Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

MamaJM met haar verjaardagstaart voor morgen,
                                                                      niet   laten vallen hoor

Hahhaha ben je speciaal opgebleven?
Ik dacht die ligt al lekker te slapen met haar mannetje

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mijn muisje weer gevonden op internet.
Hopelijk doet ie het nu wel. Maar ga dus ff speciaal verjaardagsberichtje typen
Nu kan ik die natuurlijk nog ff wachten met zenden, want je bent nog niet jariggggg!
Lekker puhhh!

Aaah wat lief van je. ja ik was wezen douche en toen sprak een vriend van ons me aan op msn nou die hoorde wat er was, belde natuurlijk nog ff vond het ook heel sneu allemaal...dus ja weer veel te laat geworden maar ja kon ik jou plaatjes nog ff zien!! lief hoor meid...nu ga ik wel gauw naar bed. voel me wel na het douche echt veel beter..dus hopelijk gaat t morgen ook lekker.....
doegie...liefs mij

Hahahha dit was het plaatje nog helemaal niet.
Weltrusten meis! Slaap lekker & fijne droompjes.
Ik wacht lekker tot je naar bed bent, en dan post ik stiekum
mijn verjaardagsberichtje voor jou!

Liefs Nathalie

Haha, Nathalie, waar haal je toch altijd die leuke plaatjes vandaan???

MamaJM, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud (jong?) word je morgen? Hoop dat je toch een beetje een fijne dag kunt hebben.

Nathalie, jij ook gefeliciteerd met je jubileum.... Time flies!! Wij zijn in augustus alweer 5 jaar samen!

Esseltje.... he meid, wat vervelend!!! Goed van je om naar de HA te stappen, want dan heb je straks iig zekerheid (hoop ik tenminste voor je).

Gerdien, oooeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! SPANNEND!!! Ik duim voor je!!!

Hier nog geen RD'tjes te bekennen.... we wachten af!

Welterusten!

Groetjes, Mickje

Ohhhhhhhhh Mickje voor jou ook spannend meis. Weet je al wanneer je wilt testen?

Ik haal de plaatjes gewoon van internet. Ik had mijn verjaardagsberichtje al klaar voor MamaJM, maar zag net nog ander leuk plaatje dus die kopieren, maar ja nu ben ik het gekopieerde natuurlijk kwijt. Snappen jullie het nog, hihih? Pff tis wat, ik word moe van mezelf, hahah.

Hier alvast nog een plaatje om in de stemming te komen

Lekker veel glittertjes voor ons allemaal! Mickje ik duim voor je meis
Hou je ons een beetje op de hoogte? Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan