Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Okay daar ging mijn tekst voor collie, grrr! Schrok ervan dat ik op msn werd aangesproken en floeps weg tekst, gaat lekker hier

Hey Nathalie!!

Weer tegelijk aan het posten?? Buikgriepje?? Erg vervelend!! Doe lekker rustig aan!! En heel veel beterschap!!
Veel vitamientjes van deze kant!!

Liefs Collie

Okay poging 2, hihih. Heb je nog wat leuks in de stad gekocht meis? Hier heeft het gelukkig nog niet geregend. Hele dag mooi weer. Toen we vanavond ff wat vlees op kleien bbq aan het bakken waren ging de zon wel ff achter een wolk, maar echt fris is het gelukkig niet. Ik vind het heerlijk weer zo. Net de plantjes in de tuin ff water gegeven. Word heel mooi, al zeg ik het zelf. Voor het huis is nu het meeste klaar. Boompjes een struikjes in de tuin. Vanmiddag twee potten met plantjes gevuld, zodat het lekker fleurig lijkt, helemaal leuk.En ben helemaal blij met mijn aardbeien plant, hihi. Er zijn al bijna 2 rijp, dus wie weet kan ik morgen een beschuitje met aardbeien en suiker eten. Achter het huis is het nog wachten op de toestemming voor de garage. Die moet nog gebouwd worden dan en dan nog geplaatst dus dat duurd nog wel ffies. Maar het gras is nu tussen de tegels van ons terras dus dan lijkt het meteen netter hè.

Dit was ongeveer wel wat ik getypt had geloof ik, hihih. Fijne avond! =xXx= Nathalie

Kweet niet waar ik last van heb, vanmiddag was het ook al een beetje, maar erg fit voel ik me niet. Maar goed, gelukkig is het nu weekend hè. Dat scheeld!

He meiden van me!

Daar was ik weer, helemaal doodop van een dagje shoppen! Tegen 10.00 waren we in de stad, tegen 16.30 gingen we daar weer weg! Ppfff...leuk dagje hoor, maar wel zwaar!
ff reageren op de rest en dan even vertellen wat ik heb gekocht!

Naat, wat rot voor je dat je je niet lekker voelt! Hopen dat het gauw weer beter wordt! Nog lekker gebbq-d???Het was in Apeldoorn ook mooi weer, toen we net in de auto zaten toen begon het te regenen! Fijn dat je tuintje echt op een tuintje gaat lijken!

Vlinder, ook al niet helemaal goed te pas! Ik kan me voorstellen dat het niet roken ook echt zwaar voor je is! Maar we zijn allemaal supertrots op je! Knap dat je dan ook doorzet! Hoop ook voor jou dat je je snel weer beter voelt!

Mir, wat fijn dat je even laat weten hoe het met je gaat! Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden! Je weet nu echt niet waar je aan toe bent he! Wat gek dat die man toch wel wat blokkades zag! Misschien kan hij ze wel weghalen.

Dotje, is het nog gelukt met de telefoon? Heb je nog een mooie gevonden? Ik wil ook graag een nieuwe, maar ik moet nog tot maart 2009...best lang he, maar had een abonnement van 2 jaar, dus dan moet ik wel!

MamaJM, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Gaan jullie nu gewoon verder proberen of nemen jullie even wat rust?

Ha Mosa, welkom hier! Wat grappig dat er vrouwen meelezen hier, hihi...wel een raar idee, dat er ook nog andere vrouwen zijn die onze verhalen volgen! Maar gezellig dat je mee wilt typen hier! Ik heb rond de 14e/15e juni m'n NOD, dus we liggen mooi dicht bij elkaar, spannend hoor!

Collie, heb je nog wat leuks gekocht?? De winkels hangen weer vol met leuke zomerkleren he! Vond het zo leuk! Waar werk je, als ik vragen mag?!

Nou, ik heb dus ook heel wat weer gekocht, had afgelopen maandag ook al 3 truitjes gekocht, een jurkje een paar hempjes en vandaag heb ik 2 lange zomerbroeken, een 3-kwartbroek, een hempje, een jurkje, een legging voor onder het jurkje, parelkettinkjes, een shirtje, 2 paar schoenen en nog een korte broek en t-shirt voor vriendje gekocht! Schandalig he, maar nu hoef ik ook de komende tijd niet meer!
Gister op kraamvisite geweest, was erg leuk! Het zijn vrienden van m'n vriendje, (nu dus ook van mij) maar ik kan zo goed kletsen met die vrouw. Ze is zooooo lief. Ze weet ook dat wij bezig zijn en ik kan daar zo goed over praten met haar! Voor we het wisten was het alweer 23.45 en we moesten nog 75 min. terug...dus we waren vrij laat thuis! Maar het was heel gezellig!

Ga nu even lekker knuffelen met vriendjelief...rond de eisprong, dus we mogen weer druk aan de klus!

Tot gauw!!

Knuffel Joepie

@Vlinder, vervelend dat je je zo rot voelt zeg! Het is dan maar te hopen dat je snel ongesteld wordt, zodat je weer verder kan gaan.

@Nathalie, balen dat je je niet lekker voelt. Maar een lekker rustig weekendje zo af en toe is ook wel erg lekker toch?

Ik heb even een vraag. Ik werd dinsdag 20 mei ongesteld dus dat is nu anderhalve week geleden en gisteren voelde ik ineens een zeurende pijn onderin mijn buik, aan de linker kant. Denken jullie dat dit al de eisprong geweest kan zijn of praat ik het mezelf alleen aan? Het lijkt mij namelijk erg vroeg. Doordat ik jarenlang de pil heb geslikt weet ik totaal niet wat mijn normale cyclus is, dat is wel lastig. Ik merk dat ik toch al heel veel met zwanger raken  bezig ben en dat ik er stiekem toch erg op hoop terwijl de kans natuurlijk heel, heel klein is dat het meteen raak is.

Ik merk dat ik het toch wel lastig vind om te reageren op jullie verhalen, ik voel mezelf dan als een indringer omdat jullie al langer hier kletsen. Maar ik doe m'n best

Fijne avond nog allemaal!

Groetjes Mosa

Zo eerst on nodlijstje eens ff opgezocht meiden, die was helemaal verdwaald. Ohhhh Joepie, wat heb je schandalig veel gekocht, lekker hè, hihih. Ben ik ook wel weer aan toe om gewoon iets voor mezelf te kopen. Eerst maar ff een bank beroven of een geldboom in onze mooie nieuwe tuin zetten, das misschien ook idee, hihih. Ik wou vandaag ook ff de stad in, maar is er niet van gekomen. Ik heb je ff in ons lijsje gezet hoor Mosa! Joepie heel veel knuffel en klusplezier en andere meiden, komen jullie nog gezellig meekletsen. Mis jullie wel een beetje hoor, jullie zijn wel erg stil!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mosa                                         1e ronde 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08

Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08

Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Gezellig dat je ook ff weer komt kletsen Mosa. Ik had je net op ons nodlijstje gezet. Had ik vanmiddag al willen doen, maar was het vergeten

Meis klets gezellig mee. Je bent geen indringern. Colie kletst ook nog niet zolang met ons mee, kimmie ook niet. Uhm jeetje wie nog meer. Miranda26 en die is nu ook bewust ff wat meer afwezig, maar leest wel mee en laat soms iets van zich horen zoals vandaag. Dus voel je geen indringer svp we vinden het alleen maar gezellig dat je mee kletst.

Over hetgeen dat je voelde. Tja dat was dan dag 11 of niet? Het kan al je eisprong zijn meis. Ik heb geen idee. Eerste ronde is heel spannend hoor. Je gaat overal veel meer op letten. Ik wist ook niet hoe mijn cyclus was toen ik aan de pil was. Heb de diane pil heelll lang geslikt, en de 1e ronde werd ik in dag 22 ongi ivm dag 28 die ik berekend had. Maar ronde 2 had ik ineens 36 dagen cyclus, dus je zult het ff moeten afwachten hoe het bij jou gaat. Kan alleen de tip geven, geniet! Niet dagelijks klussen, maar gewoon lekker wanneer jullie zin hebben dat werkt het beste. Maar aangezien je hier al mee hebt gelezen, weet je het een en ander al neem ik aan. Zo niet, vraag het gewoon maar hoor. Niet dat wij alles weten, maar dan zoeken we het meestal wel ff op ofzo. Gewoon gezellig kletsen of je hart luchten als je baaldag hebt. Het kan hier allemaal. Das het fijne van dit forum!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan