Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hoi Meiden,

Aangezien wij iedereen nu vertellen dat we de datum aanhouden van de echo heb ik mijn bannertje en uitgerekende datum aangepast. Ik hoor van iedereen om me heen dat de vk de datum ook aan zal passen aan de datum van de echo als het een week of meer scheelt. Aangezien het exact een week scheelt houden we die aan.

Dus even een nieuwe NOD lijst:

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Esseltje                                 5e ronde 1e kindje                                20-06-08 (dan ook jarig, 30)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                              3e ronde 1e kindje      

22-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Even nog snel kijken:

@bolle: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Gaat alles goed?? Als wij een kindje mogen krijgen ga ik minder werken. Denk zelf ook 24 uur. Omdat ik de functie die ik nu heb graag wil behouden en dat wordt moeilijk met minder uren.Mijn mannetje werkt wel fulltime.
Ik vind ook dat je bewust voor een kindje kiest. Ikzelf zou mijn kindje niet hele dagen naar een opppas kunnen brengen.
Ben jij nu nog aan het solliciteren?? Of wacht je ermee?? Zal niet makkelijk zijn...

@ elmoo: Van harte gefeliciteerd met jet zwangerschap!! Jammer dat je je nu niet zo lekker voelt. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.

@ nathalie: Van harte gefeliciteerd met je moeder!!

Iedereen een fijne dag verder!! Moet over een uurtje beginnen met werken tot 21 uur.

Liefs Collie

Nog ff kort berichtje van mij. Voordat ik alweer weg moet. Ben net bij mijn mams geweest, daar gegeten enzo. Mijn broertje en zijn vriendin waren er ook. Heb besloten toch naar de bruiloft te gaan met mijn mannetje. Ben wel heell benieuwd hoe de bruid eruit ziet. En vond het toch wel speciaal dat we zijn uitgenodigd dus. Mijn vriend kan eventueel wel rijden. Of die laat ik gewoon rijden. En wil zowiezo hun feliciteren, cadeau geven en dan ff babbelen (als het lukt) hoeven ja niet de hele avond te blijven tot het einde. Gaat er puur om dat we zijn geweest. Ik merk namelijk heel erg dat mijn lichaam op begint te raken. Ik op dit moment gewoon zoveel heb, dat ik gewoon ff niet allemaal aankan. Ben ook ontzettend moe op het moment. Dus doe op dit moment alleen de dingen die echt moeten. Hier thuis is dan ook nog niks opgeruimd, hihih.

Ik ga nu naar sportmasseur, misschien krijgt die mijn spiertjes wat los.

Meiden bedankt voor felicitaties en fijne dag!

Liefs Nathalie

Grrrr mannen  Bah ik voel me de hele dag al shit, misselijk en licht in het hoofd en ook down en nu komt mijn vriend ook nog eens laat thuis. Ik had hem net opgebeld om te vragen hoe laat hij thuis komt zegt ie doodleuk dat ie zo weg gaat naar de action om wat spullen voor kantoor te halen en daarna naar huis. Tuurlijk moet natuurlijk weer op vrijdagmiddag tijdens de spits dus reken maar uit natuurlijk weer rond 6 uur thuis. Zegt ie waar ben jij dan, ja duh thuis natuurlijk (ben altijd vrijdagmiddag thuis) zegt ie gewoon ja dat wist ik niet. Mannen soms kan ik die van mij wel weet niet wat doen. Helemaal zoals ik me nu voel zit bijna te janken. Zullen wel weer die stomme hormonen zijn.

Sorry voor dit mopper verhaaltje. Moet eigenlijk vrolijk zijn dat weet ik, maar goed zit er vandaag ff niet in. Had trouwens een folder van babydump aangevraagd en die vandaag gekregen en daar zaten kleine witte sokjes voor de baby bij echt heel lief.

Welkom Collie zou ik je bijna vergeten. Gezellig dat je met ons meekomt kletsen je kan hier alles kwijt. Dit is echt een fijn clubje dames om mee te kletsen. Welkom

Hey Nathalie, van harte gefeliciteerd met je moeder!!  Denk je wel een beetje omzelf?

Dotje, lastig he als je je zo voelt... Kan me het wel heel goed voorstellen hoor. Mannen blijven toch soms erg rare wezens... Moet je "Help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt" maar voor je vriend kopen, staan allemaal tips in hoe om te gaan met je zwangere vrouw haha... (mn vriend heeft hem van zn collega gekregen die een vermoeden had dat wij een baby krijgen).
Ik lag allang te slapen toen mn vriend naar bed ging en heb hem meerdere keren hard op horen lachen... Heb zelf ook even gekeken, erg leuk boek..!
Volgens mij was het Poeh die het boek voor haar vriend had gekocht als ik het nog goed weet...?

Hier beginnen de hormonen ook al aardig op te spelen, vanochtend boven de toilet gehangen en de hele dag al behoorlijke hoofdpijn maar durf niks in te nemen. Had vandaag gewerkt van 08.00 tot 18.00 en heb heel stiekum wat clienten verplaatst van 12.00 naar 13.00 en heb hier even op mn eigen behandelbank geslapen haha...

Maar gelukkig is het nu weekend!!! Iedereen heel veel plezier..!!! Ik ga lekker naar huis nu...

Tussen het rennen vliegen, ene afspraak, andere afspraak, werken en werken door. En zelfs nog eten ook, toch maar ff een berichtje van mij (Nathalie stopt een hap Bami in haar mond en typt verder, hahah)

Vandaag weer druk dagje, pfff. Vanmorgen eerst ff gewerkt omdat de baas belangrijke afspraak buiten de deur had. Toen naar huis, ff zitten. Daarna naar mijn mams want die is vandaag jarig. Bij mijn ouders lekker broodje gegeten en toen naar de winkel en cadeau halen voor bruiloft van vanavond. Een vriendin van me is getrouwd namelijk en waren uitgenodigd voor het feest. Kennen elkaar eigenlijk al vanaf wat kleine meisjes. Leren kennen op de camping en onze ouders zijn bevriend. We waren elkaars penvriendinnen en nu msnen en hyven we, hihi. Toen was het tijd om naar sportmasseur te gaan. Daarna werken, nu thuis ff wat eten, dat ff opruimen, wachten tot vriend onder de douche weg is, zelf opfrissen. Dan ff gedag zeggen bij mijn ouders en meteennnn door naar de bruiloft. Rustig aan doen? Wanneer? Waar moet ik de tijd vandaan halen? Vanavond/vannacht als we thuis komen en ik eindelijk in bed kan liggen, dan misschien. Pff wat ben ik moe vandaag en dan heb ik het ook nog zo druk! Maar goed, wat er ook gebeurd ik ga morgen PROBEREN uit te slapen. Opa is morgen wel jarig, maar daar kan ik de hele dag heen hè als ik wil.

Dit was mijn dag verslagje. Mij staat het huilen ook nader dan het lachen op het moment. Ik heb geen goed gevoel over deze ronde en de afgelopen dagen zijn zo druk geweest. Ik doe ECHT alleen wat NODIG is op een dag. Als ik alle dingen ook nog eens doe die IK WIL dan kon je me nu allang bij elkaar vegen. Ik kan alleen de hormonen geen schuld geven, ben nog niet zwanger hè (ga er teministe niet vanuit)
Tis wat met onze mannen. Die van mij moet douchen, maar hoorde net nog zijn toetsenbord ratelen. Ohhh hij roept net: Schatjeeee, ik hou van jou. Dus dan denk ik weer ahhh liefff en ben ik het gemopper van dat ie niet opschiet eigenlijk alweer vergeten, gek hè. hihih. Elmoo dank je voor je felicitaties. Hahah grappig dat boek, ben benieuwd.

Ik wens jullie allemaal fijne avond en fijn weekend. Ik kom zeker dit weekend nog wel weer ff bij kletsen. Jullie zijn teministe weer een beetje op de hoogte. Tja sorry kan het niet laten om hier ff te komen. Tis voor mij gewoon van me af kletsen en stukje ontspanning, ipv dat ik nu nog weer dingen ga opruimen en regelen, zit ik nu ff rustig hier te lezen en te typen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan