A
Anoniem
Guest
He meiden
Nou daar zijn we weer even ihihih ja wat een weer he brrr en net toen ik mn dochter moest weg brengen ihihih niks aan.
Ik zit hier heel leuk met mn laptop op schoot en een briefje naast me met de dingen die ik las en wilde vragen.......... ooowwww erg hihiih
Ik vroeg me af of iemand wat weet over antoinetten, want die is al even overtijd toch of hebben we daar gewoon nog niets van gehoor, oww mn vraagtekens doen het niet raar.
Maar goed het zei zo, en mamoetje komt die vaak online, want zei moet nu ook ongeveer , ik ben zo benieuwd
Joepie wat heelijk dat het weer je een vrije middag bezorgde ihihhi kun je zien waar het goed voor is toch kun je ff lekker liggen meid!!!
en Kim hihihi wat een gedoe he meid, daar zitten we dan ik vind het maar een raar gedoe dat kan ik je wel vertellen, maar owwwwwww wat word je er onzeker van soms denk ik ja ik moet haast wel zwanger zijn waarom heb ik anders vorige week op het schoolplein staan kostsen en... ben ik nu 4 dgn overtijd. aan de andere kant denk ik ja maar dan moest die test toch wel meer zeggen ik heb er nu al 3 gedaan. gister was mijn laatste, nu probeer ik maar even te wachten ik denk misschien maandag ofzo wanneer ga jij weer testen kim, laat het me ff weten hoor en wat heb jij nog meer voor kwaaltjes pfff zo onzeker
en idd ik heb nog steeds niet gerookt soms erg moeilijk ik rook sinds mijn 18 de en ben in mn zwangerschap wel even gestopt maar owww wat miste ik het, nu ben ik er klaar mee, ik baal er van van het hele roken. ik vind het zeker wel eens pittig ik bedoel we weten allemaal dat verslaving zwaar is om er mee tebreken maar goed dat hoord er nu eenmaal bij.
Nou meiden volgens mij heb ik alle gezellige kleurtjes weer gehad. en iedereen ) nee collie niet en nathalie ook niet misschien vergeet ik er nog een paar sorry) nou tot horens
knuff vlinder