Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Lekker geslapen lieve meiden?

Hier zijn helaas de rd-tjes in aantocht. Net naar de wc geweest en met afvegen wat bloed, dus zal dalijk wel doorzetten. Mijn reactie: Ohh nee, hè jammer! Maar eigenlijk onwijs blij dat mijn cyclus nu 28 dagen is, gek hè. Het voeld voor mij echt of dat dat gedoe met onregelmatigheid nu een beetje is afgelopen. Dan word ik liever nu ongi, dan na 36 dagen of bij sommige meiden nog langer die nu op het wachtbankje zitten. Ik duim nog steeds heel erg voor jullie meiden. En ben ook blij dat mijn voorgevoel juist is. Hoop alleen dat het andere voorgevoel niet klopt, want die zegd dat we nog wel ff een paar rondtjes mee gaan. Maar goed dan ga ik dat gevoel maar doorbreken. Laat nu eerst de rd-tjes maar doorbreken dan kunnen we weer verder.

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

Goede morgen allemaal,

Wat ben jij ontzettend positief Nathalie, goed hoor!!!! en idd, nu weet je wel ongeveer je cycles.

Hier is alles nog het zelfde, word een beetje gek van het onzeker zijn. eigenlijk denk ik dat ik niet zwanger ben, anders zei de test toch wel wat????????/ pffff maar goed volgens anderen kan het wel weer nou ja we doen gewoon als altijd .... AFWACHTEN

liefs vlinder

Hallo kippies!!

Nathalie, dat is inderdaad erg balen!! Maar erg goed van je dat je het positieve ervan inziet. Fijn een cyclus van 28 dagen!! Ik wens je heel veel plezier en succes in deze ronde. Hoe gaat het nu met je?? De hoofdpijn een beetje weggetrokken?? En met de vermoeidheid? Misschien wel een voorbode geweest van de rd??!! Doe maar lekker rustig aan en luister naar je eigen lichaam. Als is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan.

Vlinder: Nog steeds geen sigaret aangeraakt?? En dat tijdens deze spanningen?? Hoop echt voor je dat je gauw duidelijkheid hebt!!

Joepie: Ook even voorbij geflitst.Heel veel plezier met je sportdag!! Hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt.

Ik luister nu naar piepende jonge vogeltjes. (nestje in onze coniferen). Ik hoop dat jullie je ei mogen vinden in juni!! Of inmiddels hebben gevonden voor diegene op het wachtbankje!!
Hoe gaat het met de zwangeren??

Ik ga zo weer naar mijn werk. Iedereen een hele fijna dag vandaag!

Liefs Collie.

Hey Nathalie,

Wat balen, maar wat Vlinder ook al zegt, knap hoe je alles altijd weer weet om te zetten naar het positieve!! Heb daar veel respect voor... Echt super...
Ben blij voor je dat je cyclus regelmatig is...

Verder voor iedereen een fijne dag,

Hey meiden,

Moest weer effe een heleboel berichten lezen haha!! Erg leuk!!

Elmoo, hoe is het bij jou? Al veel last van de kwaaltjes??
Vlinder, Volgens mij hebben wij last van hetzelfde!! Ellende he
Collie, dat ontpillen ik dacht al tijd dat het wel mee zou vallen maar dat is echt per persoon verschillend he!!
Nathalie, wat onzettend K... dat je RD in aantocht zijn zeg maar meid jij blijft positief he!!Erg knap hoor!!
Je had idd goed gelezen heb dinsdag een test gedaan maar die was negatief!!
Nu ben ik nog niet ongi en ik vind het echt te lang duren haha Ik ben een heel ongeduldig typje hihi
Wat zouden jullie mij adviseren?? Ik heb namelijk een test van de apotheek gedaan en ik weet niet of die gevoelig is of niet! Moet ik nog een test van de kruidvat doen??
Ik heb namelijk nog wel wat kwaaltjes...

Voor de rest onder ons veel succes met klussen en het onzettend geduldig moeten zijn met afwachten!!

Kussies

Hallo daar!

Daar was ik weer, onverwachts een middagje vrij! Het begon tegen half 12 te flitsen en het werd direct afgelast...ik was gelukkig met een moeder mee in de auto (heel veel waren er op de fiets) dus ben wel droog overgekomen...eerst terug naar school en daarna mochten de kinderen waarvan de ouders thuis waren naar huis. Ik had geen groep vandaag, was extra ingezet, dus ik mocht ook gaan! Wel jammer hoor, want had een erg leuk groepje en we hadden trefbal en slagbal al gewonnen!!!

Naath, wat jammer dat de RD-tjes gekomen zijn...weer een ronde wachten! Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat het nu weer normaal loopt, want dan kun je je lichaam toch wat meer gaan vertrouwen he! Heel veel klusplezier maar weer!

Kimmie en Vlinder, rot hoor, voor jullie, dat je nog niet weet waar je aan toe bent...heb je ook niks aan! Kimmie, misschien kun je nog een test van kruidvat doen,maar dat moet je echt zelf weten...hoor wel dat die het gevoeligst zijn...Hoop dat jullie snel weten hoe en wat!!Duim duim duim...

Ben even kwijt Collie, waar jij ook alweer staat, hoelang nog enz. maar wil wel even zeggen dat ik het hartstikke leuk vind dat de nieuwe dames ook zoveel kletsen! Erg gezellig! Houden zo, dat houdt ons topic spannend!!!

Hoe is het met de andere dames??Druk druk druk...Leuk Elmoo, dat je ff langs kwam! Gaat alles nog steeds lekker daar, ondanks de kwaaltjes??

Ik ga even m'n ogen dicht doen denk ik...ben hartstikke moe!!

Ik spreek jullie snel weer!!

Knuffel Joepie

Hoi hoi,

Nathalie, ik leef met je mee, wat een teleurstelling! Fijn dat je er zo positief in kan staan en de hoop houdt (die natuurlijk niet vervlogen is!!) Je zei laatst iets over je lichaam, dat je al zoveel hebt meegemaakt op medisch gebied. Je lichaam heeft natuurlijk niet altijd gedaan wat je wilde, maar ik wil je graag meegeven dat je lichaam ook voor heel mooie dingen kan zorgen en dat het bij jou hoort. Hopelijk kun je toch een beetje trots zijn op dat lijf van je, zodat er straks een wondertje in mag gaan groeien!
Joepie, nou ja zeg, nog 2 dagen tot je ovu? Waar blijft de tijd, wat fijn voor je, klusze!
Vlinder en Kimmie: GGGRRRRRR! Wat een onzekerheid, hoop snel verlossing voor jullie (door een positieve test!)

Ik voel nu weer minder dingen hier, heb alleen ongelooflijke spierpijn van de yoga van gisteren! Ik denk dat ik niet zwanger ben, voel geen steekjes meer ofzo (wel toen ik gister rechtop ging zitten bij yoga, maar ja dat kan allerlei oorzaken hebben), alleen wat trage ontlasting. Ik ga er gewoon niet van uit, maar de hoop blijft. zucht, nog een week wachten...heb mezelf voorgenomen om echt pas te testen na 2 dagen overtijd als het uberhaupt zover komt. en niet meteen, want de ongi kan diezelfde dag nog komen he.
Meiden succes er weer mee. Het weer is hier wat beter een beetje opgeklaard (woon trouwens vlak bij Nijmegen, voor wie dat nog niet wisten).
Groetjes!!!!

hoi kluskippies, hier ook weer aardig wat gekletst..gezellig hoor!
Nathalie echt wel balen dat je rd'tjes toch gekomen zijn, maar idd wel fijn dat je cyclus nu aardig normaal is en je niet weer heel lang in onzekerheid hoeft te zitten... over n week zijn ze weer foetsie en kan je er weer tegenaan! hou je taai meis..
Vlinder: ook rot zeg dat je ook zo moet afwachten...spannend hoor ik gun het je! sterkte!
En alle andere lieve meiden, ik hou t ff kort want zoonlief is wakker en ga ik snel uit bed halen.. ff lekker van hem genieten.. dus ik kom vandaag zekers nog een keer langs, maar wens jullie allemaal een fijne dag verder en totlaters...
xxx

Terug
Bovenaan