Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Pffff ik ben een beetje in de bonen wat ik nou wel niet getypt hebt maar ik weet het weer, ik had nog niks getypt. Ohh nu moet ik eerst ff naar de wc, typ zo verder (hahah lekker info hè) Zooooooooo ben ik weer, hihih. Pfff nu moet ik weer denken hoor.

Mamoetje, wat fijn dat je je eisprong nu hebt gevoeld meis. Maar ik weet nu nog steeds niet wat dat clevixslijm is, wil je dat eens uitleggen. Of msischien moet ik straks ff googlen, dat kan natuurlijk ook.

Joepie heeft weer lekker gekletst net zag ik. Ohhh wat speciaal zeg dat er een jongetje in de klas zit die dus waarschijnlijk dalijk in meiden kleding op school gaat komt of niet? Heeft hij zijn haren ook al laten groeien dan? Krijgt hij ook hormonen en dergelijk of is ie daar zeker nog te jong voor? Echt bijzonder. Ook dat 'haar' ouders hier zo in mee gaan. Dus morgen lekker dagje vrij, ook wel lekker toch. Kun je nog ff bijkomen.

Ik begin eigenlijk steeds meer te beseffen dat ik mijn contractje nu heb. Ik heb onwijs drukke dag gehad. Eerst vanmorgen mijn portomonee kwijt, dus ik snel ff naar mijn mams om geld te vragen. Toen snel ff naar de winkel en daarna meteen door naar het ziekenhuis voor fysio revalidatie intake. Hoopte op behandeling maar heb een uur zitten kletsen over hoe het nu gaat enzo en wat er allemaal is gebeurd, blablabla. Had in 2002 haar voor het laatst gezien (heb al eerder revalidatietherapie gehad) maar ze stond er gewoon helemaal blanco tegenover en dat vond ik heel fijn. Wel herhinneringen opgehaald natuurlijk. En heel grappig toen ik zei: Ja als ik op mij zij lig, mijn vriend ligt dan aan die kant en ik lig dan tegen hem aan, dan kan ik soms niet goed op mijn zij liggen. Hahha je moest dat koppie zien, ohhh je hebt een vriend wat leuk vertel.

Toen naar huis, met mijn paps mee, want die ging zijn auto naar poetser brengen. Mijn paps heeft namelijk aangepaste bus, daar kwma de belettering die er heeft opgezeten door, dus word nou weer helemaal mooigemaakt. Ben benieuwd hoe het word. Dus hem thuis afgezet en toen snel naar huis wat eten. Daarna mijn vriend naar de garage brengen om zijn auto op te halen. En naar huis gereden om hier ff te kijken. Maar hij bleef en bleef maar weg. Dus ik weer terug, bleek bij net naar huis gebracht te worden, want auto deed dus weer niet, weer storig, grrr. Dus ik snel naar huis, daar kijken en ja hoor hij was weer aan het werk. Toen haasten naar fysio ivm mijn heup. Daarna werken en toen eindelijkkkkk thuis. Was mijn vader er al met de schoonvader van mijn broertje die bij ons de straat voor het huis gaat leggen, heel lief. Dus snel wat eten maken en eindelijkkk rust. Maar ja dan kwam mijn mams nog ff en de schoonmoeder van mijn broertje. Al met al ben ik dus toen ze weg gingen in bed gaan liggen, pff wat een dag.

Jeetje lekker uitgebreide beschrijvìng hè. Maar ik wou eigenlijk vertellen over mijn zieke heup. Gisteren had ik dus met hydro therapie dat het al niet goed ging. Weinig mee kunnen doen enzo. Nu blijkt dat het waarschijnlijk met mijn bekken te maken heeft. Dat die nu wat blokkeren ofzo, niet meer zo bewegelijk is. Hij heeft ook nog naar mijn rug gekeken. Dat zat gelukkig allemaal goed. Ik moet het nu in de gaten houden en als het erger word naar HA gaan, want dat mag dus niet. En heb ook ander gevoel in mijn been. Ik dacht vanavond wel ff ships, hoe moet het dan dalijk als ik zwanger mag worden? Gaat weer lekker hier zeg, pff. Heb best wel veel pijn (al zou ik dat niet snel toegeven) Knap hè aan jullie wel, hihih. En ja lieve meiden ik let goed op mezelf. Ik doe het de komende dagen rustig aan en doe alleen wat echt moet. Morgen ochtend ga ik therapie zwemmen proberen, lekker in warm water, al is het maar gewoon beejte pootje baden, hihih.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest gewoon ff weer ratelen. En weten jullie ik heb eigelijk helemaal niet de neiging om te testen. Het duurt ook nog 9 dagen voor mijn nod, Komt wel steeds dichterbij, maar vind het wel goed zo. Het is zoooo onwerkelijk dat wij dalijk allemaal zo;n mooie test hebben als Gerdien, hihih.

Ik stop nu hoor met ratelen, Fijne avond,
Weltrusten voor strakkies en tot morgen!

Liefs Nathalie

Hoe kan een bevruchte eicel het beste aan de baarmoederwand "blijven plakken"? Als het slijm zich een beetje als lijm gedraagt. Zolang het cervixslijm glad, vloeibaar en minder aanwezig is, kan een bevruchte eicel zich niet goed kunnen nestellen.
Het cervixslijm wordt ongeveer 3 dagen voor de ovulatie draderig, plakkerig en rekbaar. Als je wat cervixslijm tussen je vingers neemt en je vingers uit elkaar beweegt, zie je snel of er een draad onstaat. Zodra je dit vaststelt, weet je dat je ovulatie er aan komt.
Naast het bevorderen van het innestelen, zorgt deze structuur ook voor een grotere overlevingskans van zaadcellen.

Naat is dit genoeg?? jeetje wat een dag heb je achter de rug.. ratel maar een eind weg hoor!! mijn toestemming heb je (enzo niet dan toch doen.. hihi) Meiden voetbal staat nog steeds op mijn ei is er en ik wil klussen maar denk dat dat pas rond half 1 gaat gebeuren en mrogne gewoon weer werken.. vrijdag trouwens ook (normaal mijn vrije dag) en dan ben ik maandag vrij!

meiden ik ga de tv uitdoen(gaat nog leuk worden)

xxxx Mamoetje

Hahhaha Mamoetje is het goed gekomen? Ben je gewoon boven op hem gesprongen van meekomen jij, hihih! Gelijk heb je hoor!

Ik zit nu aan een beschuitje en van dalijk therapiezwemmen proberen. Vannacht redelijk geslapen, maar verneem mijn heup wel steeds, dus dan word ik wakker, omdat het draaien dan pijn doet enzo. Nu ik ook wakker ben en wat loop en rechtop zit merk ik dat het alweer toe neemt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Verder gaat het hier goed. Vanmorgen wat licht misselijk, maar dat zal ik me wel verbeeld hebben denk ik dan weer, hihi. Dank je voor de uitleg over het slijm. Ik heb wel afscheiding gehad de afgelopen dagen dus wie weet heeft het eitje zich kunnen innestelen, maar er is een tijdje geweest dat het ff wat minder weg. Ik denk dat ik gewoon naar ronde 4 ga met een mooie cyclus. Heb namelijk dag 28/29 in gedachten.

Gerdien hoe hebben jij en je mannetje geslapen vannacht? Vast als roosjes. En jullie lopen volgens mij met een big smile rond. Gelijk heb je hoor.

Joepie & Esseltje vrije vandaag? Hoe is het met Esseltje vandaag. Het is zooo positief dat je nu wat overtijd bent meis. Hoop echt dat het doorzet en je zondag positief kan testen. Tis je gegund! De rest van de meiden ook trouwens, hihih! Heel veel succes met klussen dalijk, zet uhm op!

MamaJM heb je een beetje kunnen genieten van je verjaardag meis, ondanks alle emoties. Je hebt echt schatten van mensen om je heen zo te lezen. Hoe ging het met je vriendin die lange tijd in Zweden zat. Echt super dat je elkaar weer kon spreken. Volgens mij was jij vannacht bekaf,hihi. Kom lekker bij meis en geniet van het zonnetje die vandaag schijnt. Teminste hier wel.

Stond er nou nog iemand op het bankje of overtijd? Ik ga eens ff spieken. Wens jullie in elk geval allemaal hele fijne dag!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                                   14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                              3e ronde 1e kindje                               22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Hallo lieve dames,

Sorry dat ik nog niet langs was geweest maar was alleen maar aan het werk werk en werk! Heb net even al jullie berichten gelezen en wat is er weer veel gebeurd!

Gerdien meis GEFELICITEERD!! Helemaal geweldig dat het raak is voor jullie!! Geniet er lekker van en hoe is het met je mannetje?

Mickje, echt niet leuk he!!

Bolle, lijkt me super dat je iedereen blij kunt maken en om de reacties te zien haha

Esseltje, wat een spanning he hopen dat je een dikke vette streep te zien krijgt!!

MamaJM, Vind het zo rot voor je!! De tranen stonden in mijn ogen toen ik je verhaal las! Snap dat je wat afstand wil nemen je lichaam moet eerst herstellen maar het kan wel heel snel weer raak zijn hoor heeft een vriendin van mij ook gehad en toen kwam het helemaal goed!   Ze heeft nu een wolk van een dochter!

Dotje heerlijk he om al lekker rond te neuzen! Wat een geld kost het he haha
maar goed via internet kan je heel veel korting krijgen! Heb je nog nergens last van?

Nathalie jij bent echt een super krachtige vrouw! Ik weet zeker dat het bij jou helemaal goed komt! Lekker blijven klussen en van je ventje genieten!

Mamoetje, hopen dat jullie hebben raak geschoten hihi het is al heel belangrijk dat je weet dat je uberhaupt een eisprong hebt!

Joepie, Wel moet blijven houden he! Komt helemaal goed! Ik weet het zeker!

Voor de rest van de meiden die ik vergeten ben heel veel klusplezier en het komt helemaal goed met ons!! Bij de een duurt het gewoon wat langer als bij de ander! Geduld hebben is niet mijn ding haha maar volgens mij geldt het bij alles in het leven dat je positief gestemt moet blijven!

Ik weet echt niet of ik ongi ga worden of niet (hoop natuurlijk van niet) maar heb zere tepels met van die bobbeltjes erop ben een beetje duizelig en had gister een soort van slijmprop in mijn onderbroek ( sorry!)
Ik denk dat het komt omdat ik net gestopt ben met de pil en mijn lichaam eraan moet wennen maar hoop het natuurlijk niet haha! We zullen zien!!

Komt iedereen trouwens uit het zuiden van het land??

Heel veel knuffels aan iedereen!!

Hoi meiden,

Mijn vermoeden is bevestigd: niet lang nadat ik dat berichtje gisteren schreef, kwam de ovupijn echt op, dus had hem nog niet gehad!!!! Mannetje en ik hebben gauw geklust (deed wel zeer door de gevoeligheid). Daarna zat ik er helemaal doorheen. Soms is het balen dat ik mijn eisprong voel, het voelt dan zo van op de klok vrijen en dat is best vermoeiend (mentaal). Dus ik janken, weer 2 weken spanning!!!! Nou, ik ga nu echt wat rustiger aan doen. Voel me nu ook beroerd van die ovulatie, het lijkt elke maand heftiger te worden. We zullen zien!!! succes iedereen, laat binnenkort nog wel iets van me horen!

Liefs Jolie

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                             14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                              3e ronde 1e kindje                               22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur

Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08

Goedemorgen dames!!

Daar was ik alweer! Kwam vannacht aan het tellen (na de voetbal, erg spannend!!!Van de Sar, man off the mach, goed voor z'n zelfvertrouwen voor het EK!) en ik kwam erachter dat ik de 14e m'n NOD heb...ik heb nu 2x een cyclus gehad dat ik de 26e dag tegen het eind v/d middag ongesteld werd, dus dan is m'n NOD 14 juni en dan aan het eind van de middag, hihi! Kan de klok erop gelijk zetten! En dan zou ik dus evt. de 15e testen, mocht ik dan nog niks hebben...wilde eerst de 15e als NOD nemen, maar ik wordt altijd direct goed ongesteld, dus kan ik net zo goed de 14e doen! Als ik dan 's avonds nog niet ongesteld ben, is er hoop!

Kimmie, leuk dat je even weer langs komt, wordt nu spannend voor je! Ik heb ook nog steeds gevoelige tepels en bultjes erop, dus wil niet altijd zeggen dat je zwanger bent, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je! We komen niet allemaal uit het zuiden, ik kom uit Overijssel (plaatsje vlakbij Deventer) Nathalie komt uit Drenthe, Mamoetje uit Den Haag...Nog meer dames niet uit het zuiden???Weet het zo niet allemaal uit m'n hoofd!

Gerdien, heb je een beetje kunnen slapen? Ik zou juist de hele tijd dralen, hihi!

Naath, hoe ging de therapie? Voel je je alweer wat beter? Ik hoop het voor je meid en dat je misselijkheid echt was, misschien ben je wel zwanger!!!

Ik krijg binnenkort (en dan bedoel ik morgen, overmorgen, maandag of dinsdag!) een laptop!!!!!!!!!!!JOEHOE!!!Mijn vriendje moest een nieuw abonnement van de telefoon en toen hebben we er één uitgekozen met een laptop! Echt super! Dus eigenlijk krijgen WIJ een nieuwe laptop, maar goed, ik denk dat ik hem toch meer gebruik, ook straks als ik de nieuwe groep kids krijg, kan ik lekker beneden alle rapporten, observatielijsten enz. invullen!
We hebben hier draadloos internet, weet iemand wat we dan nog nodig hebben om ook op de laptop internet te krijgen???

Oeh, krijg een smsje, spannend!was van mn vriendje, maar toen drukt ik het verkeerde knopje in, want m'n tel zat vast en toen belde ik hem per ongeluk! ff gezellig gekletst, altijd leuk!

Dames, ik ga me maar eens aankleden, heb net m'n zus een poos aan de tel gehad, dus ben er nog niet aan toe gekomen!

Fijne dag!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Verloskundige bezoek :

Terug
Bovenaan