Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Ohhh ja Esseltje ik wou jou nog ff hart onder de riem steken. Een vriendin van me was ongeregelmatig ongi en zo ineens niet meer. Nu bleek dat er iets was, maar daar was een pilletje voor en nu is ze inmiddels 20 weken zwanger. Zo raar kan het allemaal gaan meis. Eerst ben je zoooo ontzettend bang. En dan blijkt er een eenvoudige oplossing en geloof de volgende maand of de maand daarop was ze zwanger. Hoop dat dat bij jullie ook zo is!

Collie over wat ik doe of laat om zwanger te worden? Nou ik rook en drink niet dus dat scheeld. Verder let ik nu meer op dat ik genoeg vitamines binnen krijg, vooral omdat ik voor mijn toekomstige zwangerschap eigenlijk nog wel paar kilootjes eraf wil hebben, die er bij zijn gekomen na het stoppen met de pil. Verder slik ik foliumzuur en omega 3 capsules. Ik drink niet echt veel koffie. En dan was het wel zo'n beetje denk ik, hihih. En jij?

Ik ga jullie nu ffies verlaten, wens jullie allemaal fijne avond en spreken elkaar vast nog wel ffies vandaag!

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden!!!!!

Ja daar ben ik weer sorry dat ik weer even niks heb laten horen maar was weer zo druk met werk en met de uitslag van mijn moeder dat ik af en toe vergeet achter de computer te kruipen.
met mijn moeder is het gelukkig allemaal goed, de uitslag was in orde wat een opluchting zeg is dat!!!
Ben nog steeds niet ongi zou het donderdag al moeten zijn, wel steeds van die krampjes in mijn onderbuik maar nog niks aan rode duivels
gisteravond hebben mijn mannetje en ik nog lekker even geklust hadden we spontaan zin in ha ha
mijn mannetje zegt ook we wachten het deze maand maar weer af en zien wel wat het word.
Ik ga er maar niet meer vanuit dat het gelukt is kan het altijd meevallen toch meiden!!!
Ben nog steeds erg blij met dit forum je akn met iedereen zo lekker je lief en leee delen!!!!!

Nou dames ik zal voor jullie allemaal duimen datjullie maar snel zwanger zullen worden en dat we lekker daarvan kunnen gaan genieten.

Spreek jullie later weer en jullie zijn allemaal toppertjes stuk voor stuk

Dikke knuffel van mij

Mijnkind wat fijn om te horen dat het met je moeder allemaal goed gaat! Hoop voor je dat je haar ook snel goed nieuws kunt vertellen...

Mamajm, wat heerlijk voor je vriendin dat ze bevallen is van een gezonde zoon (hoop dat ik zoon goed gelezen heb, is nu eigenlijk een gok haha). En wat fijn voor jou dat je zulke goede vriendinnen hebt waarbij je je verhaal kwijt kan. Heel belangrijk....! Ben blij te horen dat het met jou ook weer de goede kant opgaat...

Joepie, GEFELICITEERD met de nieuwe baan van je vriend, super zeg!!! Vanavond lekker vieren met zn tweetjes..!

Vlinder, ik weet wel dat de test van het kruidvat waar 1 inzit en iets van 6 of 7 euro kost ook erg gevoelig is. Zelf heb ik 2 dagen na mijn nod getest en die gaf toen heel duidelijk zwanger aan...!

Hier gaat alles zn gangetje, ben wel nog steeds heel erg moe en moet eerlijk bekennen me eigenlijk best rot te voelen. Niks even een roze wolk om op te zweven, maar hoop dat dit snel weeg wegtrekt en ik gewoon kan gaan genieten van de zwangerschap...

Weet zo even niet meer wat er verder geschreven is, er wordt wat afgeschreven zeg de laatste dagen, LEUK!!!

Oh ja vandaag heb ik ook de verloskundige gebeld voor de eerste intakegesprek, die heb ik maandan 9 juni... Spannend...!
Fijne avond voor iedereen, k ga nog even wat schoonmaken en dan lekker burrito's maken voor mij en mn mannetje... ;)

NOD lijstje:

Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                               3e ronde 1e kindje                              22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

NOD lijstje:

Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                               3e ronde 1e kindje                              22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Was ik ook weer. Net ff lekker gegeten. En gelukkig weer thuis. Pff wat was mijn mams aan het ratelen zeg in de auto. De heen en de terug weg. Heb op gegeven moment maar gevaargd of ze nu ff klaar was met kwebbelen. En toen ik dat deed voelde ik me eigenlijk een beetje schuldig.  Maar goed ze kan zich toch niet stil houden, dus hele verhalen. Het is ongeveer 15 tot 20 minuten rijden.

Maureen gezellig dat je er weer ff was meis. Je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hoor meis, want tis nu wel spannend. Wat fijn om te horen dat de uitslag van je moeder goed was. Idd net zoals Elmoo zei: hopelijk kan je binnenkort je mams groot nieuw vertellen.

Hahah de MELDPLICHT helpt wel meiden. Nu ANTIONETTE nog!

Elmoo wat minder dat je je zo moe voelt meis, ook al weet je natuurlijk dat het voor een goed doel is, tis toch vervelend als je je steeds zo moe voelt. Hopelijk word dat beetje bij beetje wat minder meis. Ik heb je afspraak bij de VK ff in ons lijstje gezet hoor. Ik was op zoek naar nod lijstje, want die was zover verdwenen. Post ik die en zie dan pas jou datum staan, toen kon ik nog een keer posten, hihih. Maar hij staat er hoor!

Liefs Nathalie

Hoi hoi, weer gezellig gekwebbeld hier zie ik..netals Nathalie haar moeder in de auto..hihi.. gezellig toch? zo'n kwebbel moeder.... wast gezellig ff met dr shoppen?? alles gelukt?!
Hier vergeten nog te melden...dat een vriendin/collega van me net belde of ik dus woensdag ff op dr dochtertje van 3maandjes wil passen ze moest ff naar fysio en komt ze er na gezellig bakkie doen.. nou prima en leuk..wij ff kletsen aan de tel.. kwam het er op neer dat ze sinds ze nu 5weekjes gestopt is met de BV nog niet weer ongesteld is geweest, vroeg ze mij wanneer ik dat toen na mn zoontje weer werd enzo... ze was ook steeds zo moe.. en heel stiekum vroeg ze zich een beetje af of ze niet weer zwanger was....hihi haar dochtertje is net 3maandjes..ik heb er wel om gelachen..ik zei ohoh boefje heb je niks gebruikt dan ofzo..nou ja blablabla heel verhaal, als het zo was zou het wel welkom zijn natuurlijk vooral nu na dit nare bij mij maar ze zegt..pfff heb ik straks 2 kids binnen een jaar zowat..hihi.. maar weten dus niet oft echt zo is. ze durfde ff geen test te doen zei ze. misschien wast wel bloedarmoede ofzo, ze heeft ook veel last van dr rug en dat had ze bij de eerste zwangerschap ookwel..dus ist wel spannend...maar woensdag komt ze dus kletsen we verder...hihi... kben wel benieuwd hoor...gun het haar wel maar zal wel ff druk zijn, maarja ik zei al dan breng je er maar eentje hier! gezellig....
Nou ik ga ff manlief helpen,die is op zolder aan het behang afhalen, moet toch ooit een kamertje voor zoonlief komen dus hebben we ff wat te prutsen... zijn we zoet he..
Ik kom straks nog wel n keertje langsvliegen hier om te kijken wie er weer allemaal langs geweest zijn...gezellig!!!
Liefs mij en fijne avond allemaal!!

Ohhhh das spannend zeg. Jeetje nu ben ik ook benieuwd na haar, hihih. Natuurlijk moet ze dan eerst nog haar 9 maanden zwangerschap uitzitten dus is de andere kleine dan inmiddels een jaar, maar toch, hihih. Ohhh hou je ons wel een beetje op de hoogte?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan