Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hallo Mama,

Je bent niet te jong hoor, als jij en je vriendje klaar zijn om zwanger te worden, dan kan niemand anders bepalen of je te jong bent of niet...dat voel jezelf het beste...

Moest wel ff grinniken om het stukje, voordat ik zwanger raak moet ik eerst bevallen, dus dan ben ik alweer 20, maar volgens mij moet je toch eerst zwanger raken om te kunnen bevallen!...

Je mag hier van mij rustig meekletsen, maar ik weet niet of je hier aansluiting vindt, omdat je in juli begint...(dat begreep ik toch goed?)...en wij zijn allemaal al een poosje bezig of al zwanger...Kan me voorstellen dat dat toch minder leuk is...vaak opent iemand een 'discussie' onder de naam: .......-stoppers (b.v. in jouw geval juli-stoppers!) dan reageren er vast meiden die ook in juli gaan stoppen met voorbehoedsmiddellen...Je moet het dus zelf weten, hier is verder iedereen welkom!

Groetjes Joepie

Hey Lieve meiden, ik kom zo nog ff kletsen, maar mijn paps is hier nog op dit moment dus de kust is nog niet veilig, hihih. Pff wat een avond zeg! Tot strakkies. Kussies

Ik kom denk ik morge ff kletsen. Ben met een vriendin op msn die zwanger is en heb nu verteld van onze kinderwens. Kon het niet langer meer voor me houden. We wonen helaas niet dicht bij elkaar, maar hebben bij elkaar in revalidatiecentrum gelegen. Dus ik klets nog ff met haar verder. Doet me wel ff goed. Heb beetje baalavond gehad. Maar kom morgen weer gezellig kletsen hoor.

Liefs Nathalie

Ik heb in de kletsmeiden van maart nr.3 gereageerd en heel verhaal getypt, ff geen puf om dat hier nog eens te zetten en ook niet relevant. Heb ff dipje maar ga nu lekker slapen. Morgen reageer ik op jullie berichtjes, heb ze nog niet eens allemaal gelezen.

Spreek jullie morgen meiden. Weltrusten en fijne droompjes

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Bijna weekend! Nog een dagje werken, helaas tot 18.00, maar dan wel lekker weer een paar dagen vrij, HEERLIJK!!!!
Nathalie hopelijk heb je een goede nachtrust gehad en voel je je weer stukken beter vandaag..!
Gaan er vandaag nog meiden testen, zitten er wel een paar al op het overtijd bankje he, SPANNEND!!!!! Ik hoop zo voor jullie dat jullie ook bij de zwangeren aan kunnen sluiten...

Fijne dag allemaal en waarschijnlijk nog wel even tot straks...

Hai hai,

Is ochtendchagrijnigheid ook een teken van zwangerschap? Ik ben nu al een paar dagen zoooo chagrijnig opgestaan, sowieso wat meer gerpikkeld merk ik. Ik denk dan dat ik niet zwanger ben en zie alles een beetje zwart in. Dus het kan ook dat ik door de spanning me zo voel, puur mentaal dus en geen hormoontjes. Nu, vanochtend voel ik me ook niet zo lekker, mijn maag voelt raar en heb nergens trek in. Wat is het nu allemaal! Ik heb dan zoiets van, mijn lichaam houdt me voor de gek, volgende week wordt ik gewoon ongi.....nog 6 dagen!!!! Gelukkig heb ik het druk de aankomende dagen, even wat afleiding.
Nathalie: ja ik ben ook zo regelmatig, dus ik denk 's ochtends ook meteen o, testen, want niet ongi, maar dat doe ik niet meer. Die negatieve testen zijn echt niet leuk! Leuk dat je het hebt gedeeld met je vriendin is best bijzonder he? Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.
Mickje: ik heb ergens gelezen dat je eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen, dus eerder kun je geen eisprong hebben, maar ja dat is misschien ook bij iedereen anders. Ik hoop voor je dat het raak is deze keer!!!!!
Mama: leuk dat je mee komt kletsen en leeftijd, ach wat zegt dat nou. Er zijn ook vrouwen van 40 die een kindje willen, daar zeggen we toch ook niets van??? Als jij je er goed bij voelt en er samen achter staat is het toch prima? Goed ouderschap heeft weinig met leeftijd te maken en ik kan het weten want ik werk met kinderen met een zeer problematische jeugd. Misschien kun je hier weer wat dingetjes opsteken om je goed voor te bereiden, alleen maar goed hoor!
Elmoo: werkse meid en tot straks!!!
Ok genoeg gekletst, even de was doen en dan werken.

Hoi hoi meiden.

Welkom MAMA: Wat maakt leeftijd nu weer uit zeg!!!
Als jullie er klaar voor zijn moet je er lekker voor gaan, en zoals al eerder is gezegd er zijn vrouwen op hun 40ste die zwanger willen worden dus wat maakt uit zeg.
Ik wens je in ieder geval heel vgeel klusplezier en hou ons op de hoogte

Ja ja kippies al weer bijna weekend, word druk voor ons.
Morgen naar amsterdam en zondag naar mijn ouders, maar wel erg leuk nu maar hopen dat het weer mee gaat zitten want het is nu ook weer niks
Je word er moedeloos van denk.
Moet zometeen naar het uwv kijken wat ze nu weer te zeuren hebben.
Ga ze in ieder geval vetellen dat ik weer een opleiding wil gaan volgen.
De opleiding Dierenartsassistente!!!
Heb daar erg veel zin in nu maar hopen dat uwv meewerkt want het zijn af en toe echt duivels( Laat ik het maar netjes zeggen ha ha)

Nou meiden ik wens jullie allemaal alvast een leuk en goed weekend en top dat ik weer op het lijstje ben toegevoegd.

@NATHALIE: Had je gezien dat wij bijna gelijk op gaan!!!!!

Dikke knuffel van mij

Goedemiddag is het inmiddels. Allereerst Mama1989 welkom hier. Ik sluit me bij de woorden van de meiden aan. Volgens mij bestaat er idd ook een juni/juli stoppers of zomerstoppers ofzo. Maar natuurlijk mag je hier ook gezellig mee kletsen hoor. Ben benieuwd hoe je cyclus op gang komt naar de prikpil. Hoelang heb je die gebruikt?

Ik ben niet naar opa & oma geweest gisteravond Joepie. Paps kwam mijn vriend en ik weer ff helpen in de tuin. Ik had met mama leuke plantjes uitgezocht 's middags en zou nog een hekje gemaakt worden tussen de buren en mij. Maar toen kregen we ineens bezoek van de buren achter ons. Die hadden nog buxusboompjes die wij mochten hebben. Het is familie van ons pap. Hun moeder is best zwaar gehandicapt en hun vader is jaren geleden al overleden. Dat was de neef van mijn paps. Nu blijkt als ruil dat hij daar zaterdag ff aan paar coniferen gaat planten, dus heeft ie nogmeer werk. Ga wel ff vragen aan vriendlief of die paps ff helpt, dan gaat het beter hè. Maar nu dus die boompjes in de tuin wat uiteindelijk een mooie heg moet worden, ben benieuwd. Toen kreeg ik nog woorden met ons mam, maar goed daar ga ik nu verder niet meer over uitwijden, al met al zware avond.

Vannacht bagger geslapen, onze kat die me om 3.45 uur alweer wakker hield door vervelend te doen. En enorme buikpijn, dus eerst maar uit bed gegaan om paracetamol te nemen. Dalijk hier nog ff stofzuigen (proberen, dan maar in delen) en tegen 15.15 uur nog ff werken. Dan zit de vrijdag er ook alweer op. Deze week is ontzettend snel gegaan. Wens jullie allemaal heel fijne dag. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan