Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

ff kort berichtje: Nathalie, bedoel je bedje waar een kant naar beneden kan of omhoog? ik weet dat ze die gebruiken op kinderdagverblijven. Je zou eens kunnenkijken op de site van Rolf (groothandel KDV en schoolartikelen) of Heutink of Schilte. Die hebben ze misschien.
Esseltje: balen voor je, ga gewoon voor duidelijkheid, dan weet je waar j aan toe bent! Succes!
Joepie: idd slecht voorde baby zo'n concert, hij kan dan al horen he, dus een gehoorbeschadiging is dan ook mogelijk.Hopelijk ga je niet naar het concert

Liefs jolie

o by the way, leuk hoor dat hyven, dacht ik ga es ff kijken! enne....voel me lichamelijk keiberoerd (uit de buurt van Nijmegen he) veel buikpijn, ik denk een griepje. hopelijk zet het niet door. het heerst op mijn werk echt, 2 zieke kids in de groep en ook collega.

Hoi lieve kippies. hier ff berichtje van mij
heb wel beetje bijgelezen, maar nog snel hoofdpijn dus geen zin om lang achter de pc te zitten.
Gister op zich leuke verjaardag gehad, ondanks alles. ik ben heerlijk verwend. veel kadobonnen gehad, en mn hele verlanglijstje...dus super! en van mn schoonma een naaimachine van Ikea. echt heel simpel maar leuk ding. heb vroeger weleens thuis bij mn ma wat kleren gemaakt en mn schoonma maakt ook vaak veel zelf dus ik vond dit wel maf idee! echt lief...
Savonds nog druk gehad...met visite en vrienden enzo. en dan moet je toch lekker kletsen enzo..al hielp iedereen heel lief met alles..het is toch erg vermoeiend als je niet topfit bent.
Vandaag dus echt bijkomen, kadootjes opgeruimd enzo en verder voor zoonlief gezorgd en ff aantal dingen afgebeld zodat ik volgende week geen verplichtingen heb en echt ff de tijd kan nemen om op te knappen...pff want valt nog tegen vind ik.
Vertrouwde ookniet helemaal of ik niet TE veel bloed verloor, dus VK is ff langs geweest.... die heeft me ff gerustgesteld dat t op zich niet TE veel bloed verlies was dus dat is wel fijn
Ik krijg nu ff bezoek nog van mn zwagertje...dus ik ga weer
weten jullie ff hoe t met me is..
DIkke knuf voor jullie allemaal!

Hey kippies,

Jullie zijn goed bezig geweest hier zeg. Moest heel wat bij lezen na gisteravond. Hier alles goed had vandaag een betere dag dan gisteren minder misselijk en ik eet ook weer wat meer. Al het eten smaakt me niet maar dat was vandaag weer iets beter. Verder lekker gewerkt vandaag en was aan het eind van de dag iets minder moe. Dus dat is ook een pluspunt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die misselijkheid vervelend vind maar die moeheid vind ik stukken erger komt waarschijnlijk omdat ik gewend ben altijd maar door te gaan en nu kan dat soms echt niet meer. Val ik gewoon op de bank in slaap voor het avond eten. Of in de pauze op mijn werk echt erg. Maar goed nog een paar weekjes en dan hoort dat allemaal voorbij te zijn. En hopenlijk hebben jullie daar dan allemaal last van!

Nathalie jij vroeg volgens mij of de babykamer op internet staat en het antwoord is ja gewoon op de ikea site het is de leksvik serie. En volgens mij vroeg joepie naar kleuren, de kamer heeft een zacht geel behangetje en dat laten we zo en blauwe vloerbedekking en dat laten we ook zo. We gaan de muur leuk maken met van die stickers die je bij bv praxis kan kopen en we moeten nieuwe gordijnen kopen. En dan natuurlijk de babykamer. We hebben ook al een goeie kinderwagen gezien bij babyplanet en die was ongeveer 400 euro maar dan zonder maxi cosi maar ik denk dat we die wel van een vriendin kunnen lenen. Nou jah ik denk dat we die gewoon gaan opeisen. De jongste van hun is dan al een dik jaar dus die kan er   al niet meer in dan.

Er vroeg ook nog iemand of wij wilden weten wat het gaat worden. Nou ik niet tenzij het een tweeling is, maar mijn vriend wil het wel weten, dus dat wordt een compromis sluiten. Dus ik denk dat het wordt bij dit Kruimeltje niet en bij een eventuele tweede wel. We zien het wel.

Ik ga nu lekker mijn bedje in want heb een heel druk weekend dus kom waarschijnlijk pas maandag weer kletsen,

Allemaal een fijn weekend.

O ja er was ook nog bij iemand iets over de eisprong en misselijkheid. De eerste drie dagen na mijn eisprong was ik af en toe duizelig en voelde ik me heel raar en dat had ik echt nog nooit gehad. Geen idee of dat te maken had met de bevruchting maar goed zo voelde ik me na mijn eisprong. Wil niemand hoop geven want ieder mens reageert natuurlijk weer anders.

Nu ga ik echt pitten

See ya

Hallo Kluskippies!!

Ik lees al een geruime tijd jullie forum.
Maar ik durfde mij nooit aan te melden. Maar merk nu toch dat het wel fijn is om er met iemand over te praten. In mijn familie/ vriendengroep weet niemand dat wij bezig zijn voor een kindje.
Zal mij even voorstellen, Ben Collie en ben 24 jaar. Wij zijn in januari gestopt met de pil. Ben  gisteren weer ongi geworden en gaan dus naar ronde vijf!! Mijn cyclus is ongeveer 29 dagen.
Nu het al een paar maanden duurt wil ik af en toe mijn verhaal kwijt, ik hoop dat dat bij jullie kan??

Liefs Collie

Hier ben ik ff. Wat een dag, wat een dag! Om 21.30 uur zat ik eindelijkkkkkk!
Ik reageer maar heel kort nu, morgen lees ik alles nog eens, want ik neem het totaal niet meer in me op. Alleen nog paar reacties. Ik was me er helemaal niet van bewust dat concert slecht is voor baby in spe. Ik wou ook heel graag naar Marco, maar wou zowiezo geen kaarten bestellen, omdat ik niet weet hoe het dan met me gaat. Ik hoop dan zwanger te zijn eigenlijk. Dus wou als ik nieuwe mobiel kan uitzoeken dan dat ik de kaarten er gratis bij kreeg, net zo als het concert van 2 jaar geleden. Super was die hè Joepie. Als ik eraan denk krijg ik weer kippenvel. Heb er bijzondere herhinneringen aan, maar ook moeilijk. Maar dat leg ik nog wel eens uit. Ik heb al wel kaarten voor concert van Venice in November. Maar ook daarmee had ik zo iets van stel ik voel me niet okay, kan ik ze vast nog wel aan iemand kwijt tegen die tijd. En tja als ik zwanger mag zijn dan, dan kan ik natuurlijk daar niet heen gaan (nu ik dit weet)

Verder ben ik het alweer helemaal kwijt! Dus ik stop ook maar. Ik ga proberen mijn bedje in te komen, helemaal brak. Jaaa ik weet ik moet rustig aan doen. Maar pfff! Een dag heeft maar 24 uur, maar geloof dat ik uren te kort kom. Ik weet dat ik rustig aan moet doen, want mijn lichaam gaat dalijk nog meer protesteren.

Maar meiden komt goed, ik ga op mezelf letten. Weltrusten en fijne droompjes!

Dikke knufff van mij!

Tuurlijkkkkk Collie WELKOM!!! meis, klets gezellig met ons mee.
Wanneer is je nod, dan neem ik je meteen ff op in ons lijstje.
Welke ronde zitten jullie nu? Klets lekker van je af.
Je kunt hier leuke en minder leuke momenten met ons delen

Nog heel veel leesplezier en vooral ook veel kletsplezier!

Liefs Nathalie

He Joepie, jaja, het is gelukt! Gezellie! We moeten alleen wel subtiel blijven als we gaan krabbelen, haha!
Ja, mooie keuken he? Hihi, dat vonden wij ook meteen... echt superrrrr!! *trots*
Ben er nog steeds helemaal gelukkig mee ookal staat ie er nog lang niet... ben me er nu al op aan het verheugen om daar te gaan staan koken!!!
Leuke foto's van carnaval trouwens, ik dacht dat ze dat boven de rivieren helemaal niet deden, haha!

Jolie, mooie bruid ben je geweest!!!!
En wat heb je al een mooi ventje zeg, om jaloers op te zijn (wel goed bedoeld dan he!).

Ik ben nu ook helemaal blij, want mijn mannetje heeft me vanmiddag verrast met onze nieuwe fietsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zouden eigenlijk pas in week 24 binnen komen, maar nu waren ze dus al eerder binnengekomen dus was ie ze al op gaan halen.
Dus nu kunnen we niet alleen lekker gaan wandelen bij de Moezel maar ook gaan fietsen!!!! Heb er zin in!  

Hoop alleen dat ik me wat fitter voel.... hebben vnv nog visite gehad en ben nu wel brak... maar morgen vrij dat scheelt een heleboel!

Ga nu slapen!! Groetjes, Mickje

P.S. Welkom Collie!!

Hallo allemaal,

Even snel een berichtje van mij. Wat gaaf Marloes dat je naar Marco B. gaat! Daar wil ik ook graag heen, maar is toch wel duur! Het was al een dure maand voor ons, dus het kon er helaas niet meer vanaf

Ik woon nog wel in Gelderland, maar net aan aan de andere kant van de Ijssel. Vandaag ga ik weer schoolkindertjes ophalen uit Veessen en Welsum. Dat is echt maar 10 minuten rijden vanaf hier. En daar zou ik de pont kunnen nemen naar jou, Marloes! Hahaha grappig he!

Hier gaat het goed, ben alleen onwijs moe. Maandag komt Moeders voor Moeders al, daar heb ik mij voor opgegeven. 19 juni heb ik eerste gesprek bij de VK.
Ben inmiddels een beetje aan het idee gewend.
Gisteren wel ruzie gehad met vriendlief, maar toch weer goed gemaakt. Het kwam erop neer dat we allebei een beetje bang zijn en het zo spannend vinden, maar dat we het samen wel gaan redden.

Ook heb ik last van zuurbranden.

Ik ga het onze ouders en broers en zussen volgend weekend vertellen.

Ik moet werken, doeidoei!

Terug
Bovenaan