Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Goeiemorgen!!

Wat zij sommigen er al vroeg bij!!

Nathalie: Mijn nod is 19 juni. Wij zitten dus nu in ronde vijf!! Ik mis het dus om er met iemand over te kunnen praten. Omdat niemand het weet dat wij er mee bezig zijn.
En het kan natuurlijk nog wel even duren, Wat we natuurlijk niet hopen!!Je moet soms toch wel realistisch blijven, bij sommigen duurt het over een jaar dat ze zwanger mogen worden.
Je ziet nu zoveel zwangeren vrouwen lopen, en dan denk ik: Waarom lukt het bij ons nog niet?? Wat is er mis??

Ik zie dat een aantal meiden naar Marco Borsato gaan. Wij hebben ook   kaarten voor vrijdag de 17e. Zijn 2 jaar geleden ook geweest!! Was super!!

Verder nog even iets over mijzelf: Ben dus 24 jaar. Ken vriendlief bijna 10 jaar waarvan we vijf jaar samenwonen. Ik heb een vaste baan van 32 uur. Dus een goede basis voor een kleintje dachten we zo.

Ik weet niet of ik ontzettend veel kan typen. Ik werk namelijk in de zorg, en heb wisselende diensten. Heb vandaag ook een late dienst. Maar heb het soms nodig om even van mij af te typen. En ervaringen van anderen te lezen...

Groetjes Collie

Lieve meiden, ik moet NU werken en mijn mams is vandaag jarig. Heb hele drukke dag, dus kweet niet of het gaat lukken om langs te komen, maar ga het zeker proberen.

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Bijna weer weekend heerlijk!!! En ook wel aan toe zeg pfff... ;)

Collie welkom, tuurlijk mag je meekletsen, gezellig juist...!

Ben niet zo fit, keelontsteking hartstikke moe en vanochtend zelfs voor het eerst boven de wc pot gehangen in verband met misselijkheid... Maar, heb het er graag voor over..
Gelukkig bijna weekend en dan ben ik  3 dagen vrij, ga heel veel slapen en relaxen dat weet ik nu al haha...
Joepie, wat leuk dat je kaarten voor Marco Borsato hebt, maar je twijfelt nog of je heengaat? Omdat het misschien niet goed is als je wel zwanger zou zijn? Kan het me voorstellen... Had daar zelf nog niet bij stil gestaan...
Ik ga ook naar Marco B de 17e geloof ik, heb gelijk even op internet gezocht of het schadelijk is voor de baby, maar kan er niet iets duidelijks over vinden... Wel dat je niet bij de boxen moet gaan staan, maar dat het verder niet schadelijk is...
De baby zit wel goed verpakt las ik, ik hoop het want heb er erg veel zin in...

Voor iedereen verder een heel fijn weekend alvast...

PS Wij willen wel graag weten of het een jongetje of een meisje wordt, ook altijd handig om de kinderkamer in te richten als je het weet....

Wat trouwens wel graapig is om te vertellen; wij hebben het afgelopen maandag verteld aan onze ouders (nadat we s ochtends tijdens een echo het hartje hebben zien kloppen) en dinsdag moest mn schoonmoeder werken en voor haar werk hangt ze hele dagen aan de telefoon. Nu heeft ze administratieve taken gedaan de hele dag omdat ze van emotie amper kon praten, schattig he...

Liefs Elmoo

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Esseltje                                 5e ronde 1e kindje                                20-06-08 (dan ook jarig, 30)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                              3e ronde 1e kindje      

22-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Ik maak gewoon ff tijd om met jullie te kletsen. Ben weer terug van ff werken. De baas had vanmorgen een afspraak, dus ik heb de vrij zwemmers ff opgevangen. Daarna kon ik weer weg. Wel nog hier en daar wat schoongemaakt. Eigenlijk niet goed voor mijn lichaam, maar ja! Was te eigenwijs dat ik niet stil kon zitten.

Heb echt het idee dat ik de laatste dagen gewoon tijd te kort kom. Een dag heeft maar 24 uur, maar de dingen die ik allemaal MOET op een dag, op dit moment, ik weet gewoon niet meer hoe ik het moet verdelen.

Mijn mams is vandaag jarig! Net gewerkt, nu ff rustig thuis. Hier moet ik eigenlijk dingen opruimen, want gisteravond de hele avond straenmakers over de vloer gehad. Paps, vriend, broertje, schoonvader en kameraad van mijn broertje. En dan mijn mams en schoonmoeder van mijn broertje ook nog op de koffie. Dus alle kopjes staan er eigenlijk nog. Die moet ik gewoon ff in de vaatwasser zetten. Maar ja de vaatwasser is nog vol. En nog deel van de boodschappen staat er wat niet in de vrieser of koelkast hoeft. Tis allemaal ff, maar ik weet ff niet waar ik de kracht en het overzicht vandaan moet halen, om het allemaal zo te krijgen als ik graag zie. Vandaag gaat een vriendin van me trouwen. Kennen elkaar al vanaf we best wel kleine meisjes waren op de camping. Wonen niet echt dichtbij elkaar. Zijn uitgenodigd voor het feest. Vanmiddag moet ik dus werken. En mams is jarig en bruiloft, helppppp.
Ik weet dus niet goed wat ik moet doen. Zit ook nog met die rot heup en mijn spieren die niet mee willen werken. Okay genoeg geklaagd! Ik ga er nog maar eens ff overnadenken wat ik allemaal persee moet en hoe ik het ga indelen. Morgen opa jarig! Dus ik weet wel het weekend door te komen hoor. Als ik niks moet, dan kan ik misschien ff beetje bijtanken.

Collie ik heb je ff toegevoegd aan ons lijstje.

Er werd hier gezegd dat concert niet echt goed is voor kleine, omdat ie dan al hoord hè. Maar misschien kan je tegen die tijd met VK overleggen. Tis nog langggg geen okt. Mag hopen dat ik dan zwanger ben. Dan kom ik de dvd wel en blijf ik wel met mijn dikke buik op de bank, hihih. Vanmorgen stond ik op met het gevoel. Nee tis niet raak, ga denk ik naar volgende ronde. Niet dat ik daar duidelijke aanwezigen voor heb, maar zo'n voorgevoel heb ik en die is meestal wel raak.

Ik weet er ff niet meer wie moest spugen. Maar hoor idd ook veel meiden over dat ze niet lekker zijn. Het is gelukkig mooi weer op het moment en zou dit weekend nog beter worden, dus we kunnen weer lekker genieten meiden.

Ik denk dat ik maar eens ff bij mijn mams ga kijken.

Liefs Nathalie

Meiden even snel,

Ik weet niet waar jullie het vandaan hebben maar er gaan genoeg zwangere mensen naar concerten.. Daar is niets mis mee hoor.. volgens mij maakt het niets uit..

Zangeressen die treden ook gewoon op als ze zwanger zijn.. En je baby zit goed verpakt en hoort alles gedempt.. dus je hoeft je nergens zorgen om te maken.. Maar zorg wel dat je zitplaatsen heb.. Dan kan je gaan zitten als je moe bent..

Ben de rest alweer kwijt.. Even bijlezen!!

xxx Mamoetje

Heej Lieve meiden!

Welkom Collie, leuk dat je mee komt kletsen en hopelijk ben je snel zwanger, dat hopen we voor alle kluskippies! Ik denk dat de meeste meiden hier op het forum rondhangen omdat ze het niet met iemand anders kunnen overleggen, dus je zit hier goed! En het is een leuke hechte groep hier. Lekker dat je een vaste baan hebt! Denk je dat je (als je eenmaal een kindje hebt) nog steeds 32 uur blijft werken?
Ik zit nu zonder werk en ben dus al zwanger. Als er al vacatures zijn in mijn vakgebied (natuurbeheer) zijn het fulltime banen, dus het zal nog erg lastig worden. Ik wil absoluut niet meer dan 32 uur werken en mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar 24 uur (als de kleine er eenmaal is). Mijn mannetje werkt 40 uur, dus we zouden eventueel allebei 32 uur kunnen gaan werken. Maar het probleem is dat hij wel een vaste baan heeft en veel meer verdient als mij, dus tja dan zullen we keuzes moeten maken.

Verder over de concerten! Daar zat ik dus ook mee, ben enorme concertfan, we gaan zelfs volgende week het hele weekend naar Pinkpop en daarna nog naar Kane en Live in Paradiso! Ik heb bij mijn eerste bezoek aan de vk gevraagd of dat mag en niet schadelijk is. Nou en zij vertelde me dat het totaal geen kwaad kan en ik gewoon lekker moet blijven gaan! Ik ga voor de zekerheid niet te dicht bij de boxen staan, maar het kan dus gewoon wel. Ik kan me wel voorstellen dat ik na zes maanden zwangerschap het niet meer doe, omdat het dan te zwaar wordt om de hele avond (of dag bij een festival) te moeten staan. Wel moet je ervoor zorgen dat je veel drinken bij je hebt! Dus meiden gewoon naar Marco gaan hoor!

Iemand vroeg ook of we willen weten wat het is, een jongen of een meisje. wij kiezen ervoor het niet te weten. We worden er nu al gek van dat iedereen vraagt of   denkt te weten wat het is! Dat kun je nu nog niet eens zien, maar tot nu toe heeft iedereen al een jongen gezegd! Ook mijn chinese horoscoop zegt een jongen, dus het zou best kunnen, maar dat zien we eind nov/ begin dec dan wel! Dat houdt het spannend!

ZO te zien wel veel gekletst maar niet zo superveel gebeurd.. Aangezien ik op me werk zit reageer ik even snel..

Elmo: Wat vervelend dat je je zo rot voelt hopelijk gaat het snel over..

Natlie: Kijk je uit dat je je zelf niet voorbij loopt.. zoek een beetje je rust.. kan je trouwensniet met de rolstoel naar die bruiloft of verjaardag? Dan heeft je lichaam wat rust..

meiden ga weer ff verder werken!!

cxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan