Klusbabes "5"

hey bambi

veel plezier vanavond,? ben jij niet in de kerk getrouwd? wij wel, maar dat is hier in volendam bijna gewoonte om voor de wet en voor de kerk te trouwen, en ik kom sinds dat mijn ma is overleden nu 1x in de maand in de kerk maar daarvoor bijna nooit

xx xlinda

He waar is iedereen?

Tss over oudjes gesproken. Tijdje geleden kwam ik V&D uit, en er kwamen net een paar oudjes met rollators aan die naar binnen wilden. Dus ik dacht, goh laat ik eens vriendelijk doen en de deur openhouden. Dacht je dat er een bedankje vanaf kon? Nou echt niet dus. Dus ik riep zelf maar even "nog bedankt he" tsjonge jonge, kan er nu nog boos om worden

Vanmiddag weer inkopen voor huis gedaan. Moesten verf voor trap hebben, wordt white wash. Huis is al 3 jr geleden opgeleverd, eigenlijk wit maar dat wilden we toen niet. Hadden ze dus blanco gelaten. Paar x aan begonnen maar nooit afgemaakt. Nu dan eindelijk weer echt aan begonnen, al helemaal geschuurd en morgen gaat  vriendlief  verven. Dan ben ik lekker de hele dag shoppen in A;dam haha. We gaan ook glasvlies behang op muren doen, egaal niet met ruitjes ofzo, en daarna nieuw kleurtje. Net vorig jaar geverfd hoor, maar je ziet weer schuren in muur komen en met dat behang zie je dat niet. En ach, ik ben toch veranderlijk qua kleur, dus vindt t niet erg hoor. Verf moeten we nog uitzoeken, maar dat komt wel.

strakt vermist en lost kijken

Morgen shoppen in A;dam. Met werk vriendin, soort personeelsuitstapje. De 1e 25 aanmelders mogen naar Schiphol, achter de schermen kijken (knappe piloten misschien?) en daarna worden we 'losgelaten' in A'dam. Bijna mijn hometown (kom uit Zaandam, woon dus nu in Limburg) dus altijd leuk om even terug te zijn. Volgende week ben ik trouwens ook in Zaandam, want nichtje wordt alweer 1!!!

Sinds ik in Limburg woon kom ik toch regelmatig in kerk. familie vriend is katholiek, niet dat ze elke week in kerk zitten hoor maar laten wel de kinderen dopen, en tijdens een mis ofzo moet je ook wel eens heen.
Mijn ouders zijn van huis uit ook katholiek maar wij de kinderen niet. Vindt de kerk trouwens hypocriet. Sorry voor de meiden die wel katholiek zijn, wil niemand op de tenen trappen maar dat is mijn mening. Vriend wil ook absoluut niet in kerk trouwen (wanneer gaan we nu eens trouwen???)

Nog even vraagje. Ik dacht dat t misschien wel handig voor mij zou zijn om ovulatietesten te kopen, ik weet natuurlijk nu helemaal niet wanneer mijn eisprong is. Welke hebben jullie of weten jullie welke goed zijn? En ik lees ook wel eens dat jullie zwangerschapstesten via internet kopen? Welke zijn dat ook alweer?

Rimke@lul ik ook eens een halve pagina vol haha

Mijn lieve nichtje, net paar dagen oud. 9   okt wordt ze alweer 1 !!!!

Ons huis is 2 jaar geleden in december opgeleverd. We hebben alle muren laten spuiten met een korrel en je ziet in bijna alle muren al scheuren zitten. Niet bepaald mooi maar het is ook niet zo makkelijk weg te werken denk ik.

De trap hebben ze bij ons ook leuk opgelost. Wij hebben dus ook een spierwitte trap. Om de lak niet te beschadigen hebben ze stukken karton erin gespijkerd met giga dikke spijkers. Omdat er nog geen weg lag, lag het hele huis bezaaid met modder. Toen we die kartonnetjes weghaalden hadden we dus dikke gaten in het hout en bruine vlekken van de modder die we niet meer weg krijgen. En ze hebben slechte verf gebruikt want je ziet nu al de versleten plekken op de tredes zitten.

Ik ga van de week  de muur op zolder verven, die hebben we niet laten spuiten want dat was te veel werk met afdekken. En als vriendjelief herfstvakantie heeft dan gaat hij de trap onder handen nemen. En dan oogt het weer allemaal mooi.
Over een tijdje dan willen we ook een andere vloer beneden en daarna boven. We hebben nu vinyl liggen maar die ziet niet meer rmooi uit. We willen dan een laminaat vloer leggen.  Op onze slaaplamer  hebben we kliklaminaat van een nichtje maar je ziet dat het al ergens anders heeft gelegen. En ik hoop dat we dan zo goed als klaar zijn. De toekomstige babykamer is al zo goed als klaar, alleen nog een leuk kleurtjeop de muur.

Zo weer een berichtje vol haha. Nog wat kijk foto's voor jullie. Hoop dat ik snel foto;s van een baby kan plaatsen

Ga maar s stoppen. Morgen vertrekken we al om 7.15 naar A'dam. Dus lekker op tijd opstaan, 6 uur al!! Zijn rond 11 uur s avonds thuis

Groetjes misschien tot straks en anders een fijne avond en tot zondag

Terug
Bovenaan