Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

he heel ffies, nog steeds vreeselijk misselijk pfffffffff en nog niet ongesteld. we wachten af.

Vlinder, meid ik ken hje nog niet dus welkom.. maar als ik jou was zou ik testen.. met je verhaal van donderdag en nu.,, of heb je neits liggen?

xxxx mameotje

Good morning ladies,

Ja ja nog ff genieten van mijn vrije maandag ochtend en dan een weekje weer werken. DAt krijg je als je in een speelgoed winkel werkt.

Ja alweer 7 weken zwanger en over 3 weekjes de eerste echo en vk bezoek daar hebben we echt zin in. Daarna zullen we het ook aan de hele wereld bekent gaan maken. Eerst natuulijk Oma en mijn broer en schoonzus + kids en daarna de rest. Kan niet wachten. Ik ga nu maar eens douchen en vragen of mijn mannetje mij naar mijn werk wil brengen heb niet veel zin om te fietsen.

Fijne dag allemaal en ik ga proberen het deze week rustig aan te doen.

Hallo lieve meiden!

Vlinder, hou ons en jezelf niet langer in spanning!!!!!!!!!!!!!!!!!Hihi, nee hoor, zelf weten, maar ik zou als ik jou was echt springen om een test te doen!!Hou ons op de hoogte hoor!

Mamoetje, gezellig dat je er weer bent, hoop een leuk/lang verhaaltje van je vanavond, hihi!

Naath, leuk plaatje zeg! Heel toepasselijk,hihi!

Mickje, het is even een warboel thuis, maar het gaat al ietsje beter, want vanmorgen hebben m'n zus en zwager besloten dat m'n zus toch weer thuis komt...niet dat alles nu koek en ei is, maar m'n zwager heeft nooit gepraat als hij ergens mee zat en nu doet hij dat eindelijk en dan is er niemand om mee te praten omdat mijn zus er niet is!!Klopt ook nie echt...dus ze gaat weer naar huis...Ze komt nu nog wel hierheen hoor, ze is onderweg...als ik haar was, zou ik daar blijven, zou niet eens weg komen, maar goed, dit is wel beter denk ik!
Hoe is het met je edele kontje, kun je wel zitten vandaag? hihi!

nu even over mij...of eigenlijk over m'n vriendje, want hij belde me net en:
HIJ IS AANGENOMEN, HIJ HEEFT DE BAAN GEKREGEN!!!YOEHOE!!!
Ben zooooooo blij, want hij wilde dit zooooo graag...hij kan nu cursussen gaan volgen enz. en zich eindelijk ontwikkelen in wat hij leuk vindt en dat wilde hij zo graag!
Morgen om 17.00 heeft hij weer een gesprek en hij gaat iets meer verdienen dan dat hij bij z'n oude baas doet! (maar nu kan hij opleidingen doen enz.) en we kunnen de 2 auto's inruilen en er eentje voor weer kopen, want hij kan het op de fiets af!
Het enige nadeel voor mij is dat hij 1x in de week middagdienst heeft (van 15.00 tot 11.00) en dat hij 1x in de 3/4 weken op een zaterdag of zondag moet werken...maar goed, daar kan ik wel mee leven hoor...Dat hoort er dan ook bij!

M'n zus belde net, stond in de file bij Bathmen (vlakbij deventer) traumahelikopter en alles kwam voorbij...oei...
Nou, ik ga verder een feestje vieren in m'n eentje!

Tot snel!

Liefs Joepie

Hoi Piepeloi KIPKES,

Wat hebben jullie van het weekend weer veel getypt.... JEETJE... We kunnen beter de naam van ons topic veranderen in typkipkes... haha!!!

Hoe gaat het hier, Nathalie ik zie dat voor jou ook de spannende tijd is aangebroken... hihi... HOOP HOOP   DUIM DUIM....

@ Maureen: MELD PLICHT....!!!! Hoe gaat het met je... je bent al zo lang overtijd op onze lijst....!!! Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze... maar goed, je weet maar nooit... Ik gun het je wel van harte meis...

@ Antoinette: meid, ook voor jou, waar ben je???

@ Mamoetje: meid ik duim voor je echt!!! Bij jou gaat het ook allemaal niet zo gemakkelijk... dus meid het is je van harte gegunt.

@ Kimmie en Vlinder: meiden ten eerste ook van mij van harte welkom, en ik zie dat jullie al lekker bezig zijn geweest met mee kletsen, leuk... Ook voor jullie toi toi toi de komen dagen...

@ Mickje: meid we zijn samen komende maand met onze NOD, spannend hoor... Ik hoop het zo want 20 juni ben ik jarig en word ik 30...!!! Dus ik wens mijzelf natuurlijk een heel mooi kado.. Maar ik wens iedereen hier een mooi kado... want dit is zo iets moois, dat gun je iedereen...!!!

@ Joepie: meid, volgens mij ben je weer een beetje hersteld na de teleurstelling... Ik was ook behoorlijk down hoor... Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg... Ik ga nu nergens meer vanuit, en we zien het wel...

Vrijdag naar de HA, en wil nu echt ook gaan... Ik ben nu ongi, tenminste wat je ongi kunt noemen... Ik bloed bijna niet, en alleen maar donkerbruin slijm en een beetje rood bloed. Als ik 's morgens een tampon in doe, is hij 's avonds nog niet vol.... Echt super balen hoor... Ik word ook hier weer onzeker van, omdat ik bijna niet ongi wordt... en dat het allemaal zo raar verloopt bij mij... Ik ben benieuwd, wanneer ik naar GYN kan. Ik wil zo graag weten wat er aan de hand is...!!! Maar ik begin toch langzaam te geloven dat er toch wel wat mis is... Gezien mijn menstruatie steeds minder wordt....!!! Bah... ik ben er behoorlijk van aangeslagen allemaal... En wordt nu steeds banger dat het niet op een normale manier gaat lukken... En ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor het zwanger zijn en het bevallen... Voor de mensen waarbij het niet of moeilijk lukt is het echt een wondertje.... Meiden die al zwanger zijn, geniet er echt maar van, want het is een wonder wat jullie bij jullie dragen... echt geloof me...!!!

NOD lijstje:

Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                               3e ronde 1e kindje                              22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

he meiden,

ik ga zo toch weer een test halen een digitale, die is misschien meteen duidelijker??? ik vind het zo vreeselijk spannend. ik blijf op en aan misselijk vooral na het eten, en....nog geen ongesteldheid onzeker gedoe he ihihih   nou als ik hem gedaan heb horen jullie het wel

liefs van mij

Zo de kop is er alweer af. Werkochtendje zit erop! Was wel ff lekker. Kwam er ook nog een vriend van de baas langs met kleine. Ik dacht : Nath. je moet niet teveel staren en zwijmelen. Echt zo'nn lekker bekkie. En ja hoor, voor ik het wist deed zijn papa hem bij mij op schoot. Net of het zo moet zijn, wat heerlijk mannetje. Ik keek niet eens! hihi De mannen zaten achter de pc moters te kijken. En ikke met die kleine op schoot. Heerlijk en het werd ook nog betaald ook, hihih. Daarna maar weer aan het werk gegaan.

Daarna ff boodschapjes gedaan, vers brood en beleg enzo. En kattenvoer. Weet je wat dat beessie van ons heeft gedaan. Gewoon een vogeltje mee naar binnen genomen. Overal veertjes op de overloop, grr. Maar dit keer gelukkig geen bloed, brr. Om 4.45 uur maakte Nemo me wakker. Had hem gisteravond nog zo toegesproken van je laat hè, maar nee hoor. Maar gelukkig niet zo als andere nachten/ochtenden dat ie op mijn buik gaat liggen of heel dicht bij me knorren. Nee toen heeft ie denk ik dat vogeltje maar opgezocht omdat ie honger had. Verwendde kat! Volgens mij denkt ie. Ik laat vrouwtie alvast oefen voor 's nachts wakker worden of 's ochtends heel vroeg voor als de baby in spe huild, nou lekker dan!

Joepie  
Gefeliciteerd
me de nieuwe baan van je mannetje! Wat goed nieuws zeg. Echt een nieuwe uitdaging voor hem. En voor jullie zo te horen alleen maar beter. En je zus weer naar huis. Ja als hij nu praat, en je zus mist is goed teken hè. Dat ze ook samen in therapie gaan enzo. Hopelijk hebben jullie gezellige middag samen, maar dat gaat volgens mij best lukken.

Yippie ik heb het weer gered voor de 2e keer op het wachtbankje. Verder is het hier rustig en kweet niet of ik wel op de rest van de lijstjes kom. Vlinder hoe gaat ie nu meis? Spannend dat je nog niet ongi bent. Weet je al wanneer je weer wilt testen? Hopelijk is de test dan positief meis, je krijgt steeds meer kwaaltjes.

Krijg net telefoon van mijn mams of ik eind van de middag ff met haar heen en weer naar de stad wil rijden, omdat ze na haar armband moet laten lijken. Tuurlijk, daar gaat mijn vrije middag. Maar goed kan nu nog ff rustig aan doen, mams gaat nu toch ff naar bed.

Mamoetje hoe is ie met jou meis? En Kimmie hoe voel jij je, je staat op het lijstje van overtijd meis. Voor de rest is het ook heel spannend zeg. Ik ga maar eens ff verder leze hier. Fijne middag!

Liefs Nathalie

Misschien kun je een kruidvat eigen merk test halen, die schijnen heel gevoelig. Soms zegt een digitale ook niet alles heb ik gehoord. Maar ben wel nieuwsgierig hoor. Heb je vandaag nog niet veel gedronken en geplast, dalijk geeft het een vertekend beeld. Spannnendddd! Ik duim voor je meis!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan