Hallo lieve dames,
Hier ben ik nog even snel! We verdwijnen zo nog op de 2e pagina, dit ben ik niet van ons gewend! Weer lekker weekend, nog 4 weken te gaan en dan hebben we alweer zomervakantie, ppfff...wat ging dat snel zeg! Zit al helemaal klaar om te gaan, vrienden van ons hebben 10 april een dochtertje gekregen en daar gaan we vanavond op bezoek! Ze wonen vlakbij Boxmeer, dus da's nog wel even een eindje rijden, vandaar dat we al tegen 18.45 weg gaan...vriendjelief haalt even de auto van zijn vader op, want die heeft een lease-auto, dus dat kost ons dan geen benzine...net zo makkelijk!!!
Drukke dag gehad verder, begon al vrij vroeg, normaal staat vriendje tegen 5.45 op, maar ik schrok wakker tegen 6.30 en toen lag hij nog naast me...hihi...snel snel, ren, ren, maar hij heeft het gered om om 7.00 op z'n werk te zijn! 't is gelukkig nie zo ver!
Maar goed, toen moest ik de hond uitlaten, eten geven, was ophangen enz. Vriendje is normaal zo'n vroege vogel, hij doet dat altijd...best wel mazzel mee...daarna dus werken en toen ik thuis kwam gelijk hond uitlaten, koken, douchen, zo nog even naar de buurtjes, (die gaan 3 maand met vakantie, op campings in NL) en daarna op weg naar Boxmeer!
Naat, meen toch werkelijk gelezen dat je naar je opa en oma ging...zelfs ik word nog wazig! Lekker gewerkt?
Jolie, hihi...wees je wel een beetje lief voor je mannetje???Dat arme ding!hihi! Misschien is het wel een kwaaltje, dan heeft hij het er denk ik graag voor over!
Ik ga morgen met m'n zussen en moeder naar de stad, lekker winkelen, dus dan ben ik er niet! Morgenavond lekker niks, dan type ik vast wel weer wat!
Fijne avond!
Liefs Joepie