Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

hallo lieve kippies hier weer eens ff een berichtje van mij!!!!

ten eerste alle zwangeren van harte gefeliciteerd geniet maar van deze mooie tijd!!

maMaJm ik vind het echt heel vervelend voor je en fijn dat je nu alles weer zo positief kunt bekijken knap van je en ook jij raakt weer zwanger en dan gaat alles goed!!!

bij mij is nog steeds niks ve
randerd,zit vandaag alweer op dag 85 en nog steeds geen ongi!!! had wel van de week ineens een paar uur durende stekende pijn bij mijn rechter eierstok maar weet niet wat het was ook ben ik gestopt met tempen en met alles erom heen wilde ff rustig aan doen.woensdag heb ik mijn tweede acupunctuurbehandeling en ik moet zeggen na de eerste behandeling voel ik me een stuk rustiger,meer energie,minder moe en minder geirriteerd en ik ben rustiger vind het wel goed zo wacht rustig af en helpt het niet dan heb ik hier nog altijd de pillen van de huisarts voor te nemen,de man die mij behandelt vond wel enkele blokkades in mijn lichaam eentje bij mijn lever/gal en dat staat weer in verbinding met de eierstokken en eentje bij mijn bekken en dat komt door mijn bekkeninstabiliteit van mijn eerste zwangerschap.

lieve kippies ik denk aan jullie en lees nog steeds mee alleen reageer ik niet op iedereen omdat er steeds meer kippies bijkomen hihihihi maar wel leuk he en wens iedereen heel veel succes en dat juni voor ons allemaal een vruchtbare maand mag gaan worden en ik hou jullie wel weer op de hoogte!!!!!!!!!!

D
O
E
I
I
I     LI
EV
E K
IP
PI
ES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goeiemorgen lieve kluskippies... lekker aant uitslapen allemaal en heerlijk vant weekend genieten meiden!!
Hier lekker uitgeslapen tot 9uur... toen samen ontbeten en nu is zoonlief heerlijk buiten aant spelen, in de zandbak...hihi hij ligt erin...whahaha straks lekker vies...best lekker weer, zonnetje komt afentoe door!
Manlief is ff klus doen voor zn werk en is straks met eten weer terug en dan kan ik vanmiddag ff boodschappen doen en vanavond en morgen avond moet ik werken....dus weer heerlijk ff wat voor mezelf! ben ik wel weer aan toe hoor. voel me best weer goed eigenlijk.. geen hoofdpijn meer gelukkig..kwam denk ik toch door dat bloeden enzo, hormonen....
Miranda wat is jou cyclus lang zeg??helemaal in de war en wat een gedoe allemaal.. sterkte met alles joh meid! en bedankt voor je lieve woorden, ik hoop echt dat t snel goed gaat!!!
Nou alle andere meiden, heel fijne dag alvast, prettig weekend en totgauw!
Liefs mij

Hoi Allemaal,

Ik wil ook graag meekletsen maar ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen

Ik ben 25 jaar en kom uit het westen van Gelderland. Sinds donderdag 15 mei ben ik gestopt met de pil (laatste menstruatie was op dinsdag 20 mei). Aangezien ik bijna 10 jaar de pil geslikt heb weet ik niet precies wanneer mijn nod is maar ik hou voor het gemak maar een 28-dagen cyclus aan. Dus mijn nod is op 17 juni. Ik ga voor mijn eerste kindje en vind het toch erg spannend!

Ik ben al 8 jaar samen met mijn vriend en we wonen al ruim 4 jaar samen. Vorig jaar hebben we een huis gekocht en we zijn allebei toe aan gezinsuitbreiding, naast onze vele dieren!

Ik weet dat er voor iedere maand aparte topics zijn, maar omdat ik vanaf het moment dat we besloten hebben te stoppen met de pil (1,5 maand geleden) al bij jullie meelees (en met jullie meeleef!!) sluit ik me graag bij jullie aan.

Groetjes Mosa

PS even mijn net aangemaakt bannertje uitproberen:

http://tt.lilypie.com/8r3Cp2.png

Hier was ik ook weer ffies!
Vanmorgen plantjes gekocht voor in de tuin en
druk bezig geweest hier, vandaar dat ik nog niet langs kwam
Boodschapjes zijn al binnen, vast wel dingen vergeten, maar
heb geen zin om nog eens te gaan, lui hè.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, gelukkig niet meer zo erg vloeien, maar heb op het moment wel weer buikkrampen. Heb niet veel zin om vanmiddag nog iets te doen. Wil de stad nog wel ff in, maar tis al aan de late kant dus laat maar lekker. Hier is het heerlijk weer, ben beetje moe op het moment. Kan zijn dat ik dalijk wel met een boek in de zon ga. PROBEREN te lezen, kijken of ik die rust ff kan vinden.

Mosa Welkom, gezellig dat je met ons mee komt kletsen meis. Dan heb je al heellll wat gelezen wat er allemaal gebeurd, knap dat je jezelf heb weten in te houden niet te reageren, hihih. Maar klets nu maar gezellig met on smee hoor. Voor jullie breekt ook een spannende tijd aan nu. Zal voor jullie duimen.

Mir, gezellig dat je ook ff kwam posten, spreken elkaar wel regelmatig via hyves en wens je heel veel succes bij accupuntcuur.

MamaJM hier schijnt het zonnetje lekker hoor. Matthieu kan zo bij ons in de woonkamer komen liggen rollen in het zand, ligt genoeg, hihih. Nou ja das ook weer overdreven, hihih. Dalijk maar ff de stofzuiger er door halen, heb niet veel kracht vandaag. Boodschappen zijn hier al binnen en de was moet nog, pfff. Maar droogt wel lekker zo!

Wens jullie allemaal hele fijne dag!   Liefs Nathalie

hoi meiden,

even kort, hier gaat het........ ik ben niet ongi maar ik voel me niet echt top.
Beetje deprie, komt door de onzekerheid en doordat ik nioet rook ( neem ik aan)
Ik dacht ik kom toch fies langs.
Iedereen een prettig weekend verder en tot snel

dikke kunff vlinder

Hallo Lieve Kippies!!

Even een kort berichtje:

Wat is het rustig gweest!! Ik had gisteren een erg drukke dag, moest over werken ivm met ziekte collega. En was dus gisteren helemaal uitgeteld. Vandaag lekker in de tuin gewerkt en het huis een beetje gepoetst. En vanmiddag heerlijk geshopt en een terrasje gepakt. Een echt weekend gevoel!! Verder weinig plannen voor het weekend. Heerlijk genieten van mijn vrije weekend!!

Nathalie: De tuin weer klaar?? Helemaal naar je wens geworden?? Nu hopen op iets mooier weer zonder de regen.
Vlinder: Sterkte meis!! Heb je al eerder zo'n lange cyclus gehad?(ben het even kwijt)
Mosa; Welkom hier!! Veel lees en typ plezier!!

Ik laat het hier even bij. Tot gauw!! Iedereen een heel fijn weekend!!

Liefs Collie.

Hier ff een berichtje van mij. Vlinder fijn dat je ons op de hoogte houd meis. Balen alleen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Kan me voorstellen dat je dat erg verdrietig maakt. En dan ook nog eens stoppen met roken waar je aan moet wennen natuurlijk. Vind dat je hartstikke goed bezig bent hoor meis. Klets hier maar lekker van je af. Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt, want dit is ook niks zo. Kwam je ff hart onder de riem steken en dikke knuffel geven.

Hier is mijn maag een beetje van slag dus ben ff op de bank gaan liggen. Ben behoorlijk aan de diaree, bahbah. Maar goed maar ff rustig aan doen en dan zal het dalijk vast wel beter gaan. Kom jullie in elk geval fijne avond wensen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan