Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte en ik hoop wel een beetje voor dr dat t meevalt hoor...ze zijn nog zo jong dus hebben hopelijk nog tijd genoeg, maarja alst zo is...dan ist ook wel weer maf en leuk natuurlijk!! hihi..
we wachten af.... doegie totstraks

Zij is iets jonger als ik.. dus nog 22 en hij is ook net pas 23 dus nog jong zat..en omdat zij vaak last van dr rug heb... maarja..ze waren er zelf bij zeg ik dan..hadden ze maar voorzichtiger moeten doen...hihi Wie weet valt t mee voor ze...

Hoi Hoi,

Vriendlief zit even achter de nintendo wii. Dus even tijd om wat te typen.

Nathalie: Nog even over vanmiddag: Wat ik doe om zwanger te worden: Ik slik ook foliumzuur en omega 3. Verder nooit gerookt en drink nu ook niet. Als ik koffie drink alleen caffeine vrij koffie en  anders rooibosthee.
Ben dus deze maand begonnen met temperaturen.
Vorige maand een beetje boos geweest op mijn mannetje. Bij het warme weer dronk hij iedere keer een biertje, Ook niet echt bevordelijk...   Waarom moeten vrouwen zoveel laten en doen?? Hij wil er deze maand op letten niet zoveel te drinken tijdens de vruchtbare periode. Wel lief!!

Mamajm: Spannend voor je vriendin!! Ben benieuwd!! Als het zo mag zijn wordt ze inderdaad erg druk. Veel plezier woensdag!!

Elmoo; Wat vervelend dat het nog steeds niet echt lekker gaat. Hopenlijk komt er gauw verandering in. En dat je lekker kan genieten. Spannend binnenkort eerste bezoek aan je vk!!

Mijn kind: Nog geen rd?? Spannend!! Ik hoop dat je binnenkort een positieve test krijgt!!

Veel Liefs Collie.

Hey Ladies,

Iedereen een lekker dagje gehad. Ik heb vanmiddag wel lekker gewerkt merk dat ik wel rustig aan doe op het werk, maar ik heb dan ook een super goeie bedrijfsleidster die mij ook in de gaten houd. En ik ben idd volgende week vrij ook een ideetje van haar. Had nog genoeg uren staan en zoals het nu gaat kan ik dat toch niet allemaal opmaken en het kwam nu  goed uit met vervanging dus volgende week lekker ff tot rust komen. En Elmoo ik zit ook niet constant op die roze wolk hoor voel me ook af en toe goed shit. Best wel raar maar goed zo voelen we het nou eenmaal. De eerste 3 maanden schijnen nou eenmaal zo te zijn en daarna komen er 3 super maanden en de laatste 3 wordt het natuurlijk weer minder. Maar goed iemand vertelde hier van die vriendin die de eerste paar maanden in het ziekenhuis lag omdat ze niks binnen kunnen houden. Nou dan mag ik nog niet mopperen. Voel me alleen af en toe misselijk en ben wel steeds heeeeeel erg moe. Nu ook weer lig echt uit geteld op de bank. Duik er weer vroeg in vanavond. Ga nu ff gtst kijken vanavond met Willeke Alberti, ben wel benieuwd.

Fijne avond allemaal.

Heeej Collie ben het wel met je eens, mannen mogen ook wel us wat doen en beetje rekening mee houden om zwanger te raken he.. altijd moeten wij alles doen..maarja.. het komt uiteindelijk ook op de vrouw neer dus ja.. maar succes ermee joh! hopelijk houd hij vol wat minder te drinken enzo en is het lekker snel raak voor jullie!! ik hoop het!
En dotje..ik was het die dat vertelde over mn vriendin. die heeft echt 2 hele zware zwangerschappen gehad..pfff vanaf 6weken lag ze dan tot zo'n 12 weken int ZH omdat ze uitdrogingsverschijnselen had en gewoon niets binnen hield...pfff daarna gaat het dan ook wel weer met dr, dat ist gekke, die eerst 3maanden zijn gewoon het zwaarst...maarja als jij er zo doorkom met wat moeheid en soms misschien beetje misselijk is ook geen pretje maar nog te overzien he, het hoort erbij!! Heel veel sterkte en ga lekker genieten van je vrije weekje volgende week!! lekker hoor!
Liefs mij

Meiden, ik had belooft om vanavond te reageren.. Maar zit niet echt lekker in me vel vanavond.. Zit mezelf een beetje dwars volgens mij.. Huil om de kleinste dingen en ben naar mijn idee stront chagerijnig.. Na een hele dag alleen te hebben gezetten kwam me vriend om 6 uur eindelijk thuis.. Keek al uit om lekker de hele tijd naast hem te zitten.. maar kreeg gelijk de vraag of ik vanavond ook mee ging naar rotterdam want hij moet zaalvoetballen.. Daar ging ik nog overnadenken en toen kregen we om iets anders een woordenwisseling.. Nou is dat alweer over en uitgepraat maar besloten om maar neit mee te gaan want me serie kwam vanavond en daar zou ik toch ook maar alleen zitten.. Maar die is zonder mededeling niet uitgezonden vanavond.. dus had gewoon mee kunnen gaan.. OM lang verhaal kort te maken.. ik reageer morgen weer op iedereen..

xxx Mameotje

Terug
Bovenaan