He meiden van me!
Daar was ik weer, helemaal doodop van een dagje shoppen! Tegen 10.00 waren we in de stad, tegen 16.30 gingen we daar weer weg! Ppfff...leuk dagje hoor, maar wel zwaar!
ff reageren op de rest en dan even vertellen wat ik heb gekocht!
Naat, wat rot voor je dat je je niet lekker voelt! Hopen dat het gauw weer beter wordt! Nog lekker gebbq-d???Het was in Apeldoorn ook mooi weer, toen we net in de auto zaten toen begon het te regenen! Fijn dat je tuintje echt op een tuintje gaat lijken!
Vlinder, ook al niet helemaal goed te pas! Ik kan me voorstellen dat het niet roken ook echt zwaar voor je is! Maar we zijn allemaal supertrots op je! Knap dat je dan ook doorzet! Hoop ook voor jou dat je je snel weer beter voelt!
Mir, wat fijn dat je even laat weten hoe het met je gaat! Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden! Je weet nu echt niet waar je aan toe bent he! Wat gek dat die man toch wel wat blokkades zag! Misschien kan hij ze wel weghalen.
Dotje, is het nog gelukt met de telefoon? Heb je nog een mooie gevonden? Ik wil ook graag een nieuwe, maar ik moet nog tot maart 2009...best lang he, maar had een abonnement van 2 jaar, dus dan moet ik wel!
MamaJM, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Gaan jullie nu gewoon verder proberen of nemen jullie even wat rust?
Ha Mosa, welkom hier! Wat grappig dat er vrouwen meelezen hier, hihi...wel een raar idee, dat er ook nog andere vrouwen zijn die onze verhalen volgen! Maar gezellig dat je mee wilt typen hier! Ik heb rond de 14e/15e juni m'n NOD, dus we liggen mooi dicht bij elkaar, spannend hoor!
Collie, heb je nog wat leuks gekocht?? De winkels hangen weer vol met leuke zomerkleren he! Vond het zo leuk! Waar werk je, als ik vragen mag?!
Nou, ik heb dus ook heel wat weer gekocht, had afgelopen maandag ook al 3 truitjes gekocht, een jurkje een paar hempjes en vandaag heb ik 2 lange zomerbroeken, een 3-kwartbroek, een hempje, een jurkje, een legging voor onder het jurkje, parelkettinkjes, een shirtje, 2 paar schoenen en nog een korte broek en t-shirt voor vriendje gekocht! Schandalig he, maar nu hoef ik ook de komende tijd niet meer!
Gister op kraamvisite geweest, was erg leuk! Het zijn vrienden van m'n vriendje, (nu dus ook van mij) maar ik kan zo goed kletsen met die vrouw. Ze is zooooo lief. Ze weet ook dat wij bezig zijn en ik kan daar zo goed over praten met haar! Voor we het wisten was het alweer 23.45 en we moesten nog 75 min. terug...dus we waren vrij laat thuis! Maar het was heel gezellig!
Ga nu even lekker knuffelen met vriendjelief...rond de eisprong, dus we mogen weer druk aan de klus!
Tot gauw!!
Knuffel Joepie