Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Wij zijn begin maart gestopt. Tja er is nog niet echt een peil van op te trekken. Terwijl ik eerder altijd zo iets had toen ik aan de pil was. Pfff alweer ongi. Maar ik had er nooit zo op gelet hoeveel dagen er tussen zaten. Meestal was ik ook wel een flink aantal dagen ongi. Maar deze keer eigenlijk helemaal niet zo. Ja de eerste keer tijdens mijn nod wel. Maar toen kwamen de rd-tjes ook een week te vroeg. Dus kweet niet goed hoe het nu zal lopen. Mijn gevoel zegt 28/29 en vorige ronde zei mijn gevoel 33 dagen en dat werden er 36, hihih. Dus ik zit redelijk in de buurt. Het magische woord is afwachten hier geloof ik!

Zo mannetje is weer foetsie.. idd gezellig hoor. hij doet dat weleens vaker als hij in de buurt aan het werk is en ff tijd tussendoor overheeft voordat hij naar volgende klus gaat komt ie ff thuis eten..was nu wel wat aan de late kant maar wel gezellig! echt n schattepetat!! hihi
hej maar Nathalie..het was aan het begin van dr zwangerscahp he dat mn vriendin int ZH lag. je hebt niet goed gelezen..hih ik zei zo vanaf 6weken..maar geeft niet hoor. je kan ook niet alles snappen... maar dan lag ze dus aan infuus en sondevoeding totdat ze weer zelf kan eten en het ook echt binnenhield..en toen nu bij de 2de kindje dus zei ze me een keer. dat ze dat echt NOOOOOIT weer wou. ze wou zielsgraag kindjes en nu heb ze er 2 ze zei en dan moet het ook genoeg zijn... we zijn heel gelukkig zo...dus ja..maar ik zei toen ook al..joh wie weet, je bent nog jong dat t over 5jaar ofzo toch weer begint te kriebelen..Dan kant nog altijd weer he..ze is maar iets ouder als ik dus....
Zo hehe.. de IJspalleis kwam nog aan de deur. dus ik heb mn vriesspulletjes weer... nu is inmiddels zoonlief ook weer wakker.. die hoorde de deurbel denk ik en lag ook wel op tijd al op bed. was beetje uit zn doen omdat we gistermiddag weg geweest waren en hij nogal aan de late kant op bed lag..dus vandaar...
dus die ga ik er eerst ff uithalen en wie weet kom ik straks nog ff langs om te kletsen als hij lief aant spelen is...
Fijne middag allemaal! liefs mij

Hhahah tja moet hier af te toe zoveel lezen dat ik soms wel eens ff iets verkeerd begrijp hoorrrr. Ohh gezellig dat je mannetje ff langs kwam zeg. En de kleine ook best lang geslapen nog. Hoe is het weer bij jullie? Jij had het over een zwembad en nu regend het hier al 2 dagen. Wil je dat nooit meer doen, hihih. Maar ik hoorde dat het de komende dagen langszaam weer wat mooier word.Of het ook waar is weet ik natuurlijk niet.

Ik ga maar eens ff de was ophangen. Net lekker ff bakkie thee voor mezelf gemaakt.

Tot strakkies, ik ga over een uurtje na mijn moeder, maar kom voor die tijd nog wel ff kijken hier.

Liefs Nathalie

Hihi ja er wordt hier zoveel geschreven he, dan lees je weleens ergens overheen..ohoh..hihi geeft niet joh.
Maar idd de zon wil nog niet echt komen he..pff hier ook regen..heb ik het over zwembad gehad??? zou t niet meer weten..de buren hebben t al staan, wij nog niet..wel plek voor gemaakt ja...oh dat heb ik misschien zitten vertellen idd.. achja..de zomer kan nog zat komen. heb is nog net geen juni..dan hoop ik op beter weer! en warmer want ik vind t nu maar fris zeg...pff brrrrrr hihi
Nou fijne middag met je mams en ik hoop op meer zon.. voor jullie allemaal en ook vooral voor mezelf..whahahah.
doegie

ff weer een wasje aan en wachten maar
Maar ben er alweer bijna door! Net het bed ff afgehaald en nu kapot
Dus ff rustig zitten. Wens jullie fijne avond en tot later!

Liefs Nathalie

Zozo lekker bezig hoor Nathalie..ik vind bedden wassen ook altijd veel werk, afhalen, wassen en zo groot ding om optehangen en optemaken dan weer he..pfff maar wel heerlijk alst weer gebeurd is!! dan slaapje vaak extra lekker!! hihi.ik ga morgen onze bedden wassen en boven lekker de boel doen denk ik... komt mn schoonzusje, dus kan ik die evt nog ff vragen om het bed weer helpen omte maken..doe te gerust want ze helpt me graag dus dat scheelt weer een beetje. kheb net een paracetamol genomen want die hoofdpijn is echt niet lekker..pfff vermoeiend.. dus ga nu ff lekker bankhangen en met zoonlief spelen..die heb ik net lekker chippies gegeven...krijgt hij meestal int weekend, maar had hij nu niet gehad, dus vandaar nu dan maar..vind hij zo lekker..kan hij zo heerlijk van smullen!! hihi...
Fijne middag allemaal en totlaters...xx

Regen?? Hier is geen druppel te bekennen!!

Genoeg gepoetst voor vandaag. We kunnen er weer even tegen. Ga nog even genieten van mijn vrije dag. Voor je het weet is de dag weer voorbij.

Vlinder: Ik heb er 1 gehad met maar 1 test. Maar ik heb ook wel goeie verhalen gehoord van die met 2 testen. Misschien het proberen waard?? Hoe voel je je nu??

mamajm: Wat is er een narigheid vooraf gegaan bij je vriendin. Maar fantastisch dat ze nu een gezonde zoon in haar armen kan houden.
Bewijst dat het niet allemaal een roze wolk is... Zoals de meesten verwachten. Ik hoop dat ze snel kan genieten van haar hele gezin!!

Esseltje: Wat vervelend dat je ongie je zo onzeker maakt. Goed dat je een afspraak bij je huisarts hebt! Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan. Dat je dan verder kan. Hoop dat alles toch goed is. En dat de verklevingen mee zullen vallen. Succes!!

Ik ben deze maand begonnen met temperaturen.   Om zo mijn cyclus wat beter in beeld te krijgen.Begin van ongie 36,8 gisteren 36,5 en vandaag 36,9 ??? Ben benieuwd wat de maand verder brengt. Hoop dat ie niet blijft schommelen. Iemand meer ervaring mee??
Wat doen en laten jullie zoal om zwanger te raken??

Veel liefs Collie

Terug
Bovenaan