Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hey meiden,

Iedereen onder invloed van de hormonen haha. Hier ook wel hoor, maar doe mn best niks te laten merken omdat mn vriend zo zn best doet om mij te ontzien, het is echt een schat hoor...!

Nathalie, wat zielig voor dat vogeltje, is ook een erg vies geluid he dat gekraak, maar je moet maar zo zien... Als een kat een vogel of muisje thuisbrengt dan doet hij dat om een offer aan zn baas te brengen, hij wil alleen maar laten zien dat hij het goed heeft bij jullie. Dus eigenlijk ook wel weer heel erg lief...

Mamajm, als ik hoor hoe het met jouw vriendin is gegaan mag ik inderdaad niet klagen, wat een ellende om zo je zwangerschappen te beginnen. Ongelofelijk....

Jolie spannend!! Klinkt heel goed dus. Meid ik hoop het zo voor je, voor jullie allemaal natuurlijk..!!!

Nou ik ga weer even verder moet nog werken tot 21.00!! Maar heb heel misschien goed nieuws. Op mn vorige werk (waar ik heel veel spijt heb dat ik daar ben weggegaan) komt heel misschien een baan vrij straks. Kreeg gisteren een sms van een vriendin die daar werkt dat iemand daar aan het solliciteren is naar en andere baan... Zou zo mooi zijn! Weer elke dag met plezier naar het werk en nooit meer met tegenzin.. Hoop het echt...
Maar ik zie het wel, wil me nu er niet meer druk over maken, laat het allemaal nu eerst over me heen komen. Het vooruitzicht straks toch hier weg te zijn, geeft me wel rust... En of dat nu is of na mn zwangerschap maakt me niet zoveel uit haha...

Fijne dag meiden!

Hallo lieve meiden,

Had vanmorgen al een heel verhaaltje getypt toen de kinderen naar de gym waren, maar toen kwam een collega binnen, dus moest ik snel alles weg klikken...ggrrrrr...dan maar weer overnieuw!

Petra(vlinder), wat vervelend dat je negatief getest hebt! Maar je hebt groot gelijk dat je nog een beetje hoop houdt hoor, want het kan nog steeds...en vooral omdat je nog steeds zo misselijk bent! Ik ben echt benieuwd! En die hormonen gieren bij iedereen door het lijf volgens mij, want weet precies waar je het over hebt...ze hebben het maar zwaar met ons, die mannen (hihi, maar ook andersom hoor!)

Jolie, wat leuk zo'n reunie! Wat goed van je dat je zo reageert op de zwangerschappen van die vrouwen! Dat geeft toch een goed gevoel he! En je begint idd nog maar net, alhoewel dat de wens niet minder maakt, maar dat geeft toch wat meer moed he! 't is al zo weer je NOD he!

Naath, maak je niet druk tegenover je moeder, jij kan ook niet altijd de vrolijke Nathalie uithangen toch? Soms heb je gewoon zo'n bui, ze vergeeft het je vast wel! Alweer druk aan het zwemmen geweest vanmorgen, je bent er maar druk mee!

Elmoo, dankjewel voor de felicitatie! We hebben het idd goed gevierd!hihi...niet alleen op die manier hoor, mannetje had wat lekkers voor het eten meegenomen en ik had 2 gebakjes meegenomen voor bij de koffie! Was erg gezellig!Wat balen dat je je zo rot voelt en je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Ik snap dat zwanger zijn ook best wel z'n kwaaltjes heeft!
Spannend hoor, 9 juni, maar verwacht er niet teveel van! Hoor van vele dat ze teleurgesteld terug komen, omdat ze nog geen bevestiging hebben...want er wordt niet getest ofzo! Maar aan de andere kant, als je niet zwanger bent dan hoef je ook niet naar de verloskundige, dus hoeveel bevestiging wil je..hihi!

Mamoetje, rot dat je niet goed in je vel zit, sterkte meid!

Esseltje, ik duim voor je! Hoop dat het allemaal meevalt, dan zul je je iig een stuk rustiger voelen! Dat het daar dus niet aan ligt! Hou ons op de hoogte!

Maureen, die meldplicht blijft hoor, hihi, vooral nu in die spannende dagen! je bent dus al 5 dagen overtijd? nog geen drang om te gaan testen? Spannend hoor!

Ik ga ook alweer richting m'n eisprong en heb vandaag ook wel last van steken in m'n buik..maar misschien heb ik wel honger, hihi! Moet nog eten! Hoorde gister toch dat m'n zus nog niet naar huis gaat, maar dat ze samen wel heel veel gaan praten...blijft zielig...ze was gister hier en toen gingen we naar de stad, had nog een bon van douglas van €15,- en had daar Noa voor gekocht (moest nog €15 bijbetalen) en toen stonden we buiten en gaf ik dat tasje aan haar en toen begon ze toch te huilen...ooooh...zo zielig, heb zo met ze te doen!
En toen belde m'n schoonvader later ook nog, dat m'n schoonmoeder donderdag naar het ziekenhuis moet voor een scan,want ze is elke keer duizelig en druk op haar borst en hoofd enz...ppffff...m'n vriendje helemaal vant rabbat! (dat hij zich druk maakte!) dus was een heftig dagje weer...!!!

Dames, ik ga ff eten, zet vanmiddag tegen een uur of 2 lekker een filmpje op, m'n hoofd staat er echt niet na om een hele dag serieus les te geven! En aangezien het een drukke klas is met veel zorgleerlingen sta ik echt op m'n kop!

Fijne middag en tot snel!

Liefs Joepie

Hallo Kipkes,

Jullie hebben het er maar druk mee.... haha... !!! Sorry maar ik kan jullie echt niet meer bijhouden. Jullie kletsen me de snavel van me kippie koppie...hihii....

@ Joepie: meid, dank je voor je lieve woordjes. Ik hoop ook dat ik igg van wat rust krijg en dat ze me kunnen helpen. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Maar jeetje meid, bij jou is het op het moment ook even geen rozegeur en manenschijn. Veel sterkte met je zus en je schoonmama. Super kl*te... Ik hoop voor je dat je deze maand mag aantellen meid. Het is je gegund. Mijn ongi is nu wel heviger, gelukkig... Ik was blij dat ik heftig bloedde, haha.. Maar ik wacht het gewoon af wat de huisarts en de gynocoloog zeggen. Volgens mij kunnen ze met een echo al zien hoe het met mijn eileiders en stokjes is gesteld. Dus moet dan toch  vrij snel een uitslag bekend zijn??? Deze maand zie ik wel hoe het loopt, na mijn vruchtbare dagen ga ik mij niet meer gek maken en ga ik dingen doen waardoor ik wat meer afgeleid ben... Ik heb nu weer ovutesten gehaald via matcare.nl, van de simpele dipsticks die zijn tenminste niet zo duur. Ook hun zwangerschapstesten zijn niet duur, dus heb maar gelijk een setje gehaald, 10 ovu dipsticks en 2 zwangerschapstesten voor ik geloof iets van 14 euro zoveel... Niet duur, toch!!!

@ Naat: meid, wordt nu langzaam spannend voor jou, he???? Voel je al iets???

Voor de rest van het kippehok, kipkes weer veel succes met testen (want ik zie dat er nog steeds een aantal op het overtijd bankje  zitten te broeden) De kipkes die hun ei aan het zoeken zijn, klus ze...., want de paashaas komt ze deze maand niet brengen... hihi...

TOK TOK TOK.... vanaf mijn kippestok!!!

Liefs Esseltje

Weer lekker ff bijgelezen en nu ff bijkletsen voordat ik ga uitrusten. Kom net van behandeling bij chiropractie en mijn oogjes lijken steedsn kleiner te worden. Je hebt gelijk Joepie, dat ik me af en toe te druk maak over mijn mams en me dan snel schuldig voel. Heb wel tegen haar gezegd, dat zei ook weet dat ik me soms niet lekker voel dus dat we ons beide dan maar een beetje moeten aanpassen.

Wat een nare berichten allemaal bij jullie Joepie. Schoonmoeder die door de scan moet, pff spannende tijd. Zal wellicht niks uitkomen, maar toch tis schrikken. Soms heb je dan zo iets van laat er maar wel wat uit komen, dat ze medicijnen kan krijgen en dat het dan weer beter gaat. Dan weet je teministe waar je aan toe bent met zijn allen. Ahh lief dat je je zus die parfum hebt gegeven zeg. Doe jij ook een beetje rustig aan.Weet je wat chiropractie zei: als er veel dingen om je heen gebeuren waar je erg druk mee bent en of wat stress ondervind dat voel je weinig kwaaltjes. Nou dat kan bij mij dus wel kloppen, hihih. Ben alleen ontzettend moe, maar dat heeft denk ik gewoon met alles te maken. Ik ga dan nu ook ff rusten.

Elmoo wat ontzettend fijn nieuws dat er misschien een baan vrijkomt bij je oude werk. Wie weet komt het allemaal op zijn pootjes terecht meis. Dan heb je dalijk weer een leuke baan, waar je met plezier heen gaat en een klein wondertje in je buik. Ik ga heel hard voor je duimen dat die baan vrij komt voor jou!

Meiden ik reageer later nog wel ff. Er zit hier iemand met hele kleine oogjes, hihih

Liefs Nathalie

Hoi hoi leive meiden

Nou de rode duivels zijn gisteravond gekomen hoor.
ik had gisteravond al de hele tijd krampen in mijn onderbuik en begon ook misselijk te worden.
Dus ik naar de wc toe en ja hoor daar lagen ze te zwemmen in de wc.
Balen dus maar me mannetje zij ook al op naar de volgende ronde.
Het is wel weer even slikken natuurlijk maar je begint er aan te wennen, maar het doet wel pijn.
Dus meiden helaas weer geen goed nieuws.

Nou ja schatjes volgende keer mischien maar weer
We gaan als het weer over is weer lekker klussen.

Vanmorgen even lekker gewerkt en even mijn gedachtes op nul nu ik acheter de compi zit.

Meiden ik zal duimen voor jullie
Heb net voor mezelf lekker een paar schoenen gekocht.
Dan ga je dus maar winkelen ha ha.

Nou kippies tot snel en niet te laat op stok he vanaaf ha ha hihi

Dikke kus van mij

nou ik weer ffies, ik heb een slecht voor gevoel.... ik heb opeens wat wittige afscheiding en... een vreetbui. die vreetbui die heb ik wel vaker als ik ongi moet worden. hmm ik ben niet zo blij

@ Vlinder: meid, dat wil nog niks zeggen hoor, die wittige afscheiding. Mijn vriendin had dat heel erg, juist toen ze zwanger was... van allebei haar spruiten... Het is een zwangerschapskwaaltje...   Geen bloed geeft moed... Is je cyclus al vaker onregelmatig geweest?? (kan zijn dat je dat al verteld hebt hoor, maar ik hou het niet meer zo bij allemaal, met dat getok van jullie haha..) Je had al getest he, maar die was neg. toch?? Balen hoor meid... Je bent al een hele poos bezig (10e ronde???, of vergis ik me nu?) Nou ik gun je een mooie zwangerschap, maar dat gun ik alle kippies hier...!!

Hou je goed meis...

tokje van Kippetje Esseltje hihi..

Nathalie:

gisteren. Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar moet zeggen dat ik vandaag eindelijk echt bloed heb, zoals het hoort zeg maar... ( om de 2 uur naar de wc anders lek je door, hihi... ) Dus ben benieuwd wat de huisarts zegt. Ik heb je een prive berichtje gestuurd via hyves. En dom dom dom van mij ik dacht dat je al vriendje had gemaakt, blijkt dat ik dat nog niet gedaan had... Shame on me....!!! Nu wel... kiek mer!!! (hihi limburgse taal)..

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan