ook al vrij snel anders, ik hoop het voor je meid
Happy: moet ik maandag de AA bellen voor je??? hahaha heel veel plezier dit weekend, geniet ervan
Bieb: tja ook de rekeningen moeten worden betaald, hahahaha maar natuurlijk liever niet
Ik was gisteren bij voetreflex geweest, en zij vroeg aan mij of ik ongi was geworden, ik zie ja, ze zei nou meid je wordt gerust zwanger maar je moet eerst de boel in je koppie op een rijtje hebben haha, ik zei tegen haar, weet je ik zo sterk het gevoel dat ik zometeen in december zwanger ben en dat ik zo rond de verjaardag van mijn moeder ben uitgerekend, toen zei zij, je was me op voor watn dat wilde ik nou net zeggen wel grappig vond ik dat, en nu maar hopen dat het waar is (eerder zwanger zijn is natuurlijk nog beter haha)
meiden ik ga douchen, en ik ben er vanavond nog even
xxx linda