Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hihi, Jolie en ik hadden hem stiekem tegelijk veranderd! Balen voor je meisje, dat je je zo slecht voelt en ik kan me voorstellen dat het mentaal ook heel frustrerend is! Doe maar lekker rustig aan!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                              3e ronde 1e kindje                               22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Hey

Joepie beetje jammer dat je me dit verteld haha nee hoor denk ook niet dat het gelijk raak zal zijn zal een beetje snel zijn he!! Maar das grappig ik kom ook uit overijssel! Ik woon vlakbij Zwolle! Ik ga me ook maar eens aankleden moet straks weer werken!!

Groetjes

Ik kom uit het zuiden. En woon sinds vorig jaar in België, nóg zuidelijker, haha!
(woon net over de grens hoor, 5 km. ofzo, en werk nog in Nederland --> Eindhoven)

De kinderen zijn nu een rekentoets aan het maken, dus kwam ff snel hier kijken

Voel me beetje belabberd... keelpijn, hoofdpijn.... hoop dat het morgen beter is want ben morgen vrij en we gaan lekker een weekend naar Duitsland. Hebben gisteren een heel leuk hotelletje geboekt aan de Moezel!!! Heerlijk!

Ik baal wel dat de RD's en weer zijn, mn vriend vond het ook jammer zei hij (1e keer dat ie er iets over zei uit zichzelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maar hij is er van overtuigd dat het de volgende ronde wel lukt (want we hebben het niet vaak genoeg gedaan zei hij, hahahaha... sja.. verbouwen kost ook veel tijd)
Ik ben ook wel een beetje bang dat er iets mis zou zijn..... ik heb nu nog één kans om voor mijn 30e moeder te worden... (als het deze ronde raak is dan ben ik uitgeteld op mijn eigen verjaardag = 25 februari)

Ohja, MamaJM, nog van harte gefeliciteerd! Dagje te laat, maar niet minder gemeend!

Groetjes, Mickje

Groetjes, Mickje

Hey lieve meiden!

Haha, sorry Kimmie, maar ik was de 2e ronde ook zo blij, want toen kreeg ik die bultjes enz. dus ik dacht, wauw krijg steeds meer zwangerschapskwaaltjes...maar ja, toen werd ik gewoon ongesteld! En gister verbaasde me het ook alweer, omdat ze er nog steeds zitten en ik kon me niet herinneren dat ik dat ooit eerder had gehad!
Grappig dat je ook uit overijssel komt! Kan het hier wel vertellen, ik kom zelf uit Olst, dus da's ook nie ver van Zwolle vandaan. Gerdien komt trouwens ook uit Overijssel, die woont maar 10 minuutjes bij me vandaan, die heerlijke zwangere muts! (hihi, grapje Gerdien!)

Mickje, wat gezellig dat je een weekendje weg gaat! Dan moet je je zeker wel weer beter voelen hoor! En deze maand idd maar goed klussen, want het gebeurt toch echt niet vanzelf! (Al is dat gene wat je ervoor moet doen ook echt geen straf!)

Ik ga ff proberen een nieuw bannertje te maken, dus vergeef me als ik elke keer van die rare combinaties er op krijg, want dat betekent dus dat het me weer niet wil lukken!hihi!

Liefs Joepie

Oeh, wauw, in 1x! Ik word er nog goed in!

Doeidoei meiden!

Liefs Joepie

HI Meiden, hier ben ik ook weer. Terug van zwemmen en al ff boodschapjes gedaan. Nu ff broodje eten, want had best wel honger gekregen. En natuurlijk ff lezen wat jullie allemaal voor gezelligs getypt hebben. Jeetje tis wel spannend hè. Antionette overtijd, Esseltje ook nog steeds (ben benieuwd hoe het vandaag met haar gaat) En voor Kimmie is het ook heel erg spannend en wie stond er nog meer op wachtbankje? Ik weet het al niet meer, hihih.

Mickje lekker dat jullie weekendje weg gaan meis. Als jullie net zulk lekker weer hebben als vandaag, dan is het best uit te houden, zeker in het zonnetje. Lief dat je vriend uit zichzelf wat zei en vind dat jullie meer moeten klussen, das toch goed teken.

Therapiezwemmen ging weer niet zoals ik wou, maar heb wel meegedaan wat ik kon. Ben nu wel bekaf hoor. Zit erover te denken om dalijk ff de stad in te gaan, ff wat tijd voor mezelf met dit heerlijke weer. Want moet einde van de middag toch naar therapie, dus dan ben ik daar alvast in de buurt. Maar ben ook best wel moe, dus ik bedenk het nog ff wat ik doe.

Uhm en toen wist ik al niet meer wat ik nog meer wou typen. Ohhh ja Joepie leuke bannertje zeg! Ik ga nog ff broodje smeren want mijn buikje knort er van!

Liefs Nathalie

Jeetje lees best veel meiden die zich niet lekker voelen, volgens mij gaat de griep ook beetje rond. Zal ik daar wel last van hebben. Heb niet het idee dat ik zwanger mag zijn deze ronde. Meiden beterschap en ja soms is die periode rond ovulatie echt beetje verplicht het Jolie, ik kan daar ook niet goed tegen soms hoor. Heb me voorgenomen dan ook niet verplicht te klussen, werkt gewoon niet, weg genieten gewoon lekker.

Ik ga nu echt ff wat eten!

Terug
Bovenaan