Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hai Collie, gezellig dat je ook nog ff langskwam..succes in je huis joh. maar 1dagje vrij dus snap dat je ff druk ben!! succes hoor ook met je NOD..
Nathalie idd..we zitten we maf langs elkaar heen te schrijven hihi..maar wel gezellig ff! Zoonlief ligt heerlijk te maffen en dan heb ik altijd ff tijd voor mezelf om achter de pc te zitten! wel lekker hoor!! ff kletsen met anderen...
Maar idd super leuk voor mn vriendin. en wat eerder vond ze echt niet erg. ze was zo moe de laatste tijd en t beetje zat. de bevalling was heel vlot gegaan netzo al bij de eerste, maar ze is er nu wel klaar mee zei ze tijdje terug al. ze heeft geen leuke zwangerschappen gehad. bij de eerste   is ze 7weken opgenomen geweest en nu dus weer. en als je er dan al 1 hebt is dat nog moeilijker..
Ze is dan vanaf zo'n 6weken zoooooo misselijk van 9u tot9u dat ze zelfs thee en biscuitje er niet in houd en dus bij de eerste uitdrogingsverschijnselen had en nu bij de 2de weer...nou dan is zwanger zijn echt geen pretje hoor. dus dat wil ze nooooit weer zei ze...
oh hej mn mannetje komt ff thuis! gezellig!!
totzo..xx

Ja Collie dan moeten de huishoudelijke dingetjes een beetje gebeuren hè. Kweet er alles van. Ik heb net ff weer een wasmachine aangezet. Dalijk ff was ophangen. Doe het maar boven, want buiten regend het steeds of het waait zo hard dat het rek om waait. Ik zit nu lekker ff aan een kopje thee. Doe steeds dingen in delen, want anders red ik het niet.

Probeer ook wat te genieten van je vrije dag! Liefs Nathalie

Ohhh je mannetje thuis MamaJm? das een verrassing!

Pff dan heeft ze wel zwaar gehad met haar zwangerschap zeg. Weet ze al wanneer ze met de kleine naar huis mag dan? Vanwege uitdroging ligt ze dus al 7 weken in ziekenhuis? Jeetje en dat met een kleine thuis. Ook zwaar voor haar man zeg.
Hopelijk kunnen ze snel met hun gezinnetje thuis genieten.

Liefs Nathalie

Uhmm geen idee of daar twee in zitten. Geloof dat die van mij 1 had, maar kan misschien ook met twee. Gewoon dat huismerk Kruidvat zwangerschaptest bedoel ik

@ collie lekker he zon dagje vrij, alleen nu zit het weer niet mee hihiihih maar..... kun je wel lekker ffies in huis doorgaan. maar ja 1 dag is ook wel weer zo om he!!

@mamajm gefeliciteerd met je vriendin zo leuk en wat een verrsssing dat het eerder kwam leuk!!!!!!!!!!!!! ja die afstanden zijn dan echt niet leuk he!!!!!!!

@nathalie wat een lange cycles had je toen he pffffffffffff word je ook nie goed van iihih maar je weet het niet he,   en...we hebben elkaar

knufff

Precies we slepen elkaar er wel doorheen. Ja de eerste ronde had ik 22 dagen, dus 36 dagen was wel ff slikken. En vooral omdat ik op gegeven moment ook zo heel veel kwaaltjes had. Die in 1 klap weg waren toen ik een rot telefoontje kreeg. Maar goed daarna toch nog heelll wat dagen moeten wachten voordat ik ongi werd. Ben benieuwd wat mijn cyclus me nu brengt. Heb echt zo geennnn zin om ongi te worden!

Liefs Nathalie

nathalie je zit nu in je 3de ronde toch??? en dus nog geen regelmatige cycles ben je ook nu sinds 3 maand gestopt met de pil dan??

Terug
Bovenaan