Tussen het rennen vliegen, ene afspraak, andere afspraak, werken en werken door. En zelfs nog eten ook, toch maar ff een berichtje van mij (Nathalie stopt een hap Bami in haar mond en typt verder, hahah)
Vandaag weer druk dagje, pfff. Vanmorgen eerst ff gewerkt omdat de baas belangrijke afspraak buiten de deur had. Toen naar huis, ff zitten. Daarna naar mijn mams want die is vandaag jarig. Bij mijn ouders lekker broodje gegeten en toen naar de winkel en cadeau halen voor bruiloft van vanavond. Een vriendin van me is getrouwd namelijk en waren uitgenodigd voor het feest. Kennen elkaar eigenlijk al vanaf wat kleine meisjes. Leren kennen op de camping en onze ouders zijn bevriend. We waren elkaars penvriendinnen en nu msnen en hyven we, hihi. Toen was het tijd om naar sportmasseur te gaan. Daarna werken, nu thuis ff wat eten, dat ff opruimen, wachten tot vriend onder de douche weg is, zelf opfrissen. Dan ff gedag zeggen bij mijn ouders en meteennnn door naar de bruiloft. Rustig aan doen? Wanneer? Waar moet ik de tijd vandaan halen? Vanavond/vannacht als we thuis komen en ik eindelijk in bed kan liggen, dan misschien. Pff wat ben ik moe vandaag en dan heb ik het ook nog zo druk! Maar goed, wat er ook gebeurd ik ga morgen PROBEREN uit te slapen. Opa is morgen wel jarig, maar daar kan ik de hele dag heen hè als ik wil.
Dit was mijn dag verslagje. Mij staat het huilen ook nader dan het lachen op het moment. Ik heb geen goed gevoel over deze ronde en de afgelopen dagen zijn zo druk geweest. Ik doe ECHT alleen wat NODIG is op een dag. Als ik alle dingen ook nog eens doe die IK WIL dan kon je me nu allang bij elkaar vegen. Ik kan alleen de hormonen geen schuld geven, ben nog niet zwanger hè (ga er teministe niet vanuit)
Tis wat met onze mannen. Die van mij moet douchen, maar hoorde net nog zijn toetsenbord ratelen. Ohhh hij roept net: Schatjeeee, ik hou van jou. Dus dan denk ik weer ahhh liefff en ben ik het gemopper van dat ie niet opschiet eigenlijk alweer vergeten, gek hè. hihih. Elmoo dank je voor je felicitaties. Hahah grappig dat boek, ben benieuwd.
Ik wens jullie allemaal fijne avond en fijn weekend. Ik kom zeker dit weekend nog wel weer ff bij kletsen. Jullie zijn teministe weer een beetje op de hoogte. Tja sorry kan het niet laten om hier ff te komen. Tis voor mij gewoon van me af kletsen en stukje ontspanning, ipv dat ik nu nog weer dingen ga opruimen en regelen, zit ik nu ff rustig hier te lezen en te typen.
Liefs Nathalie