Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hi Collie, gezellig dat je ook weer mee kletst. Lekker geslapen? Ik denk dat in elke familie wel iets is hoor. Helaas wonen mijn schoonouders niet echt dicht in de buurt. Heb wel goede band met mijn schoonmoeder. Speken elkaar dan ook wel regelmatig op msn, maar tis toch anders dan dat je ff op de koffie kan gaan hè.

Zit nu lekker film te kijken met mijn mannetje.
Die is eindelijkkk achter zijn pc verbannen!

Liefs Nathalie

Hey Nathalie!

Ik heb heerlijk geslapen, lagen er vannacht ook niet vroeg in! Balen dat jij slecht heb geslapen!! Doe je vandaag lekker een beetje rustig aan? Heerlijk een filmpje kijken samen!! Geniet ervan! Mijn mannetje zit weer achter de nintendo wii te racen. Ik wilde al naar buiten maar was nog een beetje aan het rondkijken op het forum.

Inderdaad in elke fam is wat. Maar de fam van mijn mannetje zit gewoon raar in elkaar. ouders zijn gescheiden toen mannetje nog niet was geboren. Zijn vader heeft hem nooit erkent als kind. Mannetje heeft pas sinds 10 jaar contact met zijn vader.(hij is nu 28). Het contact wordt nooit echt goed want hij woont 2 uur rijden van ons vandaan. Maar vader steekt er nu wel moeite in door veel te bellen/mailen. Mannetjes moeder is chronisch depressief door scheidings gebeuren.
Dus mijn mannetje heeft soms wel de vraagtekens of hij wel een goede vader zal zijn omdat hij nooit een vader heeft gehad. Maar ik weet het zeker dat hij een fantastische vader zal zijn! Hij is zo lief en geduldig met kinderen...

Veel liefs Collie.

Jeetje heftig zeg. Ik denk dat wij die onzekerheid allemaal wel hebben. Mijn vriend komt ook uit ander gezin dan ik. Andere mentaliteit in het westen dan hier in Drenthe waar ik opgegroeid ben.

Goh waar ken ik dat toch van. Wij hebben geen Wii, maar goed ook geloof ik, hihih. Mijn vriend speeld World of Warcarft online met vrienden, maar gan nu samen andere flim kijken. Hopelijk gaat ie niet weer naar boven, hihih. Tis wat met die mannetjes van ons.

Liefs Nathalie

Ik kom uit Gelderland En mijn vriendje heeft de eerst 4 jaar van zijn leven in Rijswijk gewoont. Zijn vader woont daar nog steeds. Inderdaad een hele andere menthaliteit!!
Gelukkig is hij toen verhuisd anders was ik hem waarschijnlijk nooit tegen gekomen...
Inderdaad de meeste mannen en computers. GRR GRR. Ik sleur hem er zo achter vandaan, kunnen we ook nog even iets leuks doen.

Fijne dag verder! Misschien tot straks!

Liefs Collie

hoi allemaal,

heel eventje, want het gaat hier helemaal niet zo lekker,
Ik ben nog niet ongesteld maar ik word met de dag meer deprie.
het stoppen met roken gaat goed maar ik denk dat ik mede hier door me zo voel, en de onzekerheid over het niet ongi, van allerlei enge dingen gaan er door mn bolletje.

elmoo, gaaf   dat je nu al 8 wkn bent, geniet er van meis!!
Iedereen fijne dag en als ik me beterder voel kom ik wel weer.

knuff Vlinder

nu vergeet ik jullie nog helemaal te bedanken voor de lieve woorden jullie zijn echt toppies hoor!! thnx

dikke zoen ervoor!!

Terug
Bovenaan