Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hi Collie, mijn paps heeft ook lichamelijk beperkingen en moet het ook wel bezuren dat hij hier helpt, maar dat is het hem waard. Ik heb net ff koffie voor hem gemaakt. Tis me te koud buiten, maar ga regelmatig ff kijken. Is ook zo stom dat ik binnen zit en hij buiten voor ons aan het werk is.   Ik ga weer ff kijken en kom straks hier nog ff kletsen.

MamaJM leuk dat je een gezellige dag hebt gehad. Leuk hè ff lekker rond kijken en leuke dingen kopen. Ik heb ook wel weer eens zin om lekker eens ff weg te gaan, de boel de boel laten.

Liefs Nathalie

Heb vanavond echt heellll gezellig gekletst in de topic kletsmeiden van Maart. Onze 3e topic is alweer geopend, gaat dat snel hè. Het begint nu wel heel erg te kiebelen hoor meiden. Ik weet niet hoelang ik het vol hou om na mijn nod niet te testen.

Voor nu in elk geval weltrusten, we kletsen morgen gezellig weer verder.

Liefs Nathalie

Hallo Kippies!!

Wat rustig hier vanmorgen!! Allemaal op stok?? Of alweer druk in de weer??

Ik heb de boodschappen weer binnen. Vanmiddag ga ik even een bakkie doen bij een vriendin. Zij heeft een kleine die volgende maand 2 wordt. Erg lief knulletje. Zij is ook de enigste in onze vriendengroep die een kleine heeft. Soms zou ik haar ook zoveel willen vragen..  Maar dan denk: Hou je in!! Bij jou komt het ook vanzelf wel. Ik zou het onzettend graag  met iemand willen delen. Maar aan de andere kant als je het met iemand deelt krijg je steeds de vraag: En? Ben je al zwanger? Dat lijkt mij ook heel frustrerend! Haar kleine was een cadeautje. Dus niet gepland. Al dit afwachten heeft zij dus niet mee gemaakt.Zucht!

Ik probeer er ook deze maand minder mee bezig te zijn. Gewoon lekker klussen als wij dat willen en niet omdat het moet. En dan zien we wel.

Iedereen een fijne dag vandaag!Kom later nog wel even kijken.

Liefs Collie.

het is idd behoorlijk rustig hier , iedereen is gewoon bootschappen doen voor dat het gaat omweren denk ik ihihihih arme kinders vandaag is het straat speel middag hopen dat het dan maar droog blijft.
Hier verder geen nieuws ik ben nog steeds niet ongi en nog weer een test gedaan en ook die zegt niets dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben ik ga mezelf niet voor de gek houden gister ochtend had ik nog hoop nu niet meer sorry.
wat wel leuk is om tevertellen....ik heb sinds gistermiddag niet meer gerookt. niemand weet het maar ik had besloten als mn pakje leeg was niet meer tekopen, mn event. zwangerschap staad daar los van al zou ik stoppen als ik zw. ben maar ik was gister de laatste mot aan het roken en dacht zo dat was dan het rook verhaal hihihihi   en tja dus sinds dien niet meer gerookt. mn man weet het niet en ik vertel ook niks maar goed jullie mogen het wel weten

Vlinder dat je niet meer rook!

Ik kom ff tussen de therapieen en werk door om jullie een hele fijne dag te wensen. Jammer Vlinder dat je weer negatief hebt getest. Heb je nu niet zo iets van laat dan de rd-tjes maar komen, dan weet ik waar ik aan toe ben? Dubbel is dat hè. Stomme situaties zitten we soms in. Ik was gisteravond heel zenuwachtig. Gezellig met meiden hier zitten kletsen op het forum. Onze nod komt namelijk steeds dichterbij en dat is toch wel spannend hoor.

Colie, fijne middag geniet lekker van die kleine om je heen. Ik ken het hoor. Een vriendin heeft een kleine en die wil ik dan ook steeds van alles vragen, maar denk ik neee niet doen, hihih. Ook een vriendin die nu zwanger is, is moeilijk om over msn niet te zeggen hoor. Wonen helaas niet heel dicht bij elkaar dus heb haar dikke buik nog niet gezien. Laatste keer dat we elkaar zagen was ze nog gewoon ongi, gek hè.

Ik moet nu gaan meiden, wens jullie fijne dag en kom vanavond wel weer ff bijkletsen.

Liefs Nathalie

Om jullie een fijne avond te wensen
Ik voel me niet zo lekker. Moe & Hoofdpijn!
Ben eerder naar huis gekomen van mijn werk
Kreeg het ''compliment'' van de baas: je ziet er niet uit meis
Dus lig nu lekker op de bank en ga proberen rustig aan te doen
Spreek jullie misschien later nog ffies.

Liefs Nathalie

Ik kan mijn rust nog niet echt vinden geloof ik. Ik sprak vanmiddag Miranda26 ff op hyves. Ze zit inmiddels in dag 83. Paar dagen geleden had ze ineens heelll veel slijm en kon bijna niet meer lopen van de pijn in haar buik aan een kant geloof ik. Dus ze denk dat haar eisprong nu is. Ze is namelijk bij de accupunctuur geweest. Die haar gaat helpen. Bij de 1e zwangerschap is ze daar ook geweest en toen was ze naar een paar behandelingen zwanger. Ze heeft nu een aantal blokkades in haar lichaam. Die invloed hebben op haar eileiders en bekken. Volgende week moet ze weer naar accupunctuur. Ze voelt zich verder goed. Ze leest wel mee, maar reageerd ff niet. Ik moest jullie ff de groetjes doen!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

Maureen                               4e ronde 1e kindje                              -------------

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Terug
Bovenaan