Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hey Joepie

Als ik jouw echte naam en woonplaats in vul bij Hyves, ben jij dat dat????????

Groetjes, Mickje

Ze heeft volgens mij pasfoto als profiel foto en welke achtergrond zie je?

Hey!!

Mickje, als je loesie1982.hyves.nl in typt, dan kom je bij mij.
Maar omdat ik heel veel leerlingen heb die naar me op zoek zijn heb ik mijn profiel niet voor iedereen zichtbaar!
Als je me als vriendje toevoegd natuurlijk wel!hihi!

Naath, wel rustig aan doen hoor, is de stad dan niet extra vermoeiend, of zie je dat als ontspanning???Je kent zelf je lichaam het beste natuurlijk!
leuk bannertje he???

Maureen, heeft vandaag haar NOD!! Hoest meisje?
Misschien is Antoinette al wel ongesteld, maar we horen maar niks, is alles wel goed???

Ga ook ff eten!

Liefs Joepie

Als je Joepie hebt gevonden, kun je mij ook vinden, we zijn namelijk vriendinnetjes, hihih

Nou ik zit dus ook nog erg te twijfelen. Aan de ene kant denk ik lekker ff weg, maar kost me ook wel weer de nodige energie. Ik kan ook na therapie nog ff de stad in, maar denk dat dat ook niks word, want dan zit ik ook met eten koken enzo. Dus ik zit een beetje in dubio wat ik zal doen. Moet nog wel ff een sleutel van de zaak bij laten maken, dus moet wel heel ff na 1 winkel. Ik denk er nog ff over na, hihih

Liefs Nathalie

HE KIPKES,

Het wordt toch weer flink klussen deze komende maand voor dit kluskipke, haha... moet natuurlijk wel onze naam eer blijven aandoen... hihii.....

Helaas wordt mijn afscheiding nu echt donkerder (bijna bruin) dus zal een dezer dagen wel ongi worden.. Ik ga ervan uit dat het zondag wordt. Gezien mijn vorige cyclussen. Ik ga nu wel weer tellen vanaf ongi doorbraak... tenminste ligt er ook wat HA en GYN zeggen. Dus ff afwachten, ben nu wel blij dat ik een afspraak heb gemaakt.  Geeft toch wat meer rust, ik ben gewoon zo bang ivm eileiders... Nu hoop ik gewoon dat zij wat angst kunnen wegnemen...!!

Kipkes sorry dat ik ff een ego berichtje schrijf, maar heb t ff druk druk vandaag. Kom vanavond nog wel ff langs om te reageren op iedereen...

Huggsss Esseltje

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                 5e ronde 1e kindje                                20-06-08 (van ook jarig, 30)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                              3e ronde 1e kindje                               22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Ahhhhhh jammer Esseltje dat er toch meer bruinige afscheiding komt. Wel bijzonder je nod op je verjaardag zeg! Ik kan me voorstellen dat je soms twijfeld meis. Vind het heel erg goed van jullie dat de afspraak met HA gemaakt is. En hoop echt dat ze je beetje kunnen geruststellen daaro. Wanneer was die afspraak ook alweer? Volgende week vrijdag?

Ik ben toch ff de stad in geweest. Maar maar heel kort eigenlijk. De dingen die ik moest doen zeg maar. Heb sleutel laten bijmaken en gekeken voor een nieuw badpak en eindelijkkk gevonden. En weet je wat ik gedaan heb meiden. Ben stiekum een babyzaak ingeweest, hihih. Echt onwijs groot dus ik dacht ik graag eens of ze hier ook van de bedje hebben waar de spijlen naar beneden of opzij kunnen. Niet eentje! Dom gedoe. Maar die mevrouw zei als het zover is dat ze dan wel wil gaan informeren. Ik weet dat een vriendin van me wel zo'n bedje krijgt, dus ben benieuwd als haar kleine er is gaan we toch ff op kraamvisite. Ze weten nu nog niet dat we onze kinderwens graag in vervulling willen laten gaan. Dus kan er nu nog niet naar vragen waar ze die vandaag hebben. Maar ach ik ben ook nog niet zwanger hè.

Mijn paps belde net of ik wel ff met oma naar de winkel wou vanavond. Pff tuurlijk. Heb ja gezegd maar zit eigenlijk net. Ff eten koken, eten en dan daar achteraan. Maar okay doen we wel ffies!

Ik wens jullie in elk geval fijne avond en we kletsen dan wel ff verder, want heb nu geen tijd meer.

Liefs Nathalie

Het hyven is gelukt! (toch joepie??)
Grappig eigenlijk dat je hele (intieme) dingen van je leven hier tegen volslagen onbekende mensen zit te vertellen.....

Ik heb lekker weekend!! Morgen nog mijn één-na'-laatste vrije dagje voor de zomervakantie! Het wordt heerlijk weer, dus de wandelschoenen gaan mee in de auto en we gaan lekker naar Duitsland morgenochtend. Ik heb ook zin om een boottocht over de Moezel te maken, dat heb ik vroeger eens met mijn oma en ons mam gedaan, dat vond ik zo fijn!
En 's avonds lekker uit eten... wijntje erbij, hahaha, mag nu wel effe he! Ik hoop wel dat de RD'tjes snel weg zijn, want is natuurlijk niet zo leuk met een weekendje weg.....
Vorige keer was het ook vrij snel weg (3 dagen dacht ik), dus als dat nu weer zo is dan zit het ergste er al weer op.

Ga nu eten koken... laat thuis (moest natuurlijk alles goed klaarleggen voor morgen) en vriendjelief ook weg.

Groetjes, Mickje

Hallo!!

Mickje, het is gelukt! Gezellig hoor, weer een vriendje erbij! Heb ook even je foto's bekeken natuurlijk! Leuk dat ik nu weet hoe je eruit ziet! Mooie keuken trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ben jaloers hoor! echt super!
En de verbouwing zag er ook indrukwekkend uit, hihi! Schiet het mooi op???
Nu kun je bij mij ook lekker fotootjes kijken!
Voel je je al wat beter?? Geniet maar lekker van je weekendje weg! Bij mij
zijn de RD-tjes ook snel weer verdwenen, denk morgen nog even en dan zit
het er alweer op! Gelukkig maar!
Wanneer begint bij jullie de zomervakantie??Bij ons is 27 juni de laatste dag!
Dus nog één dagje en dan nog maar 5 weken! Morgen sta ik voor groep 4, geen digibord, dus dat wordt niet wat met computeren...(denk ik, maar misschien vind ik wel een oplossing, hihi!)

Naath, wat gezellig dat je in een babywinkel bent geweest! Even lekker weg-
dromen he! Balen dat je weer met je oma naar de winkel moet! Niet omdat het je oma is, maar dan moet je weer de hort op...is ook nie altijd leuk!

Esseltje, balen meis, dat je ook weer naar de volgende ronde moet! Ik had nog even goede hoop bij je! Zo maar even spieken wanneer je nu je NOD hebt! Op naar de volgende ronde en hopen dat je goed nieuws krijgt van de HA of VK... en dat er niks aan de hand is en dat je lekker door kan klussen en dat hetvanzelf goed komt!!

Ik ga trouwens 17 oktober naar Marco Borsato!!!!!!!!!Zooooveel zin in he...ben
de vorige keer ook naar symphonica in Rosso (of hoe je dat ook schrijft) geweest en dat was zooooo mooi! Kippenvelmoment nog steeds als ik de dvd bekijk! Maarrrrrrrr...nu las ik laatst dat een concert schadelijk kon zijn voor het kindje als je zwanger bent...en dat wil ik natuurlijk niet op m'n geweten hebben. Maar kan eigenlijk nog niks zeggen tegen vriendinnen, dus betaal het kaartje eerst gewoon en dan misschien kan hij wel verkocht worden als ik zwanger ben. (het kan ook nog zo zijn dat ik nog steeds aan het proberen ben, wat ik nie hoop! Ben veel liever zwanger dan dat ik naar een concert ga!)

Ik ga weer lieve meiden! Tot snel!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan