Hallo lieve dames,
Gerdien wat een geweldige foto, zelfs ik kijk er weer elke keer naar als ik hier langs kom! Kan me helemaal voorstellen dat je hem er thuis ook weer elke keer bij pakt! Die foto is toch de droom van elke vrouw die zwanger wil worden...zucht...zwijmel...zucht!
Hoest met je vriendje, kan hij het al wat meer bevatten???
Jolie...hey meis. Ik snap je ook goed met dat afstand houden hoor. Ik kan het dus ook niet zo goed. Type al wel iets minder, maar blijf me zo verbonden voelen met jullie.
Moet je nog maar 13 dagen tot je ongesteldheid??Kan me als de dag van gisteren herinneren dat je zo teleurgesteld was! Dan gaat de tijd toch wel snel hoor! Fijn dat je ons ook begrijpt. Het is idd zo dat je elke maand er ietjes minder mee bezig bent in het begin, maar als het dan weer op wachten aankomt, dan komt alles toch weer heel duidelijk in beeld he! Ik hoop zoooooooooo voor je dat het deze keer raak is, maar hoop er niet teveel op, beetje zelfbescherming misschien, maar anders valt het weer zo tegen!
Mickje, meisje...hoe is het daar? Ben je erg teleurgesteld???Geloof het graag hoor, ik weet precies hoe je je voelt...maar ga toch wel steeds meer denken van: oh, ronde 4, dan zou het wel eens raak kunnen zijn! Omdat je dan toch wel al een poosje bezig bent! Boven m'n bannertje staat nog steeds ronde 3, maar heb nog geen zin om een nieuwe te maken, want krijg hem er niet goed in hier, op de één of andere manier!
Bolle, wat leuk dat je nog steeds mensen kunt verrassen he!!! Je hoort wel vaker dat je bij vrouwen met hele sterke buikspieren in het begin bijna niks zit! Omdat het moeilijker is om die buitenste buikspieren aan de kant te drukken...(zoiets was het!)een vriendin van mijn ging een x toen ze 8 maand zwanger was, mee stappen...is ook zo mager als een lat en ze had een rokje aan met een zwart truitje, van de voorkant zag je gewoon niet eens dat ze zwanger was! Zo'n klein bollend buikje!
Heb je al ander werk???
Esseltje, je houdt het spannend meisje! Je weet nu dus niet helemaal waar je aan toe bent of wel??? Ging je nou zondag testen? Of had ik dat verkeerd begrepen! Ik duim zo voor je!
MamaJM, heb je nog een beetje kunnen genieten van je verjaardag??Goed dat je erover kunt praten, niks opkroppen, gewoon lekker uithuilen, dat helpt het beste! Nog leuke dingetjes gekregen verder???
Dotje, wat leuk dat jullie al zijn wezen kijken naar spulletjes! Zou ik ook doen! Ikea is idd betaalbaar, moet ook leuk blijven natuurlijk, een kleintje kost al geld zat! Hoorde laatst van een vriendin dat zo'n kinderwagen zo rond de €750,- kost! Schrok me dood!! Gelukkig heb ik een zus waarvan ik alles mag lenen...en als ik bevallen ben, dan is de kleinste van hun er allang weer uit, dus dat moet lukken!
Wat voor kleuren willen jullie gebruiken dan??Voor de kinderkamer enz.
Naat, hoe is het vandaag met je? Kun je het allemaal een beetje volhouden?
Goed luisteren naar jezelf he! Dat is het allerbelangrijkste!
Mamoetje, goed dat je je eisprong hebt gehad! Dan weet je zeker dat je ook lekker in de goede periode geklust hebt! En nu maar weer afwachten, maar we zijn niet anders gewend in hier! We worden er nog goed in!
Dames, morgen lekker vrij! Moest eigenlijk werken, maar ze hadden wat omgeruild en ze waren het mij vergeten te zeggen...wel een lekkere verrassing! Krijg er een andere dag voor terug hoor, dus qua geld maakt het niks uit! Morgen houdt er nl. een jongen bij ons op school een spreekbeurt over genderdysforie. Hij heeft een jongenslichaam, maar hij voelt zich een meisje van binnen...en ze hebben besloten dat hij verder als meisje door het leven gaat. Het is een schat van een jongen, dus ik gun hem dat echt, dat hij zich lekker voelt...hoe dan ook! Maar omdat dat morgen bekend wordt en de ouders vragen kunnen stellen vonden ze het belangrijk dat iedereen zijn eigen groep draait...dus hoefde ik daar niet in te vallen!
Ik wens jullie een fijne avond verder en ik spreek jullie gauw weer!
Liefs Joepie
p.s Zwangere dames, willen jullie trouwens weten wat het wordt, een jongen of meisje???