Zo, daar ben ik ook weer even. Gelukkig heeft het Nederlands elftal gewonnen maar ik heb nu barstende koppijn. Misschien dat wat eten zo helpt.
Collie: vervelend soms he, schoonfamilie?! Ik vind die van mij heel oppervlakkig, alleen maar bezig met vakanties en uit eten en zo. Ik vind andere dingen belangrijker, maar daar gaan de gesprekken nooit over. Ze tonen ook totaal geen interesse in mij en zijn alleen maar met zichzelf bezig. Dit is erg frustrerend en heeft menig ruzie opgeleverd tussen mijn vriend en mij. Gelukkig kan ik er nu beter mee omgaan en zie ik ze ongeveer één keer per week. Ik vind het toch belangrijk om het goed te houden voor mijn vriend. Maar gelukkig kan mijn vriend wel erg goed met mijn familie opschieten. Voor je vriend zal het ook wel heel moeilijk zijn dat hij zonder zijn vader opgegroeid is en dat hij hem nooit erkend heeft. Gelukkig doet zijn vader nu wel moeite!! Maar volgens mij zegt dat niets over de ouderschapskwaliteiten van je vriend, hij weet natuurlijk hoe hij het absoluut niet wil! Heb je nog lekker gelezen buiten? Het is nu wel erg lekker, zometeen lekker buiten eten.
Nathalie: ik kan met voorstellen dat het soms irritant is dat je vriend zoveel computert. Vooral als de computer boven staat, dan ben je nog niet eens samen. Mijn vriend heeft eigenlijk niets met computers, maar hij kijkt wel veel tv. Soms is dat ook wel vervelend omdat hij er altijd helemaal inzit en dan niets hoort als ik iets zeg Is je vriendje alweer bij je? En lekker hoor dat je je eerste eigen aardbeitje hebt gegeten, is toch wel lekkerder als hij uit je eigen tuintje komt.
Vlinder: wat ontzettend vervelend voor je zeg, dat je je zo voelt. Ik ben zelf ook nog niet zolang gestopt met roken dus ik weet uit ervaring dat je je daardoor ook minder goed kan voelen. Maar dat gaat vanzelf over en je moet natuurlijk goed onthouden waar je het voor doet! Het zou natuurlijk ook fijn zijn als je binnenkort weet waar je aan toe bent!
maMaJM: hier onweerde het pas vanaf half 1 vanacht. Het duurde ook niet zolang, wel wat flinke buien. Maar dat was ook wel weer nodig voor de tuin. Misschien heb je het al eens verteld maar wat voor werk doe je dat je naar klanten toegaat?
Tot straks!