Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

He meiden

Nou daar zijn we weer even ihihih ja wat een weer he brrr en net toen ik mn dochter moest weg brengen ihihih niks aan.
Ik zit hier heel leuk met mn laptop op schoot en een briefje naast me met de dingen die ik las en wilde vragen.......... ooowwww erg hihiih
Ik vroeg me af of iemand wat weet over antoinetten, want die is al even overtijd toch of hebben we daar gewoon nog niets van gehoor, oww mn vraagtekens doen het niet raar.
Maar goed het zei zo, en mamoetje komt die vaak online, want zei moet nu ook ongeveer , ik ben zo benieuwd
Joepie wat heelijk dat het weer je een vrije middag bezorgde ihihhi kun je zien waar het goed voor is toch kun je ff lekker liggen meid!!!
en Kim hihihi wat een gedoe he meid, daar zitten we dan ik vind het maar een raar gedoe dat kan ik je wel vertellen, maar owwwwwww wat word je er onzeker van soms denk ik ja ik moet haast wel zwanger zijn waarom heb ik anders vorige week op het schoolplein staan kostsen en... ben ik nu 4 dgn overtijd. aan de andere kant denk ik ja maar dan moest die test toch wel meer zeggen ik heb er nu al 3 gedaan. gister was mijn laatste, nu probeer ik maar even te wachten ik denk misschien maandag ofzo wanneer ga jij weer testen kim, laat het me ff weten hoor en wat heb jij nog meer voor kwaaltjes pfff zo onzeker
en idd ik heb nog steeds niet gerookt soms erg moeilijk ik rook sinds mijn 18 de en ben in mn zwangerschap wel even gestopt maar owww wat miste ik het, nu ben ik er klaar mee, ik baal er van van het hele roken. ik vind het zeker wel eens pittig ik bedoel we weten allemaal dat verslaving zwaar is om er mee tebreken maar goed dat hoord er nu eenmaal bij.
 Nou meiden volgens mij heb ik alle gezellige kleurtjes weer gehad. en iedereen ) nee collie niet en nathalie ook niet misschien vergeet ik er nog een paar sorry) nou tot horens

knuff vlinder

Hoi hoi   mijn lieve kippies!!!!!

@NATHALIE: Wat naar voor je meis dat de rdtjes zijn gekomen
Maar ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde.
Weer niet raak helaas deze maand, maar meis op naar de volgende ronde.

Ja ja meiden ik dacht vandaag ik moet nog even op het forum even schrijven ha ha.
Gisteravond lekker naar mijnj nagelstyliste geweest en nu wer mooie nageltjes.
Ja je moet jezelf af en toe even verwennen toch
Ik wil zeker wel weer op het lijstje.
Mijn NOD dag is volgende maand op: 29-06-08.
Lekker weer want die dag ga ik op vakantie, nu maar hopen en duimen dat ik dan niet ongi word want mischien is het dan volgende maand wel raak.
Dus meiden ik kan weer op het lijstje ha ha

Het is weer raar weer vandaag, waneer word het nu eens mooi zomerweer zeg, kan hier slecht tegen hoor.

Nou meiden iedereen weer succes met klussen en tot snel.

Dikke kus van mij

Balen Nathalie dat de rd er zijn! Hoop zo dat het volgende keer raak is, hoopte het eigenlijk nu al.

Ik ga verder vandaag even heel egoistisch zijn (sorry dames). Heb vanmiddag een jurkje gekocht voor een bruiloft in augustus. Het is geen zwangerschapsjurkje, maar hij loopt wel vanaf onder mijn borsten wijd. Ik ga er vanuit dat ik hem nog wel pas bij die tijd, want heb nu nog steeds geen buikje en mijn borsten groeien ook niet meer (vind mijn mannetje wel jammer)
Verder heb ik het vandaag erg druk. Morgen gaan we naar Pinkpop en we gaan al om 6.30 rijden! pfff dat zal even wennen worden, want slaap de laatste weken erg veel uit. Ik moet ook nog drie sollicitatiebrieven de deur uit doen, het huis schoonmaken en bed verschonen enzo, omdat er van het weekend iemand op de katten komt passen. Dan heb ik vanavond nog een verjaardag, dus hou het verder even kort.

Ik vraag me trouwens af of iemand van jullie wel eens q-music luistert? Ze hebben nu een spel waarbij je het geluid moet raden. Het bedrag wat je kunt winnen staat nu al boven de 50.000 euro!!! Ik word er helemaal gek van. Het schijnt dat ze vanmorgen een tip hebben gegeven om 7.45, maar ja toen sliep ik nog. Heeft iemand van jullie die tip gehoord? Misschien wint een van ons dat bedrag wel! Daar kun je leuke babyspullen voor kopen!
Ik moet snel mijn sollicitatiebrieven gaan schrijven, want ze moeten voor de 31ste binnen zijn. Het lukt me alleen niet zo, ben niet meer zo helder sinds ik zwanger ben en thuis zit!

Meiden veel sterkte voor de wachtbank en overtijd meiden en ik ga volgende week op jullie berichtjes reageren! Voor de zwangere meiden, geniet er van en jullie echo's zijn al snel zie ik! Spannend hoor en erg leuk om te zien!

Groetjes Bolle

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08

Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Hey Lieve meiden, heel erg bedankt voor de lieve woorden.
Ik heb vandaag druk dagje gehad, dus genoeg afleiding
Wel bahbah hoor weer ongi zijn. Maar het voelt wel goed zo
Tuurlijk ben ik wel teleurgesteld, maar op een of andere manier heb ik er vrede mee dat het deze ronde niet raak is. Mijn cyclus is nu keurig 28. Dus weg met die rd-tjes en weer lekker klussen deze maand. Ik weet niet wie het zei over mijn lichaam. Heb idd heel wat meegemaakt. Maar wil heel graag dat in mijn buik een klein wondertje mag groeien. Soms heb je dan ff een dipje en denk je pff is het voor ons wel bestemd. Maar dat kennen al wij meiden wel. Dus waarom zou het bij mij niet zo mogen zijn. We gaan gewoon lekker genieten en dan komt het vanzelf. Heb wel het idee dat het nog wel ff een tijdje kan duren, maar ach als dalijk het zover mag zijn dat we positieve test in handen hebben, zijn we dat vast snel weer vergeten.
Vind het nu heerlijk om te lezen hoe het met jullie gaat. Alle zwangere kluskippies die zich goed voelen. De dagen en weken die snel gaan en dus steeds een klein beetje meer hoop   bied voor de zwangere dames dat het goed mag gaan.

Ik ben nog steeds wel moe, maar anders dan de afgelopen paar dagen. Hoofdpijn is aanwezig, maar niet die steken bij mijn oog gelukkig. Tis niet echt voorteken voor rd-tjes maar heeft te maken met mijn whiplash en dit wisselvallige weer en drukte die ik nu heb van revalidatietraject die sinds deze week begonnen is. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de vrije tijd die ik heb en te luisteren naar mijn lichaam. Als ik voor volgende week in mijn agenda kijk dan denk ik echt pffffff!

Bolle heel veel plezier bij Pinkpop, geniet er lekker van. Vlinder en Kimmie ik hoop dat jullie snel ook meer duidelijkheid hebben meiden. Dan maar rd-tjes dan weten jullie teministe waar je aan toe bent. Maar het liefst natuurlijk een positieve test!!!

Joepie, lekker geslapen vanmiddag? Jij ook al zo moe meis. Jammer dat sportdag werd afgelast. Maar wel lekker dat je vrij was natuurlijk, dan kon je ff gaan liggen.

Hier heeft het niet geonweerd hoor meiden. Wel regen vanmiddag, maar nu best lekker weer, nog wel wat fris voor korte mauwen, maar als je ff bezig bent in de tuin wil het wel. Ik heb vanmiddag samen met mams plantjes voor onze tuin opgezocht. Echt heel mooi. En die heb ik gekregen van mijn paps & mams lief hè. Ze wouden me nog meer toe, maar vond het eerst zo wel genoeg. Kijken we later wel als de garage hopelijk deze zomer staat enzo. Ben allang blij dat hun ons zo lief helpen. Heb stampot boerenkool meegekregen zodat ik niet hoefde te koken vanavond. Echt lekker. Alleen ff warm maken in de wok en smullen maar.

Ik ga nu ff naar mijn opa & oma denk ik. Ik kom vanavond nog wel weer ff bijkletsen.

Liefs Nathalie

Hey kippies,

Jullie kletsen wel erg veel hoor zag dat we al weer over de 500 zaten heerlijk. Nathalie jammer van je rd maar fijn dat je cyclus nu 28 dagen was. Hier gaat alles redelijk nog steeds moe en af en toe misselijk en door die moeheid concentratie moeilijk heden. Heb de eerste fout al bij de kassa gemaakt. Had bij de kassa tellen ff 20 euro gewisseld met 4 tientjes uit de andere kassa en dan komt natuurlijk niet goed he. Mijn bedrijfsleidster kwam er woensdag met kas opmaak achter want de ene kassa had 20 over en de ander te weinig, dus toen ze dat zei ging er ineens een lampje bij mij branden. Gelukkig was het intern en heb ik niet teveel of te weinig aan een klant terug gegeven. Ik was vandaag lekker vrij en het enige wat ik heb gedaan is lekker op de bank gezeten met de laptop op mijn schoot om een nieuwe telefoon uit te zoeken. En nu ben ik nog hardstikke moe. Gelukkig hoef ik morgenochtend alleen maar te werken lekker kort dagje. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat en dat we binnenkort weer een zwangere er bij hebben.

Ik ga nu lekker met mijn mannetje mijn telefoon regelen want dan heb ik die volgende week lekker.

Hallo meiden, hier moeder kip!

Vriendje zit lekker voetbal te kijken en ik heb  lekker lappie op schoot! Heerlijk zo'n ding, dan zit je toch niet steeds afgezonderd! Ik heb vanmiddag lekker een paar uurtjes geslapen, deed me qua moeheid goed, maar heb nu wel een zere rug van de bank, maar goed, da's m'n eigen schuld, had ik maar in bed moeten gaan liggen!
Vond het erg jammer dat het was afgelast, want het ging zo leuk! Had echt een supergroepje en het leuke was dat ik een Jesse en een Felien in mijn groepje had zitten en dat zijn echt de namen die ik zou willen als ik een jongetje of meisje zou krijgen!
(vertel dit ondertussen ook aan m'n vriendje en die zegt dat ik helemaal begin te stralen...heb appelwangetjes zegt ie dan...hihi, klopt wel een beetje!)

Bolle, je gaat zeker een druk weekend tegemoet! Maar wel leuk hoor! hoop dat je een beetje mooi weer hebt en dat je er lekker van geniet! Je hoort wel vaker dat  je bij vrouwen  met een hele platte buik en sterke buikspieren (dat vertelde je een keer, dat je dat had) veel minder snel kunt zien dat ze zwanger zijn...omdat die zijbuikspieren zich niet zo gemakkelijk opzij laten drukken! Ben benieuwd naar je jurkje, welke kleuren???

Dotje, vrouwen die zwanger zijn worden vaak wazig he? Gelukkig idd voor je dat het geen grote fout was en dat je je weer herrinnerde hoe het kwam! Kan het even niet meer onthouden,maar hadden jullie het nou al aan iemand vertelt?? Hoe is het met het gras, heeft je vriendje een verticuteerhark gevonden??  (1-0 voor Nederland!!!!!!!!!)

Naat, was het gezellig bij je opa en oma???Je ziet ze wel geregeld he? Nu kan het natuurlijk nog!

Jolie, voor jou wordt het ook alweer spannend! Je hebt groot gelijk dat je pas gaat testen als je 2 dagen overtijd bent...als je dat haalt is er hoop natuurlijk, want jij hebt ook een regelmatige cyclus he??Ik doe precies hetzelfde...heb nu 2x getest op m'n NOD-dag en dat ik dan dezelfde dag later ongesteld werd...ppff...doe ik nie meer, dure hobby! hihi! Nu gewoon wachten....wachten....en nog eens wachten!

Maureen, leuk dat je weer meetypt!!! En Naath heeft je weer op het NOD-lijstje gezet zoals je kunt zien...je bent weer in de race! Het moet de kluskippies gonnabe moms worden...en dat wannebe moet weg!

Vlinder, we weten niet waar Antoinette is gebleven...misschien heeft ze ervoor gekozen om even wat afstand te nemen...We respecteren dat natuurlijk, maar we zouden het leuk vinden als ze weer wat van zich laat horen! We willen graag weten hoe het met haar gaat!

Ook Poeh is rustig en Gerdien en Mickje en Miranda (Mir ook, maar we weten waarom!Meis je hoort er nog steeds bij hoor, hoop dat je snel wat zekerheid hebt en dat de accupunctuur je helpt!) De dames zullen het vast wel druk hebben...we zien ze hopelijk snel weer!!!

Ik ga maar even voetbal kijken, vindt mn vriendje gezellig hoor ik net! (zit er toch bij??Maar goed, het zal wel anders zijn, als ik me erin verdiep!)

Doeidoei kuikentjes van me!

Knuffeltje van Joepie!

Hallo meiden !

Dit is echt een gezellig boel hierrooo ! heb ik lang na gezocht meeste forums vindt ik saai.

Ik ben nieuw hier en ik wil mama worden maar schaam me allen een beetje met me leeftijd. Ik wordt over 3 weken 19.
Ik ben aan de prikpil me prikpil is uitgewerkt vanaf 7 juli !
En dan moet ik kijken naar me ongi en de rest van de gang van zaken om te beginnen
aan me 1e ronde.
En ja voordatr ik zwanger raak moet ik ook weer evallen als ik 20 ben dus uit eindelijk
toch wel een mooie leeftijd.. maar toch nog wel aan de jonge kant maar ja.

Nou dat wou ik even kwijt en tja melden dat ik nieuw ben en hopelijk welkom op deze
gezellige onderwerp.

Groetjessss

Terug
Bovenaan