Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2008 20:09:49'));

Ohhh Mickje spannend zeg. Het kan je ei geweest zijn natuurlijk. Hoeft niet persee rond dag 14 van je cyclus zijn hoor. In welke dag zit je nu? Hoe voelde je daarna?

Lief Nathalie

Ik zat gisteren op dag 7... is wel erg snel, of niet?
We hebben natuurlijk wel 's avond goed geklust, hihi !!!  Het was wel wat gevoeliger moet ik zeggen... ....   Nu heb ik trouwens nergens last meer van.

Aan de ene kant gaat de tijd wel snel voorbij, maar aan de andere kant lijkt het soms ook langer te duren...... PFFFFFF.... ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn als je een jaar of zo bezig bent....

Groetjes, Mickje

Hallo allemaal!!

Vanmiddag bij mijn vriendin geweest met een kleine van bijna 2. Wat een wijs mannetje al!! Erg leuk!! De tijd gaat echt snel bij een kind!!

Mickje, spannend!! Het blijft afwachten. Gewoon lekker genieten Meis!!
Ik moet er niet aan denken om een jaar of nog langer bezig te moeten zijn, Lijkt mij erg frustrerend!! Het is en blijft een wonder.

Vlinder, gestopt met roken!! Fantastisch!! Hoe gaat het vandaag met je? Nog misselijk? Balen dat de test weer negatief is! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

Nathalie, Doe rustig aan meis!! Denk aan jezelf!! Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!

Liefs Collie.

Het kan natuurlijk je ei zijn, wie weet, hihih. Gewoon afwachten meis. En gewoon lekker blijven voelen wat je voelt. Duurt nog ff een tijdje tot je nod hè. Hier komt het wel heelll dichtbij, maar gaat wel zijn gangetje. Heb alleen steeds zo'n hoofdpijn, vooral bij mijn linker oogkast en ben erg moe. Dus ik doe maar ff een lekker rustig aan vanavond.

Liefs Nathalie

We zitten tegelijk te posten Collie, hihih. Nee ik moet er ook niet aan denken om een jaar bezig te zijn hoor, maar we moeten ons lichaam wat de tijd geven hè anders kon het wel eens lang duren. Ik ga zeker rustig aan doen, tis alleen zo lastig met al die afspraken in mijn agenda die moeten.

Liefs Nathalie

Hey Nathalie!

Ja, spannend wordt het voor jou en je mannetje! Vrijdag is je nod, ofniet?
Weet je al wanneer je wilt testen?? Zal voor je duimen!!Succes!!
doe lekker rustig aan! Hoop dat de hoofdpijn gauw weer wegtrekt.

Liefs Collie.

Dat weet ik. Maar die onzekerheid is soms echt moeilijk. Dat het zo lang moet duren,   dat ontpillen. Soms zou ik de touwtjes zelf in handen willen hebben. Gelukkig kan dat niet. Als je eenmaal besloten hebt om voor een kindje te gaan is de wens zo groot... Dat het elke keer weer tegenvalt als de rd weer komen.
Het is ook niet of nu iedereen zwanger is of een kleine heeft die je tegen komt. Eb dan heb ik, Dit wil ik ook heel erg graag!!!!
We wachten af, dat is het enige wat we kunnen doen, en natuurlijk lekker genieten!!

Liefs collie

Ha lieve kippies van me!

ff in het kort, want ik moet zo weer aan het werk!
't was erg rustig gister! Dames, ik wil degene rond hun NOD ff heel veel succes wensen, ik duim heeeeeeel hard voor jullie!
Ik heb vandaag sportdag met de kids, dus heb geen kans om ff stiekem achter de computer te kruipen en om m'n laptop nou mee te nemen is me ook zo wat!hihi!

Fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08

Maureen                               4e ronde 1e kindje                              -------------

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Terug
Bovenaan