Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Ten eerste: Collie van harte welkom en hopelijk kun je je (figuurlijke) ei hier kwijt meis! Spannend he?
Mickje: thanx voor het compliment, ik heb echt een heerlijk ventje, voel me ook heel rijk! Wat ik nu wel merk is dat het verlangen naar een tweede kindje helemaal losstaat van de eerste, het blijft een bijzonder iets.
Leuk om wat meiden op de hyves tegen tekomen!!!!!
Ik had dat gezegd dat concerten niet zo goed voor de baby zijn. Ws. had ik het niet helemaal bij het rechte eind, ligt ook aan hoe ver je dan bent (hoe verder, hoe slechter). Ik heb het toch echt ergens gehoord, met name de trillingen. De baby ervaart dan veel stress, maar goed, misschien is mijn bron niet helemaal juist. Doe vooral wat je goeddunkt, denk ik dan, als de VK het zegt zal het wel goed zijn he.
Nathalie: Relaaaaaaaaxxxxxxxx!!!!!!! hihi
Bolle, Dotje, Elmoo, Gerdien: heerlijk zwanger, of toch af en toe een beetje van die roze wolk af donderen en er weer opklimmen....
Voel me vandaag een stuk beter, buikpijn is over, verder weinig bijzonderheden, alleen mijn tepels zijn heel gevoelig, maar dat zijn ze wel vaker na de eisprong. Nathalie: ik heb ook zo'n voorgevoel dat het niet is gelukt, ik ken dat. Vanmiddag voelde dat even weer heel beklemmend, maar denk dan aan hoe klein de kans is dat het lukt en dat het er allemaal bij hoort (dat is pas van je roze wolk af donderen als de eerst zwangerschap in 1x raak was, bij mij dus!!!)
Fijne avond verder meisjes!!!!!
liefs

Hallo meiden!

Het eerste berichtje vanaf m'n laptop!!!!!!Yoehoe!!Ik ben er zoooooooooo blij mee en ben ook best trots op mezelf, want heb helemaal zelf internet geïnstalleerd!!!Beetje puzzelen enz, maar we hadden al draadloos, dus het was best simpel! Hij is zooooooooooo mooi!!!!Nu nog word en een antivirusscanner en dan ben ik klaar!
Het is een hp-laptop, normaal €400 nog wat en nu krijg je hem gewoon gratis bij een best simpel telefoontje!

Nathalie, heb je bruiloft van dat meisje wat uit almelo komt, die wat m'n nichtje ook kent??(wist nog dat je zei dat je haar van de camping kende ofzo!)

Jolie, fijn dat je je weer beter voelt! Idd leuk om jullie bijna allemaal nu op hyves te zien! dan weet je ook met wie je praat he! Je hebt idd een heel mooi kindje! En je was ook een prachtig bruidje!

Mickje is lekker een weekendje weg, ik hoop dat je het heel leuk hebt gehad meid en dat je wel goed hebt gevoeld, omdat je een beetje grieperig was!

Dotje, mannen komen echt van mars hoor...ik snap er soms ook helemaal niks van! Maar goed, volgens mij snappen ze ons ook niet altijd! (wat ik heel goed kan begrijpen,hihi,snap mezelf soms niet eens!)

Elmoo, wat lief dat je schoonmoeder (was het toch?)zo emotioneel was! Dat doet je toch goed he, dat ze er zooooooo blij mee zijn! Je hoort van die verhalen dat ouders of schoonouders er op de één of andere manier niet blij mee zijn! Het zal je maar gebeuren!

Collie, ook een hartelijk welkom van mij! 't is heel gezellig hier, we zijn een hecht clubje, dus type lekker mee! Wel af en toe een updateje typen he, hoe het met je gaat??hihi!

Ik ben druk geweest met dit ding dat ik nog moet douchen...sorry als ik iemand vergeten ben, ik type snel een keer weer! (hoef nu niet elke keer meer boven te kijken!!!)

Dag lieve meiden!

Knuffel Joepie

We zijn weer thuis, doe morgen wel verslag. Lig nu al in bedje en ga zo prorberen te slapen. Ben echt brak van deze week. Pas maar op Joepie, dalijk raak je verslafd hoor. Ik sleep mijn lappie overal mee naar toe in huis, hihih.

Meiden ik spreek jullie morgen! Weltrusten voor strakkies en fijne zaterdag!

Liefs Nathalie

Goeie morgen!!

Rustig hier!! Iedereen lekker aan het genieten van het weekend??

Even gauw een berichtje. Ontzettend fijn dat iedereen  zo hartelijk is!! Super!!
Je bent even onwennig en weet niet hoe mensen reageren. Maar het is bij jullie net of je in een heel warm nest komt...

Ik heb nu werk weekend. Maar ja, hoort erbij.

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst!!

Liefs Collie.

Goedemiddag,

Lief plaatje hè? Dat zijn wij, hihih De KLUSKIPPIES, hihih
Ik heb eigenlijk nog niks gedaan, nou ja niks. Geslapen, geklust, gedoucht, aangekleed. En nu lekker ff op de bank om hier eens weer wat bij te kletsen. Heb me voorgenomen vandaag niet zo druk te maken. Tis me wel ff gezegend! Vandaag is mijn opa jarig, 84 jaartjes alweer!

En hoe is het met jullie meiden? Het zonnetje schijn hier in elk geval heerlijk. Of het ook lekker warm is weet ik niet. Maar heb witte linnen broek uit de kast geplukt, lekker zomers dus! Ik ga eerst ff op het nod lijstje kijken en nog ff wat terug lezen, spreek jullie zo!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Esseltje                                 5e ronde 1e kindje                                20-06-08 (dan ook jarig, 30)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                               3e ronde 1e kindje                              22-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Ohhh jeetje nu sta ik boven aan het nodlijstje! Het wachtbankje zal ik wel halen, maar of ik de rest van de lijstjes ook haal, denk het niet!

Ben erg benieuwd hoe het met Antionette & Maureen is. Heb Mamoetje op het wachtbankje geplaatst. Had ook een nod voor 28 dagen gemaakt meis, ondanks je lange cyclus. Hoe gaat het me alle meiden? Ons nod lijstje is meer juni dan mei op het moment, das wel jammer. Maar Gerdien heeft onze naam al hooggehouden. Toch 1 kluskippie zwanger! Ons lijstje ziet er al beter uit dan toen we begonnen vinden jullie ook niet? Zou wel leuk zijn als nog 1 of 2 meiden deze maanden ook positief mogen testen. Voor veel meiden is nu denk ik weer de klusperiode of niet, nou ja bijna dan, hihih. Rd-tjes zullen bij de meesten of weg of nog licht zijn. Dan kunnen jullie weer lekker gaan genieten meiden.

En hoe voelen de zwanger kluskippies zich vandaag? Hormoontjes een beetje onder controle? Mannetjes een beetje lief voor jullie?

Ik ga ff een broodje eten, misschien tot strakkies nog ffies.

Liefs Nathalie

I

Hallo lieve dames,

Wat verschrikkelijk rustig hier! Volgens mij is iedereen aan het winkelen of klussen of in de tuin aan het werk/of zitten! Hier gaat alles z'n gangetje, alleen kreeg net een belletje van m'n zus dat zij en haar vriend even een tijdje uit elkaar gaan! Hebben al 10 jaar een relatie...pffff...op het moment dat ze belde was m'n andere zus onderweg om haar op te halen. Ze gaat een tijdje bij m'n ouders wonen! Haar vriend zat helemaal met zichzelf in de knoop en wilde even een tijdje 'rust' om uit te zoeken wat hij nou allemaal wilde! Op zich wel goed, want hij maakt zich wel ontzettend druk, overal klussen, voetbal, uitgaan, veel vrienden, werken en dan nog de thuissituatie! Ik hoop dat hij er goed uitkomt en in rustig vaarwater komt en dat ze dan weer lekker bij elkaar komen...het is zo'n doodgoeie jongen! En m'n zus gun ik ook alle geluk! Ze was flink overstuur toen ze belde, ben er best even kapot van!

Collie, natuurlijk ben je welkom...leuke woordspeling, een warm nest,dat komt bij de kluskippies goed uit!

Naath, dankje voor je krabbeltje, gezellig hoor! Lekker een beetje uitgeslapen??

Gerdien, kom maar over met de pont, ik haal je aan de kade van olst op,hihi!

Ik ga ff weer, reageer de volgende keer langer, ben nu niet zo in de stemming!

Doeidoei!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan