He waar is iedereen?
Tss over oudjes gesproken. Tijdje geleden kwam ik V&D uit, en er kwamen net een paar oudjes met rollators aan die naar binnen wilden. Dus ik dacht, goh laat ik eens vriendelijk doen en de deur openhouden. Dacht je dat er een bedankje vanaf kon? Nou echt niet dus. Dus ik riep zelf maar even "nog bedankt he" tsjonge jonge, kan er nu nog boos om worden
Vanmiddag weer inkopen voor huis gedaan. Moesten verf voor trap hebben, wordt white wash. Huis is al 3 jr geleden opgeleverd, eigenlijk wit maar dat wilden we toen niet. Hadden ze dus blanco gelaten. Paar x aan begonnen maar nooit afgemaakt. Nu dan eindelijk weer echt aan begonnen, al helemaal geschuurd en morgen gaat vriendlief verven. Dan ben ik lekker de hele dag shoppen in A;dam haha. We gaan ook glasvlies behang op muren doen, egaal niet met ruitjes ofzo, en daarna nieuw kleurtje. Net vorig jaar geverfd hoor, maar je ziet weer schuren in muur komen en met dat behang zie je dat niet. En ach, ik ben toch veranderlijk qua kleur, dus vindt t niet erg hoor. Verf moeten we nog uitzoeken, maar dat komt wel.
strakt vermist en lost kijken
Morgen shoppen in A;dam. Met werk vriendin, soort personeelsuitstapje. De 1e 25 aanmelders mogen naar Schiphol, achter de schermen kijken (knappe piloten misschien?) en daarna worden we 'losgelaten' in A'dam. Bijna mijn hometown (kom uit Zaandam, woon dus nu in Limburg) dus altijd leuk om even terug te zijn. Volgende week ben ik trouwens ook in Zaandam, want nichtje wordt alweer 1!!!