Hallo!!
Mickje, het is gelukt! Gezellig hoor, weer een vriendje erbij! Heb ook even je foto's bekeken natuurlijk! Leuk dat ik nu weet hoe je eruit ziet! Mooie keuken trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ben jaloers hoor! echt super!
En de verbouwing zag er ook indrukwekkend uit, hihi! Schiet het mooi op???
Nu kun je bij mij ook lekker fotootjes kijken!
Voel je je al wat beter?? Geniet maar lekker van je weekendje weg! Bij mij
zijn de RD-tjes ook snel weer verdwenen, denk morgen nog even en dan zit
het er alweer op! Gelukkig maar!
Wanneer begint bij jullie de zomervakantie??Bij ons is 27 juni de laatste dag!
Dus nog één dagje en dan nog maar 5 weken! Morgen sta ik voor groep 4, geen digibord, dus dat wordt niet wat met computeren...(denk ik, maar misschien vind ik wel een oplossing, hihi!)
Naath, wat gezellig dat je in een babywinkel bent geweest! Even lekker weg-
dromen he! Balen dat je weer met je oma naar de winkel moet! Niet omdat het je oma is, maar dan moet je weer de hort op...is ook nie altijd leuk!
Esseltje, balen meis, dat je ook weer naar de volgende ronde moet! Ik had nog even goede hoop bij je! Zo maar even spieken wanneer je nu je NOD hebt! Op naar de volgende ronde en hopen dat je goed nieuws krijgt van de HA of VK... en dat er niks aan de hand is en dat je lekker door kan klussen en dat hetvanzelf goed komt!!
Ik ga trouwens 17 oktober naar Marco Borsato!!!!!!!!!Zooooveel zin in he...ben
de vorige keer ook naar symphonica in Rosso (of hoe je dat ook schrijft) geweest en dat was zooooo mooi! Kippenvelmoment nog steeds als ik de dvd bekijk! Maarrrrrrrr...nu las ik laatst dat een concert schadelijk kon zijn voor het kindje als je zwanger bent...en dat wil ik natuurlijk niet op m'n geweten hebben. Maar kan eigenlijk nog niks zeggen tegen vriendinnen, dus betaal het kaartje eerst gewoon en dan misschien kan hij wel verkocht worden als ik zwanger ben. (het kan ook nog zo zijn dat ik nog steeds aan het proberen ben, wat ik nie hoop! Ben veel liever zwanger dan dat ik naar een concert ga!)
Ik ga weer lieve meiden! Tot snel!
Liefs Joepie