Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

ik weet het ff nie meer hoor, ik heb net een test gedaan de duurste zon digitale en er staad dus niet zwanger ik begrijp er niets van. als het niet zo is laat me dan maar ong. worden maar GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG donderdag nog maar weer testen. ik heb de arts gebeld en die zegt dat het niets hoeft tebetekenen als hij nu nog niet zw. aangeeft maar ja doe maar gewoon even duidelijk denk ik dan.

tot horensss

Ben ik ff weer ik moet ff iets kwijt. Ik denk steeds dat ik gewoon ongi ga worden deze maand. Ik zat net ff te kijken wat mijn nod zal zijn als ik weer een cyclus heb van 36 dagen en dat komt dus uit op 6 juni. En dan had ik eisprong op 23 mei. Toen hebben we nog geklust, dus misschien voel ik daarom nog niks. Want dan is innesteling pas 28 mei. Al zegt mijn gevoel dat ik dit keer een cyclus heb van 28/29 dit is toch wel weer ff lichtpuntje. Baal wel van het voorgevoel. Terwijl ik toen we net begonnen het voorgevoel had dat ronde 3 wel eens positief kon zijn, gek hè, hahah tis wat. Het zijn de dagen rond mijn nod weer hoor, ikke begin best beetje zenuwachtig te worden ineens! Had vanmorgen nog nergens last van.

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden.. wat een gekakel hier weer in het kippie hok..haha gezellig hoor!
Vlinder wat zit je jezelf in onzekerheid te houden..spannend hoor.. ga gauw een test kopen en ik duim voor je!! succes!
Nathalie lekker gewerkt en kleintje vast gehouden heerlijk hoor!! vanmiddag veel plezier met je mams..
Mijn vriendin belde vanochtend.. met dr 06 naar mijn 06 dus ik dacht joepie...   en zei ook zo: je bent bevallen!! hihi ze was 10juni uitgerekend! en is bevallen van gezonde zoon!
Echt vind zo leuk voor ze..ik zei al. zou het liefst nu naar je toekomen, maar nadeel is ze woont helemaal in Zeeland, dus doe ik niet ff snel...Maar ga er wel proberen in juni keer heen te gaan! dan is ze ook weer zelf op de been enzo dus gezelliger!!
Zij is die vriendin van me die voor de eerste kindje dus 6miskramen heeft gehad..echt heel heftig en waar ik dus heel goed nu mee kan praten.. super hoor zulke vriendinnen! heerlijk weer zo'n mooi klein wondertje. nu zijn ze compleet want hebben meisje en jongen! super, ben helemaal blij voor ze!
Ik heb hier vanochtend de was weggeruimd en weer eens gedweild..pff was weer nodig zeg. pas nog steeds geen zin in.. maar krijg mn energie gelukkig weer wat terug dus wel fijn! alleen nog best veel hoofdpijn. dat is vervelend maar ws door klap met t flauwvallen...dus rottige bijkomstigheid, maar doe deze week nog rustig aan dan kom ik er wel weer boven op..hier de dames online maar ff gezelschap houden zo nu en dan he...hihi
Fijne dag allemaal! en Vlinder..ik duim voor je.......xx

Ahhhh verdorie weer zo'n domme negatieve test, daar hebben we idd niks aan! Maar het zegd idd nog niet 100% iets. HA kan helaas er ook niet meer over zeggen. Tis goed teken dat je overtijd bent meis. Misschien heb je gewoon nog niet genoeg hormonen in je urine. Sommige meiden kunnen pas na 2 weken overtijd testen, heelll frusterend. Ik hoop echt dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Denk aan je!

Liefs Nathalie

Heej vlinder wat vaag en jammer zeg...pfff en idd dan zo'n vage HA. pff sterkte en succes ermee. hopelijk komen nu dan snel de rd'tjes of test je donderdag wel positief! hou je taai!
Nathalie jij ook rustig aan he.. ik duim ook voor jou!!xx

We posten weer lekker langs elkaar heen, hihih

MamaJM wat geweldig nieuws. Leuk zeg zo'n kleine. Was de bevalling goed gedaan? Ohh jeetje 6 miskramen en dan nu toch twee kleine wondertjes, dat geeft een mens hoop hè. Heerlijk zeg! Wel jammer dat jullie wat verder bij elkaar vandaan wonen hè. Dan maar over een paar weekjes eens gezellig bij haar op bezoek. Jeetje 10 juni uitgerekend en nu al lekker een kleine op de arm.

Liefs Nathalie

Hallo Kippies!!

Weer veel getypt!!

Vlinder: Balen zeg!!, Nog geen duidelijkheid! Ik heb zelf ook al getest met kruidvat eigen merk vond deze wel erg fijn!! Sterkte!!

Nathalie: Balen van je voorgevoel!! Ik herken mij daar ook heel erg in. De dagen voor nod erg down. Je wil gauw weten waar je aan toe bent. Hoop dat het raak is voor je!! Als het niet zo mag zijn dat je ongie niet lang op zich laat wachten. Weet je waar je aan toe bent. Duim, duim,duim!!! Voor een positieve test!!

Mamajm: Ontzettend fijn dat je je weer wat beter voelt!! Gefeliciteerd met je vriendin!! Fantastisch!! Hopen voor iedereen dat we ooit zo'n gezond hummeltje in onze armen mogen sluiten.

Mickje: Las dat je een weekendje weg bent geweest. Heerlijk!!   Kan je er weer eventjes tegen !? Doet je vaak erg goed, of niet??De zadel pijn weer wat beter geworden??

Ben het kwijt wat er verder is getypt.
Ik even wat in het huishouden doen. Ben maar 1 dagje vrij...

Veel liefs Collie.

Oh ja Joepie!!

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe baan van je mannetje!! Super!! Wanneer kan hij beginnen?? Heel goed vooruitzicht dat hij zich hier verder kan ontplooien!! Zo houd je veel plezier in je werk!!
Daar moet op geproost worden!! PROOST!!
Alcoholvrij natuurlijk!! hihi!!

xxx
collie.

Terug
Bovenaan