Hallo lieve meiden!
Vlinder, hou ons en jezelf niet langer in spanning!!!!!!!!!!!!!!!!!Hihi, nee hoor, zelf weten, maar ik zou als ik jou was echt springen om een test te doen!!Hou ons op de hoogte hoor!
Mamoetje, gezellig dat je er weer bent, hoop een leuk/lang verhaaltje van je vanavond, hihi!
Naath, leuk plaatje zeg! Heel toepasselijk,hihi!
Mickje, het is even een warboel thuis, maar het gaat al ietsje beter, want vanmorgen hebben m'n zus en zwager besloten dat m'n zus toch weer thuis komt...niet dat alles nu koek en ei is, maar m'n zwager heeft nooit gepraat als hij ergens mee zat en nu doet hij dat eindelijk en dan is er niemand om mee te praten omdat mijn zus er niet is!!Klopt ook nie echt...dus ze gaat weer naar huis...Ze komt nu nog wel hierheen hoor, ze is onderweg...als ik haar was, zou ik daar blijven, zou niet eens weg komen, maar goed, dit is wel beter denk ik!
Hoe is het met je edele kontje, kun je wel zitten vandaag? hihi!
nu even over mij...of eigenlijk over m'n vriendje, want hij belde me net en:
HIJ IS AANGENOMEN, HIJ HEEFT DE BAAN GEKREGEN!!!YOEHOE!!!
Ben zooooooo blij, want hij wilde dit zooooo graag...hij kan nu cursussen gaan volgen enz. en zich eindelijk ontwikkelen in wat hij leuk vindt en dat wilde hij zo graag!
Morgen om 17.00 heeft hij weer een gesprek en hij gaat iets meer verdienen dan dat hij bij z'n oude baas doet! (maar nu kan hij opleidingen doen enz.) en we kunnen de 2 auto's inruilen en er eentje voor weer kopen, want hij kan het op de fiets af!
Het enige nadeel voor mij is dat hij 1x in de week middagdienst heeft (van 15.00 tot 11.00) en dat hij 1x in de 3/4 weken op een zaterdag of zondag moet werken...maar goed, daar kan ik wel mee leven hoor...Dat hoort er dan ook bij!
M'n zus belde net, stond in de file bij Bathmen (vlakbij deventer) traumahelikopter en alles kwam voorbij...oei...
Nou, ik ga verder een feestje vieren in m'n eentje!
Tot snel!
Liefs Joepie