A
Anoniem
Guest
Pffff ik ben een beetje in de bonen wat ik nou wel niet getypt hebt maar ik weet het weer, ik had nog niks getypt. Ohh nu moet ik eerst ff naar de wc, typ zo verder (hahah lekker info hè) Zooooooooo ben ik weer, hihih. Pfff nu moet ik weer denken hoor.
Mamoetje, wat fijn dat je je eisprong nu hebt gevoeld meis. Maar ik weet nu nog steeds niet wat dat clevixslijm is, wil je dat eens uitleggen. Of msischien moet ik straks ff googlen, dat kan natuurlijk ook.
Joepie heeft weer lekker gekletst net zag ik. Ohhh wat speciaal zeg dat er een jongetje in de klas zit die dus waarschijnlijk dalijk in meiden kleding op school gaat komt of niet? Heeft hij zijn haren ook al laten groeien dan? Krijgt hij ook hormonen en dergelijk of is ie daar zeker nog te jong voor? Echt bijzonder. Ook dat 'haar' ouders hier zo in mee gaan. Dus morgen lekker dagje vrij, ook wel lekker toch. Kun je nog ff bijkomen.
Ik begin eigenlijk steeds meer te beseffen dat ik mijn contractje nu heb. Ik heb onwijs drukke dag gehad. Eerst vanmorgen mijn portomonee kwijt, dus ik snel ff naar mijn mams om geld te vragen. Toen snel ff naar de winkel en daarna meteen door naar het ziekenhuis voor fysio revalidatie intake. Hoopte op behandeling maar heb een uur zitten kletsen over hoe het nu gaat enzo en wat er allemaal is gebeurd, blablabla. Had in 2002 haar voor het laatst gezien (heb al eerder revalidatietherapie gehad) maar ze stond er gewoon helemaal blanco tegenover en dat vond ik heel fijn. Wel herhinneringen opgehaald natuurlijk. En heel grappig toen ik zei: Ja als ik op mij zij lig, mijn vriend ligt dan aan die kant en ik lig dan tegen hem aan, dan kan ik soms niet goed op mijn zij liggen. Hahha je moest dat koppie zien, ohhh je hebt een vriend wat leuk vertel.
Toen naar huis, met mijn paps mee, want die ging zijn auto naar poetser brengen. Mijn paps heeft namelijk aangepaste bus, daar kwma de belettering die er heeft opgezeten door, dus word nou weer helemaal mooigemaakt. Ben benieuwd hoe het word. Dus hem thuis afgezet en toen snel naar huis wat eten. Daarna mijn vriend naar de garage brengen om zijn auto op te halen. En naar huis gereden om hier ff te kijken. Maar hij bleef en bleef maar weg. Dus ik weer terug, bleek bij net naar huis gebracht te worden, want auto deed dus weer niet, weer storig, grrr. Dus ik snel naar huis, daar kijken en ja hoor hij was weer aan het werk. Toen haasten naar fysio ivm mijn heup. Daarna werken en toen eindelijkkkkk thuis. Was mijn vader er al met de schoonvader van mijn broertje die bij ons de straat voor het huis gaat leggen, heel lief. Dus snel wat eten maken en eindelijkkk rust. Maar ja dan kwam mijn mams nog ff en de schoonmoeder van mijn broertje. Al met al ben ik dus toen ze weg gingen in bed gaan liggen, pff wat een dag.
Jeetje lekker uitgebreide beschrijvìng hè. Maar ik wou eigenlijk vertellen over mijn zieke heup. Gisteren had ik dus met hydro therapie dat het al niet goed ging. Weinig mee kunnen doen enzo. Nu blijkt dat het waarschijnlijk met mijn bekken te maken heeft. Dat die nu wat blokkeren ofzo, niet meer zo bewegelijk is. Hij heeft ook nog naar mijn rug gekeken. Dat zat gelukkig allemaal goed. Ik moet het nu in de gaten houden en als het erger word naar HA gaan, want dat mag dus niet. En heb ook ander gevoel in mijn been. Ik dacht vanavond wel ff ships, hoe moet het dan dalijk als ik zwanger mag worden? Gaat weer lekker hier zeg, pff. Heb best wel veel pijn (al zou ik dat niet snel toegeven) Knap hè aan jullie wel, hihih. En ja lieve meiden ik let goed op mezelf. Ik doe het de komende dagen rustig aan en doe alleen wat echt moet. Morgen ochtend ga ik therapie zwemmen proberen, lekker in warm water, al is het maar gewoon beejte pootje baden, hihih.
Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest gewoon ff weer ratelen. En weten jullie ik heb eigelijk helemaal niet de neiging om te testen. Het duurt ook nog 9 dagen voor mijn nod, Komt wel steeds dichterbij, maar vind het wel goed zo. Het is zoooo onwerkelijk dat wij dalijk allemaal zo;n mooie test hebben als Gerdien, hihih.
Ik stop nu hoor met ratelen, Fijne avond,
Weltrusten voor strakkies en tot morgen!
Liefs Nathalie