Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Zo, mijn werk dagje zit er weer op. Even snel hier spieken en vanavond lekker in het water.

Nathalie: Heeft de chiropractie je goed gekraakt?? Weer een beetje uitgerust?? Denk ook aan jezelf!! Een ander doet het niet voor je!!

Jolie: Je hebt wel aardig wat zwangerschapverschijnselen. Hoe voelde je je bij je eerste kindje?? Spannend!!

Elmoo: Wat een goed nieuws!! hoop voor je dat je die baan krijgt!! Zou mooi zijn! een nieuwe baan en een klein wondertje! Je geluk dan dan niet meer op, denk ik.  Heb je nu helemaal geen plezier in je werk?? Mag ik vragen wat je doet??

Joepie: Wat een narigheid van jou kant. Het geluk is je op dit moment niet echt gegund. Ik hoop voor je dat je over een paarweken veel geluk mag hebben!! Het is je van harte gegund, meis en voor alle andere kippies!!. Bijna je ei? Veel plezier en succes!!

Mijnkind: De rd! dat is erg balen!! Had je al zo'n voorgevoel?? Ik ken het gevoel, elke keer weer een teleurstelling... Meid, heel veel succes de volgende ronde!!

Vlinder: Ik hoop dat je voorgevoel niet klopt. En dat het te maken heeft met dat je
zwanger bent. Sterkte meis!!

liefs Collie

Essel:

Wat een leuk bannertje heb je!! Ik hoop dat je je verjaardags kado zo'n 9 maandan later uit mag pakken!!

Liefs Collie.

NOD lijstje:

Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

Maureen                               4e ronde 1e kindje        

-------------

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Ff uithuilen bij elkaar!

Maureen wat naar dat de rd-tjes toch zijn gekomen meis. Op naar ronde 4? Wanneer is je nieuwe nod meis, of wil je liever ff niet op ons lijstje? Tuurlijk is het ff balen, om keerk op keer toch weer dat bloed te zien. Maar het blijft een keer weg meis, en daar moet je hoop in houden.

Vlinder ik hoop echt niet voor je dat jullie naar ronde 11 moeten. Tuurlijk is het voor de zekerheid wel fijn ivm steeds dat negatief testen. Maar tis toch goed voorteken dat je overtijd bent. En onthoud  geen bloed geeft moed meis!

Esseltje dank je voor je lieve woorden. Ik heb vanmiddag ff geslapen. En dacht ohh dat heeft me goed gedaan, maar stond net op om ff naar beneden te gaan en voel me echt brak, hihihih. Tis wat, ik word oud kluskippies, hihihihih. Ik ga gewoon rustig aan doen en dan komt het vast wel goed.

Wens jullie allemaal fijne avond, ik ga maar eens ff bedenken wat ik straks ga koken. Heb eigenlijk geen zin om nog naar de winkel te gaan, maar ben vergeten vlees uit de vriezer te halen, domdom. Of ik moet het ff ontdooien in magnetron, ik kijk wel ff.

Dikke knuffel van mij!

Haha Collie, ja dat hoop ik ook met heel mijn hart en ziel!!! Wat zou dat ongelofelijk mooi zijn als dat zou gebeuren... Ik zie er sowieso al tegenop om 30 te worden (tis toch n mijlpaal he). Maar als ik zo'n kado krijg, dan word ik super graag 30!!!!!

Je kunt die bannertjes maken op Lilypie.com echt een leuke site...!! En daar kun je super leuke bannertjes maken... Ik vind die het leukste moet ik zeggen...

Hugs Esseltje

Nathalie: lekker ontdooien in de magnetron, doe ik zo vaak.. En je mannetje begrijpt dat wel.. als je brakkie voelt...!!! Maak het je niet te moeilijk meis... t leven is al moeilijk genoeg soms.

Hugs Esseltje

Ff mijn bannertje te voorschijn getoverd. Lilypie heeft idd hele leuke bannertjes, maar het probleem is dat als je overtijd bent ze weer opnieuw beginnen te tellen, daarom heb ik toen de vorige keer eentje bij kindjeopkomst gemaakt, maar mis wel dat je hier je eigen tekst niet boven kunt zetten.

Ik heb voor mezelf wat soep gemaakt. Heb het nu erg warm en mijn mannetje zeurde vanmiddag al om tosti. Ik had namelijk een broodje kaas ff in de koekenpan warm gemaakt zodat ik eigenlijk toasti had. Wou meneer daar 1 broodje van pikken. Maar dat ging dus mooi ff niet door dit keer. Werd om 16.30 uur pas wakker en toen had mijn mannetje honger. Kan ie zo zielig doen met die puppy oogjes of ik niet een broodje wou maken, want hij was immers nog aan het werk. Maak ik voor hem een broodje met snijworst. Zegt dat verwende nest. Ohhh ik wou liever toasti, grrr! Heb maar ff gezegd dat Hij & Nemo allebei verwend zijn, hihih! Ik dacht dan maak ik nu ff toasti met ham voor hem, lekker zo na het werk. Kijkt ie me verbaasd aan, zegt ie: dat had toch niet gehoeven. En dan vinden ze gek als wij mannen niet snappen, hahahaha. Maar ging allemaal wel op een leuke manier hoor. Tis wat met onze mannetjes af en toe.

Ik ga nu ff kopje soep eten, ondanks dat ik niet veel trek heb. Jullie ook smakelijk eten voor strakkies.

Liefs Nathalie

Hey Meiden, ben ik weer ff. Las net de Kimmie nog niet ongi is maar helaas negatief heeft getest.

Ik ben net ff naar de winkel geweest. Toch ff naar buiten een frisse lucht gehaald. Mijn paps is ff boompjes voor me aan het planten in de tuin, lief hè. Ik zit nu lekker op de bank tv te kijken. Komt er iemand kletsen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan