Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hoi lieve kippies, sorry ik was er hele dag niet. ben met mn schoonzusje weggeweest..naar n beurs en ze was er vanmiddag nog..lekker blijven eten enz...
maar ik heb ontzettend hoofdpijn, manlief is net na dat zoonlief in bad is geweest weer weg, moet klusje doen bij kennissen..ik doe ff rustig aan..eerst zo de kleine knul in bed en dan kom ik nog wel ff kletsen....
xxx

he hoi,

Lekker zon lieve paps ihihihih maar Nat... voor jou word het ooik weer spannend he!!!
essel nee ik heb normaal gesproken een normale cycles, niks raars aan tussen 28 en 30 dgn en nu zit ik dan op dag 32 ach ik probeer maar rustig teblijven ik weet het echt niet meer en ook nog iemand die ook het zelfde heeft als mij kimmie volgens mij pffffffffff

Hi, heb je een gezellige dag gehad MamaJM, nog iets leuks gekocht?
Vlinder voor jou is het ook spannend meis. En idd mijn nod komt ook dichterbij. Maar als ik weer een lange cyclus heb is 6 juni pas mijn nod. Maar ik vind deze maand eigenlijk wel snel gegaan. Wat vinden jullie? Als ik kijk dat er nu alweer meiden bovenaan het nod lijstje staan. Ik kan me nog goed herhinneren dat ze ongi werden. Deze ronde voel ik me anders en laat ik het meer op me afkomen denk ik. Als ik positief mag testen val ik volgens mij stijl achterover van verbazing, hihih. Ik kom vanavond nog wel ffies gezellig kletsen.

Liefs Nathalie

Heej dames

We kunnen jullie beter voortaan KLETSkippeis noemen ipv kluskippies, hahaha!Ik krijg het allemaal niet meer bijgelezen hoor! Ik hoop dat het met alle zwangeren goed gaat en ik duim voor alle (NOG)niet-zwangeren.

Ik reed vanmiddag naar huis en ik kreeg ineens een hele gemene kramp onder in mij buik, het deed zo'n pijn; ik had het zweet op mijn handen staan!!!!  
Dat zal toch geen ei geweest kunnen zijn?!?!?!?! Ik ben sinds zaterdag pas van de RD'tjes af........

Ik HOOP echt dat het deze ronde wel raak is.... dn zou ik uitgeteld zijn op 25 februari... mijn eigen verjaardag! (esseltje, ik voel met je mee..... pas wat maandjes na jou, maar word dus 25 feb 30 jaar!!!! AAARRRGGGHHHHHH!!!!  haha)

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Mickje

Ohhh Mickje spannend zeg. Het kan je ei geweest zijn natuurlijk. Hoeft niet persee rond dag 14 van je cyclus zijn hoor. In welke dag zit je nu? Hoe voelde je daarna?

Lief Nathalie

Ik heb een oplossing gevonden zodat we toch foto's kunnen delen zonder ze online te zetten. Via tinypic.com je foto uploaden en dan de link kopieren van: directe link voor layouts. Dan krijg je hier wel een link, maar als je er op klikt kun je de foto zien. Dus kom maar op met die echo foto's en foto's van mooie dikke buiken enzo, hihih. Andere foto's zijn natuurlijk ook welkom

Liefs Nathalie

Zo weer even fanatiek geweest bij aquarobic. Is altijd wel even lekker!

Inderdaad mickje hiet is hier een echt kippenhok!! Ik kan het soms ook niet bijhouden. Je moet jeregeld kijken. Wel erg gezellig!! Spannend voor je!! Een mooier verjaardags kado kan je niet krijgen!! Duim, duim.

Nathalie ik heb ook geprobeerd zo'n bannertje te maken. Maar krijg die niet hier op. Ben ik niet zo'n computerfreak. Maar zal wel dom zijn!!  Hiet linkje pakt ie niet.
Super zo'n pa he?? Fijn dat ie dat voor je doet!!Bij mijn pa kan ik ook altijd terecht. Echt voor alles. Hij is super handig!! Hij zit jammer genoeg in de wao, Heeft chronische rugpijn. Maar staat waar hij kan voor iedereen klaar.

Nu plof ik even lekker op de bank neer bij mijn mannetje.

Fijne avond allemaal!!

Liefs Collie.

heej weer gezellig druk hier meiden!! leuk leuk!!
Ik heb vandaag een nieuwe lampenvoet gekocht. of hoe noem je zoiets?? heel gave!! soort bruin! staat echt mooi. en mn schoonzusje op die beurs een soort lektuurbak. soort ook verroest bruin. ziet er oud uit zeg maar. heel wijs. en ik nog wat nep lavendel takjes voor in de wc. staat gezellig..en verders eigenlijk niets bijzonders..was wel gezellig..ff eruit. zoonlief ook heel lief geweest dus gezellig!!
Nu ben ik wel heel moe maarja dat zal er wel bij horen.... pfffff fijne avond allemaal!!!
xx

Terug
Bovenaan