Mamajm, gefeliciteerd, echt super... Wat een heerlijke dag voor jullie! En ook gezellig dat je ons vergezelt op 10 januari haha... Ben hartstikke blij voor je...!!!
Bolle van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een heerlijk weer heb je erbij zeg..!
Wij zijn vanmiddag bij mn ouders geweest, maar hebben nog niks verteld. Wij willen eerst nog even een maand wachten om het te vertellen... Al zou ik het al wel van de daken willen schreeuwen. Doordat we het nog tegen niemand hebben gezegd voel ik me ook nog niet echt zwanger, maar ja beter zo dan alle kwaaltjes om het duidelijk te maken
Wat ik hier nog niet verteld heb, is dat ik een oudere broer heb en hij heeft vorig jaar april een kleine gekregen. Nu is het probleem dat hij een verschrikkelijke vriendin heeft ( of vrouw moet ik eigenlijk zeggen, want ze zijn afgelopen maart stiekum getrouwd, daar kwamen mn ouders via via achter, echt heel sneu) maar goed... Doordat zijn vriendin zo gemeen is hebben ze ruzie met mn ouders en mogen mijn ouders hun kleinkind helemaal niet zien. Echt heel erg zielig, hier heeft met name mijn moeder heel erg veel verdriet van.... Alleen daarom zou ik het nu al willen vertellen, dat wij een kleine krijgen en dat ze zo vaak mag langskomen als ze wil... Hun eerste kleinkind hebben ze maar 1 keer mogen zien tot nu toe, erg he..?!
Denk dat ze heel erg blij zijn dat er een kleine op komst is hihi...
Ik vind het wel spannend allemaal, heb je eerst de zorgen dat de rd ´s zullen komen, maken we ons nu weer zorgen of het allemaal wel goed zal gaan en dat het gezond is.. Maar denk dat iedereen die twijfel wel heeft.
Hey meiden, een hele fijne avond nog voor iedereen...
Enne Gerdien en Poeh ze zeggen het wel he dat je het gewoon weet als je zwanger bent, dat de voorgevoelens vrijwel altijd kloppen!! Ik hoop het zo voor jullie en natuurlijk voor alle meiden hier...