Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hey nathalie,

Hier al wel weer een stuk kouder hoor (groningen)... NIks geen zwoele avond vanavond haha...
Vandaag ben ik 8 weken, gaat dus wel snel. We hebben  2 weken geleden het hartje al zien kloppen  mbv een inwendige echo, maar toch zal ik blij zijn als we vrijdag het hartje  weer zien kloppen en dat  het goed gegroeid is... Het stomme is dat je, ik in elk geval, maar denk heel veel met mij, op internet ga zoeken naar dingen die ik eigenlijk helemaal niet wilt weten. Maar voel me op en top zwanger en heb er ook eigenlijk wel een goed gevoel over alleen durf ik dat nog niet helemaal toe te laten, want stel je voor...

Wat  ik zelf het meest vervelend vind is die enorme vermoeidheid, nergens zin in en energie  voor hebben. Maar als ik dan weer lees hoe die vriendin van mamajm het gehad heeft dan mag ik echt niet klagen...  

Ook met de laptop op schoot tv te kijken haha?  

Hoe komt het dat jij al zo vroeg een echo hebt gehad? Want ik lees hier veel over met 8 tot 10 weken pas de 1e echo. Volgens mij heb je het wel verteld, maar kan het me niet meer herhinneren. Ik heb nu gezapt naar TBS, ben benieuwd of die echt zo goed is als er beweerd word.

Liefs Nathalie

Dat ik eerder al een echo heb gehad is omdat niet helemaal duidelijk was of ik toen 6 weken was of 10, omdat ik een paar dagen overtijd was en het niet veel voorstelde...
Dankzij mn huisarts kon ik toen een afspraak maken voor een termijnecho...
Maar moet eerlijk bekennen dat dat al wel veel rust gaf. Ik vind 10-12 weken wachten wel erg lang hoor....
Nu ben ik straks 9 weken als ik weer een echo krijg... Wel goed geregeld vind ik....
Ze wouden eerst een week later maar mn vriend zit die week in Zwitserland met vrienden voor het voetbal....
Spannende tijd hoor..... Maar uiteraard ook voor jullie allemaal.... Ik duim voor jullie allemaal net zo hard mee hoor....!

Ohhh ja zo zat het, is ook zo. Wel fijn geregeld idd. Ja ook voor ons is het nog spannend. Maar als we zwanger mogen worden hebben we idd weer andere dingen om over na te denken, hihih. Zo is er altijd wel wat denk ik, hihi.

Tis wel spannend hè de film, Mosa hihih
Ben wel benieuwd of hij zijn oma nu iets heeft gedaan of niet
Dus maar ff verder kijken.

TBS klinkt wel spannend zal mn vriend eens vragen of hij hem wil downloaden...
Ben zelf Sleepers aan het kijken, heb ik ooit jaren terug al gezien maar heeft toen veel indruk gemaakt...

Jullie nog veel plezier met TBS.... En nog even wat extra glitters... hihi

Ohhhhhhhhh zo had ik het niet verwacht dat het zou gaan, grrrr! Rot einde, maar vond het wel een goede film, je blijft kijken hoe het nu verder gaat e.d.

Tis inmiddels alweer laat zeg. Ik kom nog ff weltruste zeggen! Denk dat jullie namelijk toch al lekker liggen te slapen, hihih. Slaap lekker en tot morgen!

Liefs Nathalie

Ik vond TBS ook spannend, maar toch een onbevredigend einde. Ik blijf met heel veel vragen zitten waar geen antwoord op is gegeven. Maar wel goed geacteerd hoor.

Elmoo: spannend vrijdag!! Zal wel een speciale dag worden. Die vermoeidheid lijkt me ook erg vervelend maar volgens mij is dat meestal de eerste 3 maanden het ergst dus ik hoop  je je binnenkort weer  fitter voelt!  

Nathalie: Voor mij is het nog geen bedtijd hoor. Op zaterdag liggen we er eigenlijk nooit in voor 1 uur. Alhoewel het idee van lekker slapen wel aantrekkelijk is!

Weltrusten alvast allemaal!

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan