Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Verdorie zit ik hier lief op iedereen te reageren, gaat er iets mis! GRRRRRR!
Zat net te vertellen tegen Mamoetje dat ik ook last heb van mijn humeur lijkt het wel. Schommeling. Vanmiddag tegen mijn moeder uitgevallen, niet echt heel erg, maar had wel spijt van. Mijn mams heeft 3 beroertes gehad en terugvallen, dus begrijpt soms dingen verkeerd of dat je het niet zo bedoeld als het ff je strot uit komt. Ze is vergeetachtig dus zegt soms wel tig keer hetzelfde. En daar kon ik vandaag zooo slecht tegen. Vanavond was ze hier ook ff. Dus ik zei 1x van mam dat heb je me al verteld dat hoef je niet steeds te zeggen. Maar ja dat viel dus ff verkeerd. Tis wat. Maar goed nu gaat dit verhaaltje over mij, en ik was net jou een hart onder de riem aan het steken, pff. Tis wat met onze hormonen. Zullen we die maar de schuld geven? Welk programma kijk je altijd?

MamaJm ik wou nog ff zeggen dat ik het zo knap vind dat je jezelf tijd en rust geeft. Ging het behangrekken niet echt meis? Moeten jullie veel aan de zolder doen?

Er word idd gezegd dat de eerste 3 maanden het zwaarst zijn. En ik denk ook wel dat het verschil maakt of het je 1e of 2e kindje is. Niet dat een 2e minder zwaar is. Maar je weet dan al wel een beetje wat je kan verwachten. Het hele proces al meegemaakt zeg maar. Ook al kan het bij de 2e heel anders zijn allemaal.

Meiden ik weet niet meer wat ik net nog allemaal had verteld. Ik heb in elk geval lekker gezwommen en gekletst vanavond. Ben nu lekker tv aan het kijken.

Wens jullie een hele fijne avond en nog ff een lief plaatje van mij!

Nathalie

Het hangt denk ik in de lucht het chagerijnig zijn, ik heb ook al ff lekker tekeer gegaan tegen mn mannetje, alles is fout en dit is niet goed en dat niet waaaaaa hahahaha arme schat toch.
Maar goed ik ben niet de enige dus.
ik wil heel vaak reageren op verhalen hier maardan vergeet ik de namen weer enz.. vanmiddag heb ik wel even op meerderen gereageerd, hiihih weet je hoe, ik zat telezen, met een papier en pen in de hand zodat ik het wel bij het rechte eind had whahaah erg toch, maar ja je leest zoveel
Nou ik ga zo ons doggy uit laten en dan lekker mn bed in en kijken wat morgen ons brengt .

liefs vlinder

Hahah tis wat met ons. Nou vlinder misschien tip. Sommige meiden openen een tweede scherm hier en typen en lezen dan terug. Dus je bent heus niet de enige hoor! Ik ben ook zo kei vergeetachtig af en toe! Heb je nog gelezen bij reuma en zwangerschap?

Loopse nog ff en weltrusten voor strakkies. Welke hond hebben jullie?

Liefs Nathalie

Goeiemorgen allemaal!!

Ik moet om 7 uur beginnen, lekker vroeg!! Vandaag de hele dag werken en vanavond naar aquarobic. Een bezig dagje.

Ik wilde even iedereen een hele fijne dag wensen!! Succes met alle op hol geslagen hormonen!!

Liefs Collie

Goede morgen allemaal,
zo mn dochter is weer naar school, en ze blijft over dus ik heb lekker een heel dagje ihihih soms best lekker hoor kun je ff door.
ik ga zometeen lekker aan de schoonmaak maar ik kon de verleiding niet weer staan om ff hier tekijken hihhihi hoezo werkt dit verslavend????
Hier gaat alles verder goed nog steeds niet ongi ik kreeg net weer een beetje moed ik stond met een moeder op school tekletsen en die vertelde me dat ze bij haar zwangerschap wel 4 testen heeft gedaan en eerst allemaal niks en later pas bleek dat ze toch zwanger was. dus idd... geen bloed geeft moed ihihihh.
Ik heb zon pim fortyn hondje ik vind die naam zo moeilijk om te spellen dus dan maar de Pim hond hahahhah ze is nu loops (toepasselijk he) echt bhaaa niks aan ze is nu voor het eerst loo0ps want ze is nu 9 maand echt een pup nog dus.
Nou dames ik ga maar ff een wasje er in gooien en dan aan de schoon maak.
allemaal een fijne dag en als ik nieuws heb dan horen jullie het.

liefs petra

Poging 2! Hè nou moet ik weer zingen, hihih. Wat een toepasselijk plaatje hè. Dacht die gooien we er ff in. Tis hier dan wel treurig weer nog op dit moment, maar het beloofd mooier te worden. En in de topic Meiden van Maart is Kipling Zwangerrr! dus vond dat wel ff een liedje waard.

Ik kon net van hydrotherapie uit het zwembad. De fysiotherapeut was een half uur te laat omdat ie een beetje in de file had gestaan en verkeerd was gereden. Maar goed we hebben een uur en konden zelf al wel oefeningen doen dus dat scheeld.

Ik had net al heel verhaal getypt, maar toen ging er ff wat mis. Ik drukte weer ergens verkeerd op en was nog niet eens klaar met typen. Nu dus maar ff poging 2. Ik was aan het vertellen over onze kat!.

Nemo heeft vanmorgen een vogeltje mee naar binnen genomen. Ik was om 6.30 uur wakker en dacht wat hoor ik toch onder het bed. Gelukkig was ie wel al dood. Ik durfde niet te kijken en ook niet naar de wc, want dacht dalijk komt die kat met dat vogeltje onder het bed vandaan. Op de overloop lagen lieve dorsveertjes. Rotkat! Ik weet wel dat het de natuur is, maar laat ie ze dan buiten opeten. Mijn vriend heeft net ff gekeken en er liggen dus allemaal veertjes onder het bed. En ik hoorde dat gekraak van het kauwen, dus ik lag met mijn oren dicht in bed, brrr!

Vanmiddag moet ik nog ff naar chiropractie en dan denk ik niks meer. Zal zo nog ff in mijn agenda kijken. Heb morgen een druk dagje en ben vandaag best wel moe, dus denk dat ik niet zoveel ga doen. Ik moet de was nog wel ff opvouwen en hier thuis een beetje doen, maar okay ik zie het wel hoever ik kom.

Ik wens jullie in elk geval een hele fijne dag en spreken elkaar strakkies vast nog wel ffies!

Liefs Nathalie

Hey kippies,

wat een gezellige plaatjes komen er hier toch voorbij, het pimpt ons forum wel op he! Heb gisteravond ook meegelezen, was aan het oppassen, dus heb niet gereageerd. Het werd ook laat, dus lag pas om 01.00 in bed. Vanmorgen beetje chagrijnig daardoor.
Nathalie, wat een verhalen heb je toch, ik ken dat van die vogeltjes, sneu he, maar ja die katten weten ook niet beter. Mickje weer uitgerust na de vakantie? Vlinder, ik duim voor je, Collie alles weer schoon en fris in huis?
Afgelopen zaterdag ben ik naar de reunie van de zwangerschapsgym geweest. De kindjes zijn allemaal bijna 2 alweer, maar erg leuk om elkaar te zien en te spreken. Een aantal waren weer (hoog)zwanger, dacht dat ik het lastig zou vinden, maar dat was helemaal niet zo, ik gun het ze erg en ben heel blij voor ze. Ja, ik moet ook niet miepen, heb geen miskraam achter de rug en dit is nog maar ronde 3! Ben er rustiger onder dan de vorige keer, maar toen wist ik ook bijna zeker dat het niet was gelukt. Nu is de kans wel groot en ik lijk me ook anders te voelen. Ik heb een bepaald voorgevoel, maar ja, het zegt allemaal niets, wil mezelf ook niet gek maken. Toch af en toe steekjes in de lies, lage rugpijn, druk van onder (heeft iemand dat ook wel eens, in je vagina zeg maar?) en hardere ontlasting iets meer plassen en rode vlekkerige handpalmen. Misschien had ik die altijd al, ik let er nu pas op. Nog even geduld, ik probeer het maar los te laten en niet teveel te verwachten, maar hopen mag altijd! Laatst zag ik ergens een mooie tekst: Het is beter te hopen zonder verwachting, dan te verwachten zonder hoop. Sloeg mooi op mij vond ik. Nathalie, al enig spoor vanb RD's. Ik hoop het nartuurlijk niet, ben benieuwd! Sta zelf ook alweer bovenaan de lijst.
Fijne ochtend!

Terug
Bovenaan