Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Nu hoop ik dan maar dat je dit nog leest, want ik kan ook nog niet slapen. Lig helaas alleen in bed. Had mijn vriend nog gevraagd of ie mee keek, maar helaas.

Klopt idd er blijven wel vragen over om na te denken. Maar ik het einde ook anders verwacht idd. Vind de film van God los ook goed. Die heb ik nu al paar keer gezien, maar blijft goed! Met sommige films heb je dat hè.

Ik ben er ook nog steeds hoor! Ik ben aan het wachten op mijn vriendje en verveel me een beetje. Ik heb wel zin om te lezen, maar ben bang dat ik dan erg moe word.
Van God Los heb ik nooit gezien, maar las wel dat het van dezelfde makers is als TBS. Ik ben niet zo'n filmkijker, ik denk dat het inmiddels al een jaar geleden is dat ik een hele film heb gezien. Ik hou meer van boeken. Maar ik zal binnenkort Van God Los eens gaan kijken.

Hahah wat denk je waarom ik hier nog online ben? In de hoop dat mijn mannetje zo komt. Is die van jou uit of werken ofzo? Tis wat met die kerels hè, hihih. Welke boeken lees je graag?

Dus je ligt helemaal alleen zielig te zijn in bed  Dat is ook niet leuk, ik hoop dat je mannetje ook snel komt. We hadden een feestje vanavond (broer van vriend en zijn vrouw), maar ik kan niet zo goed met hen opschieten. Het zijn hele andere types dan ik. Ik had totaal geen zin om te gaan, dus ik ben 'ziek'. Ik dacht dat mag wel een keertje. De volgende keer  ga ik wel weer mee. Dus ik hoop dat mijn vriend niet te laat thuis komt, het scheelt dat hij nog moet rijden dus in ieder geval niet kan drinken.

Ik praat morgen verder, vriendje komt thuis. Weltrusten!!  

Wat is het hier nog rustig... Iedereen van het mooie weer aan het genieten? Jullie waren nog laat op het forum Mosa en Nathalie... hihi
Heeft je vriend het leuk gehad Mosa? Jammer dat het niet zo met hun klikt, maar ja je kan ook niet iedereen aardig vinden he.... Groot gelijk heb je dat je dan niet meegaat...

Goedemiddag,

Ik ben uiteindelijk gewoon gaan slapen hoor. toen mijn mannetje naar bed kwam, vond op gegeven moment de kat het ook nog leuk om vervelend te gaan doen. Dus ben ik maar naar beneden gegaan hem eten gegeven in de hoop dat ie me dan met rust zou laten. Maar ja inmiddels was ik toen wel weer meer wakker. Kon niet echt mijn draai vinden. Vanmorgen ook steeds wakker enzo. Maar goed gelukkig is het zondag!

En hoe is het met de rest van de kippies? Lekker geslapen?
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Liefs Nathalie

Goedemiddag allemaal,

Wat gebruiken jullie toch altijd leuke plaatjes! Zal binnenkort ook eens gaan kijken of mij dat ook lukt.

Nathalie: jullie kat is wel vaak vervelend 's nachts he? Ik las pas al dat hij regelmatig vogeltjes vangt en die dan lekker binnen oppeuzelt. Bah, dat is zo vies dan he? Wij hebben 3 binnenkatten, dus ze kunnen gelukkig geen dieren vangen, maar 's nachts komen ze wel vaak aan de slaapkamerdeur krabben. We willen ze niet op bed, want drie is dan toch echt te veel. Dan passen wij er niet meer bij, haha.

Mijn vriend had het wel leuk gehad, maar gelukkig toch mij gemist. Meestal ga ik wel naar dat soort feestjes, maar nu had ik echt even geen zin.

Verder lekker een rustig dagje, zometeen voetbal kijken met mijn broer en zijn vriendin. Allemaal een fijne dat toegewenst en tot later!

Hallo Kippies!!

Zo wat was het gisteravond gezellig op het forum!! Weer veel gekletst!! Erg leuk!! Iedereen nu lekker aan het genieten van het mooie weer?? Zit nu even achter de laptop en ga zo lekker een boek lezen in de tuin. Even een relax dagje vandaag.

Mosa je kletst gezellig mee!! Ik heb ook zo'n schoon familie waar ik niet graag naar toe ga. Zijn ook totaal andere types. werken veel. Hebben een kleine van bijna vier. Die gaat vier dagen naar het kinderdagverblijf. Kopen echt alles voor de kleine wat hij maar wil. Maar zijn ontzettend weinig bij hem. Een hele situatie waar ik mij echt niet in kan vinden... Als we daar zijn, Weten zij het altijd beter... Echt om gek van te worden. Dus we komen daar alleen voor verjaardagen. Of als mijn schoonmoeder oppast om de kleine te zien. Ik vind het wel een vervelende situatie. Gelukkig heb ik dat met mijn familie niet.

Elmoo: Vrijdag je 2e echo! super!! Niet te ongerust maken! Alles is vast goed! Geniet van het moment!

Joepie: Jeetje wat heb je veel gekocht. Heerlijk! soms is het scht nodig om je zelf even te verwennen. Ik heb gisteren alleen een vestje gekocht voor de zwoele zomeravonden. En een leuk shirtje.
Je vroeg wat voor werk ik deed? Ik werk 32 uur per week in de ouderenzorg. Echt leuk en dankbaar werk!

Misschien tot laters!!

Veel liefs Collie.

Terug
Bovenaan