Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Dank je wel voor je lieve reactie, Nathalie!

Ik weet inderdaad al het een en ander, ik heb de afgelopen tijd veel info op internet opgezocht over zwanger proberen te raken en natuurlijk veel van jullie geleerd! En we proberen idd niet alleen te klussen omdat het moet, maar in de praktijk is het momenteel toch zo om de dag. Ik vind het niet erg hoor.

Hoe lang was nu je laatste cyclus, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet (al die namen!).

Nou, ik kom straks nog wel even kijken. Ik ben vanavond alleen thuis, dus ik heb alle tijd!

Groetjes!

Mijn cyclus was nu mooi 28 dus daar ben ik wel blij mee, ook al is het balen dat ik weer ongi ben geworden, maar dat voorgevoel had ik al. Tot nu toe heb ik over de komende ronde geen voorgevoel. Heb alleen niks met ronde 4, hihih. Heb alleen het voorgevoel dat het hier nog wel ff kan duren. Ben benieuwd hoe mijn cyclus dit keer zal zijn, of hopelijk natuurlijk zwanger. Maar ik lees tegenwoordig niet zo kei veel meer op internet, want bij iedereen is het denk ik anders. Kunnen alleen naar elkaar luisteren en mening geven. Maar elk vrouwen lichaam zit anders in elkaar. Want hoe valt het anders te verklaren dat iemand in ronde 1 zwanger word. En iemand anders er er 14 ronde ofzo over doet. Gek hè. We zullen het misschien allemaal de tijd moeten geven en lekker genieten, want ook deze tijd heeft zijn charmes hè. Maar het moet natuurlijk niet te lang duren. Want we hebben nu in ons koppie dat ze zwanger willen worden en wel NU!!! hahah. Maar ja dan die cyclussen, wachten wachten wachten. Baal eigenlijk wel dat ik nu rd-tjes heb, want tis zulk heerlijk zwoel weer, laat de klusperiode maar lekker weer beginnen, hihih.

Tot strakkies! Liefs Nathalie

Ik ben toch nog even teruggekomen. Er is weer eens niets leuks op tv, straks maar kijken of TBS een leuke film is.
Dat is natuurlijk ook het lastige, als je eenmaal de beslissing hebt genomen om ervoor te gaan dan het liefst natuurlijk ook zo snel mogelijk! Daar zijn we natuurlijk ook vrouwen voor! Ik las dat ongeveer 60% van de vrouwen na een half jaar zwanger is, dus wie weet is het de volgende ronde zo ver.
Ik vind dit ook wel een leuke tijd, lekker zwijmelen over een lieve baby en alvast een beetje nadenken over mooie namen (meisje weet ik al jaren, jongen nog totaal niet) maar ik vind het ook wel eng. De broer van mijn vriend en zijn vrouw zijn al 7 jaar bezig en inmiddels een paar IVF-pogingen achter de rug en nog steeds niets. En dat terwijl ze in het ziekenhuis niets hebben kunnen vinden waardoor het niet lukt. Daar denk ik nu toch ook wel over na, of het wel bij ons gaat lukken. Voordat we begonnen dacht ik altijd: gewoon vanuit gaan dat het lukt, is het niet zo dan pas zorgen gaan maken. Maar nu gaat dat wel vaak door mijn hoofd. Aan de andere kant was mijn moeder beide keren meteen zwanger en ik lijk erg veel op haar.
En Nathalie, heerlijk zwoel weer?! Hier vind ik het toch aardig fris, ik kon vandaag niet in de tuin zitten.

Zo, lekker veel over mezelf gepraat maar er waren ook niet veel nieuwe berichten om op te reageren.

Liefs Mosa

Ik klets gewoon gezellig met je mee hoor meis! Jeetje 7 jaar is wel erg lang, en moeilijk dan dat er geen duidelijke oorzaak is. Hopelijk mogen hun ook snel een kleine in hun armen sluiten.

Tja tuurlijk denken we allemaal wel eens van jeetje is het voor mij wel weggelegd. Je kunt zeggen we gaan uit van een jaar, maar gevoelsmatig wil je liever natuurlijk helemaal niet zolang bezig zijn. En zwanger mogen worden is ook weer eng, want wat gebeurd er allemaal. Redden we het allemaal financieel, zijn we wel goede ouders, mag uberhaupt de zwangerschap goed gaan, blablabla. Dat zijn gedachten die we hier wel kennen hoor. Zijn af en toe met zijn allen hier lekker onzekere mutsen hoor, maar we slepen elkaar er hier wel door! En tis fijn dat we nu al best wel een aantal zwangere mutsen hier hebben. Echt fijn dat we ook die verhalen hier mogen meemaken en alvast een voorproefje krijgen hoe het dan allemaal gaat in die fase. Dan zijn er wel weer andere zorgen hoor.

Waar komt TBS op? Op tv? Die film schijnt goed te zijn.

=xXx= Nathalie

Hey meiden,

Veel gekletst vanavond zie ik, gezellig! Ben net bij een vriendin wezen eten en ga nu straks lekker op de bank hangen tv kijken, volgens mij komt er een hele goeie film op en anders heb ik nog dvd's liggen die ik anders ga kijken...

Nathalie, wat vervelend dat je buikgriep hebt, wat kun je je daar zwak door voelen he? En vandaag dus lekker de tuin opgefleurd met vrolijke plantjes, heerlijk he...

Mosa welkom, gezellig dat je meekletst en gelijk al zo actief, leuk hoor! Kingdom of heaven komt erop, misschien een leuke film om te gaan kijken?

Vlinder wat balen dat je je zo naar voelt, hopelijk voel je je gauw een stuk beter. t Is wat die onzekerheid he, maar in elk geval knap dat je met roken gestopt bent meid. Ben trots op je hoor...

Joepie kan me voorstellen dat je doodop bent van een dagje shoppen, haha jeetje dat je het allemaal nog kon tillen... Lekker he zo'n niet outfit dan weer...

Miranda jeetje wat een lange cyclus zeg, hoop dat er snel een einde aankomt en dat de accupuntuur je heel snel weer op het goede spoor helpt...En dan uiteraard dat de ongi voor 9 maanden weg mag blijven...

Collie jij hebt het er ook maar druk mee, werken en extra werken, bezig in de tuin en schoonmaken pfffff hoop voor je dat je ook nog van het weekend verder kunt genieten... Lekker buiten zitten met het mooie weer, tijdschrift erbij....

Mamajm, succes met werken... Wel lekker dat je pas s avonds moet kun je overdag van het mooie weer en je beide kerels genieten... Lijkt me super zo'n klein kindje lekker zn gang te zien gaan in de zandbak...

Dotje hoe is het met jou verder? Wij zijn op dezelfde dag uitgeteld he... Maak jij ook weleens zorgen of het allemaal wel goed zal gaan? En verder met de zwangerschaps kwaaltjes? Je moet nog even wachten op je eerste echo he, maar de tijd gaat snel... Wij mogen vrijdag weer, hoop dan wat meer van mn onzekerheid kwijt te raken daar. Al hebben wij het hartje een paar weken terug al mogen zien kloppen, toch ben ik blij als we wat verder zijn en het iedereen ook kunnen vertellen.

Alle meiden verder, fijne avond...

7 jaar in inderdaad erg lang, maar ze gaan er verbazingwekkend goed mee om. Wij weten ook pas sinds 2 jaar dat ze er mee bezig zijn dus zij zijn inmiddels wel aan het idee gewend dat het waarschijnlijk niet lukt. Ze zijn nu gestopt met IVF vanwege alle onderzoeken en de hormonen.

Gelukkig zijn er inderdaad al een aantal kluskippies zwanger ja! Hopelijk volgen er snel meerdere. En als het zover is komen er zeker weer andere zorgen om het hoekje kijken, maar daar ben ik nu nog niet mee bezig. Eerst maar eens hopen dat de eerste stap lukt natuurlijk!

TBS komt zometeen om 22.00 uur op nederland 3. Het schijnt inderdaad een goede film te zijn, dus ik ben benieuwd! Veel kijkplezier voor als je ook gaat kijken.

Liefs Mosa

Gezellig onze Elmoo kletst ook ff mee. Hoeveel weken en dagen ben je nu zwanger meis? Welke kwaaltjes heb je op het moment allemaal? Fijn dat jullie vrijdag weer mogen voor echo. Idd das dan toch ff beetje meer zekerheid hè. Maar zit vast wel goed hoor meis. Geniet er lekker van!

Ik ben gelukkig al paar uur niet meer naar de wc geweest, hihih. Dus hopelijk gaat het een beetje de goede kant op. Lig nu ook lekker op de bank. Hier was het heerlijk weer hoor vandaag. Nu zelf de deur nog open staan, die ik nu wel ff dicht ga doen. Normaal ben ik koukleum, dus dit is een teken dat het wel lekker is, hihih. Nu wel frisjes hoor, maar had geen zin om op te staan, hihih.

Liefs Nathalie

Ohhh dank je Mosa, want ik zocht al naar de tv gids, maar kon ik niet vinden. Kon ook zijn dat je hem op dvd had ofzo, hihih. Ik ga zo denk ik ff kijken, maar heb de laptop lekker bij me op de bank, dus kom af en toe wel ff spieken of er wat gezegd is, hihih. Tis heerlijk zo op de hoekbank, dekentje erbij, gewoon lekker lui en hopen dat ik morgen wat fitter ben.

Ik ben steeds al ff aan het zappen. Mannetje is online aan het gamen, ga ff vragen of hij ook mee komt tv kijken. Want word er een beetje zat van dat hij de laatste avonden zoveel achter die pc zit! Krijg je hè als ie met vrienden een online spel speeld. Maar snap het niet, die hebben ook een relatie en sommigen zelfs getrouwd enzo. Pikken die meiden dat dan gewoon? Nou ff vind ik niet erg, maar avond naar avond dan denk ik wel halloooooo ikke ben er ook nog, hihih. Gelukkig valt het normaal mee sinds we samenwonen, maar hij heeft nu weer ff zo'n  fase geloof ik.  

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan