Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Ohh ik zoek jullie ook op hyves. Maar weet de namen niet meer, sniksnik. Zal zo nog eens ff kijken.

Dus jullie gaan weer gezellig BBQ-en, toe maar weer. Wij nog niet hoor. Denk eind van de middag ff naar opa en oma. Stuurde net mijn mams een sms om fijne moederdag te wensen. Belde paps ff dat ze op bed lag. Gisteravond hadden ze feest van mijn oom en tante, maar waren ze ook al eerder naar huis gegaan. Tevele lawaai en drukte voor ons mam. Gaat weer lekker hier dus. Dan heb ik zo iets, ik hooopppp zo dat ik zwanger mag worden dat mama dat nog mee kan maken. Natuurlijk kan het nog hele tijd goed gaan, maar het feit is gewoon dat ze de kans heeft om weer een beroerte te krijgen en de vraag is dan ..... Niet aan denken! Ze word gewoon oma, punt uit!

Liefs Nathalie

Allememachies! Wat is er weer veel getypt en weer een nieuw forum! Joepie!!
Jeej en Mamajm: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je ook nu die onzekerheid nog een beetje voelt hoor, heb ik ook! Heb al veel miskramen meegemaakt om me heen en ook van mijn zussen, dus zolang je niet door de eerste 11/ 12 weken heen bent en het hartje hebt gehoord op de echo is het altijd even afwachten. Maar de vk zei tegen mij ook: de kans dat je over zeven maanden moeder word is erg groot, dus probeer je er niet te druk om te maken! En dat doe ik nu dus ook niet meer. As woensdag eindelijk de echo en ik denk dat ik dan pas echt ga genieten. Kan ik ook eindelijk legaal (zonder bang te hoeven zijn dat ik familie of vrienden tegen kom) de babywinkels in! Jippie!!!

Maar het is zo wel een hele leuke moederdag, en die zul je altijd blijven onthouden! Voor mij is die ook speciaal. Ben vandaag namelijk jarig! En kreeg vanmorgen een ontbijtje van mijn man, omdat ik moeder in spe ben en nauurlijk jarig ben, dus erg leuk!

Wat grappig trouwens dat er drie op 10 januari zijn uitgerekend! Hihi, hadden jullie allemaal dezelfde dag van je laatste NOD!

Ik weet niet wat r nog meer allemaal getypt is de afgelopen dagen, heb het wel vluchtig doorgelezen, maar moet nog veel schoonmaken en de hapjes enzo klaarmaken voor vanavond, dus reageer er de volgende keer op!

Een hele fijne dag nog allemaal! Groetjes Bolle!

Even de lijst nog een keertje. Ik heb besloten om me toch maar te houden aan de datum van de vk, dus 3 december uitgerekend. Anders word het te verwarrend. En toen ik net zwanger was vond ik die twee dagen best een groot verschil, maar nu bij 10 weken zwanger gaat het eigenlijk nergens meer over, hihi.
Ben trouwens benieuwd wanneer de 'nieuwe' zwangeren hun eerste vk of ha bezoek hebben en de datum van de echo weten!

Ik ga weer eens een bannertje maken, heb ik al te lang niet meer gehad.

moet ik wel de lijst plaatsen :) (ik word echt vergeetachtig!!! Kan ook niet meer zo snel en helder denken als normaal!)

NOD lijstje:

Miranda                                  4e ronde

1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Bolle van Harte meis!

Voor jou dus dubbel speciale dag vandaag. Wat lief van je mannetje dat hij met een ontbijtje kwam voor de mama in spe!

Ik ga snel terug naar mijn pannenkoekjes. Ik ben pannenkoeken aan het bakken met dit weer, ik lijk wel gek!

Liefs Nathalie

Mamajm, gefeliciteerd, echt super... Wat een heerlijke dag voor jullie! En ook gezellig dat je ons vergezelt op 10 januari haha... Ben hartstikke blij voor je...!!!

Bolle van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een heerlijk weer heb je erbij zeg..!

Wij zijn vanmiddag bij mn ouders geweest, maar hebben nog niks verteld. Wij willen eerst nog even een maand wachten om het te vertellen... Al zou ik het al wel van de daken willen schreeuwen. Doordat we het nog tegen niemand hebben gezegd voel ik me ook nog niet echt zwanger, maar ja beter zo dan alle kwaaltjes om het duidelijk te maken

Wat ik hier nog niet verteld heb, is dat ik een oudere broer heb en hij heeft vorig jaar april een kleine gekregen. Nu is het probleem dat hij een verschrikkelijke vriendin heeft ( of vrouw moet ik eigenlijk zeggen, want ze zijn afgelopen maart stiekum getrouwd, daar kwamen mn ouders via via achter, echt heel sneu) maar goed... Doordat zijn vriendin zo gemeen is hebben ze ruzie met mn ouders en mogen mijn ouders hun kleinkind helemaal niet zien. Echt heel erg zielig, hier heeft met name mijn moeder heel erg veel verdriet van.... Alleen daarom zou ik het nu al willen vertellen, dat wij een kleine krijgen en dat ze zo vaak mag langskomen als ze wil... Hun eerste kleinkind hebben ze maar 1 keer mogen zien tot nu toe, erg he..?!
Denk dat ze heel erg blij zijn dat er een kleine op komst is hihi...

Ik vind het wel spannend allemaal, heb je eerst de zorgen dat de rd ´s zullen komen, maken we ons nu weer zorgen of het allemaal wel goed zal gaan en dat het gezond is.. Maar denk dat iedereen die twijfel wel heeft.

Hey meiden, een hele fijne avond nog voor iedereen...

Enne Gerdien en Poeh ze zeggen het wel he dat je het gewoon weet als je zwanger bent, dat de voorgevoelens vrijwel altijd kloppen!! Ik hoop het zo voor jullie en natuurlijk voor alle meiden hier...

Joepie sorry haal weer eens namen door elkaar, maar jij hebt hetzelfde als gerdien toch?
Spannend he zo ´n voorgevoel..... Ik heb er alle vertrouwen in voor jullie...

Terug
Bovenaan