Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Ohhh gut nog iemand die ''vriendjes'' is met het uwv, hihih. Ik mag volgende week komen, ben benieuwd wat ze voor mij in petto hebben. Hoezo heb jij met het uwv te maken maureen?

Liefs Nathalie

Hallo lieve dames,

Hier ben ik nog even snel! We verdwijnen zo nog op de 2e pagina, dit ben ik niet van ons gewend! Weer lekker weekend, nog 4 weken te gaan en dan hebben we alweer zomervakantie, ppfff...wat ging dat snel zeg! Zit al helemaal klaar om te gaan, vrienden van ons hebben 10 april een dochtertje gekregen en daar gaan we vanavond op bezoek! Ze wonen vlakbij Boxmeer, dus da's nog wel even een eindje rijden, vandaar dat we al tegen 18.45 weg gaan...vriendjelief haalt even de auto van zijn vader op, want die heeft een lease-auto, dus dat kost ons dan geen benzine...net zo makkelijk!!!
Drukke dag gehad verder, begon al vrij vroeg, normaal staat vriendje tegen 5.45 op, maar ik schrok wakker tegen 6.30 en toen lag hij nog naast me...hihi...snel snel, ren, ren, maar hij heeft het gered om om 7.00 op z'n werk te zijn! 't is gelukkig nie zo ver!
Maar goed, toen moest ik de hond uitlaten, eten geven, was ophangen enz. Vriendje is normaal zo'n vroege vogel, hij doet dat altijd...best wel mazzel mee...daarna dus werken en toen ik thuis kwam gelijk hond uitlaten, koken, douchen, zo nog even naar de buurtjes, (die gaan 3 maand met vakantie, op campings in NL) en daarna op weg naar Boxmeer!

Naat, meen toch werkelijk gelezen dat je naar je opa en oma ging...zelfs ik word nog wazig! Lekker gewerkt?

Jolie, hihi...wees je wel een beetje lief voor je mannetje???Dat arme ding!hihi! Misschien is het wel een kwaaltje, dan heeft hij het er denk ik graag voor over!

Ik ga morgen met m'n zussen en moeder naar de stad, lekker winkelen, dus dan ben ik er niet! Morgenavond lekker niks, dan type ik vast wel weer wat!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Jeetje het is idd wel rustig hier hè Joepie. Druk dagje heb je gehad zeg meis. En nu dus lekker op kraamvisite, leuk hoor. Geniet er lekker van. Fijn met de lease auto van paps, kei handig. Morgen ook heel veel plezier en dan horen we morgen avond wel wat je allemaal hebt gekocht.

Ik ben weer thuis van mijn werk, net wat gegeten en ga straks onze nieuwe plantjes enzo ff flink veel water geven anders krijg ik woorden van paps & opa, hihih. Ja klopt Joepie, ik wou eerst ff naar opa & oma, maar toen kwam paps dus nog ff helpen in de tuin en verliep de avond dus heel anders.

Ik ga eerst ff plantjes doen en kom dalijk nog wel ff kletsen. Hoe gaat het met iedereen? Ik heb gelukkig niet meer zoveel buikpijn als vannacht en vanmorgen. Spreek jullie dalijk.

Liefs Nathalie

Hoi lieve kluskippies, ik hou t ff kort, ben moe.....pfffffff maar kom jullie nog ff een prettig weekend wensen.....
Dikke knuf van mij..en totlaters

Net nog ff bij mijn mams geweest, want dacht dat die alleen zou zitten
Paps is naar bruiloft van zijn werk en aangezien mijn mams niet tegen die harde muziek en drukte aan haar hoofd kan hebben was hij dit keer alleen gegaan.
Is hij er ook ff uit hè. Mijn broertje & zijn vriendin waren er. Dus ff de finale van Holland Talent ofzo gekeken en beetje bijgekletst en nu lekker thuis in bedje. Ramen hier open gezet, want tis benauwd boven. Morgen ff boodschapjes doen en denk ff de stad in ofzo. Ik zie wel wat ons morgen het dagje brengt.
Tis hier zo rustig dat niemand die vanavond wellicht nog zal lezen dus zeg alvast weltrusten en slaap lekker. Liefs Nathalie

Ff mijn mooie nieuwe bannertje met jullie delen voordat ik mijn oogjes sluit
en lekker slaapies ga doen! Tot morgen lieve meiden!

Liefs Nathalie

Ik zit te twijfelen of ie wel klopt, want ben donderdag ochtend ongi geworden, dus do, vr en nu is zaterdag dus zit ik eigenlijk op dag 3 van cyclus, maar als je bij andere bannertjes kijkt kom je uit op nog 26 dagen tot testen dus dat houd in dag 2 van cyclus, maar donderdag telt eigelijk ook me hè. Ga ik als ik wakker ben maar ff veranderen, wat vinden jullie?

Liefs Nathalie

Goede morgen,

Het is hier gisteren wel rustig geweest zeg. Maar dat is wel makkelijker voor het bij lezen. Nathalie volgens mij is die banner wel goed hoor je bent donderdag ongi geworden dus is dat nu 3 dagen toch. Hij is trouwens wel mooi. De meesten van jullie liggen nu waarschijnlijk nog te slapen en ik ben gewoon al weer een uur beneden. Maar goed ik moet zo ook nog ff van 12 tot 17 uur werken. Ga zo mijn vriend maar eens wakker maken denk ik zodat we nog ff gezellig kunnen kletsen en misschien mijn telefoon kunnen bestellen. Wou dat gisteravond al doen maar toen had mijn vriend daar geen zin in. Dus mag hij dat zometeen nog ff doen. Ik ga maar eens naar boven ff douchen lekker kletsen en daarna naar mijn werk. Volgende week hele week vrij eindelijk.

Terug
Bovenaan