Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Ohh Vlinder meis, wat maak je ook wat mee. Jij ook nog steeds niet ongi. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Mir ook al zolang. Tis wat en steeds die domme negatieve testen. Kan me voorstellen dat je dan ff niet meer ziet zitten. Meis klets lekker van je af, ook al voel je je dan ff niet zo happy, ook dat mag je hier delen.

Wij hebben lekker film gekeken, maar mijn mannetje is nu weer naar boven. Grr baal wel hoor. Heb gezegd hoelaat kom je dan weer? Wist ie niet. Heb gezegd dat ik wel een afspraak met hem ga maken, hihih.

Ik ga maar eens ff de was ophangen en nieuwe in de wasmachine doen. Doe ik toch nog wat nuttige vandaag.

Liefs Nathalie

Zijn jullie al bruin, hihhi?
Tis wel lekker weertje hè.
Ga zo maar weer eens lekker wasje buiten hangen
Is zo droog met dit weer!
Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke zondag!

Liefs Nathalie

Yippie, mijn eerste aardbei uit eigen tuin
Hij was nog lekker ook, maar had hem beter ff
in de koelkast kunnen legge, want nu was ie wat warm, hiih

Liefs Nathalie

Ohhh mijn aardbei plaatje is weg! *sniksnik*
Best gezellig kletsen in je eentje hè Nathalie, hihih

Zooo heeej meiden, wat hebben jullie enorm gezellig en tot laat zitten kletsen..hihi ik was ook nog wel wakker gisteravond, maar na mn werk zat mannetje achter de pc en daarna onweerde het hard..bij jullie niet???? Was wel mooi om te zien.
Mn schoonzusje tijdens werk opgehaald. toen ik nog maar naar 1 klantje moest, ze komt hier regelmatig oppassen en vond het nu ook wel weer us gezellig, ff weekendje naar dr broer en schoonzusje en vooral dr neefje..hihi... zo schattig...Hij is nu ook weer heerlijk zoet buiten aant spelen..zo heerlijk met dit weer! dan vermaakt hij zich prima....
We hebben vandaag rustig daggie, niks bijzonders, lekker veel bijgeslapen en wat geklust en vanavond weer ff werken van half 8 tot zo'n half 11 denk ik... wel weer leuk.
Joepie: wat heb jij jezelf lekker verwend zeg! hihi stapel nieuwe   kleren leuk hoor! heb je soms he, dan vind je gewoon vanalles leuks! fijn joh!
Verders hier weinig nieuws te melden he.. we doen ff rustig aan en zien wel hoe het loopt allemaal...
Ik wens jullie allemaal fijne dag, dacht dat ik nog wat wou zeggen?? maar bent ff kwijt..hihi
totlaters liefs mij

Hey meiden,

Er is weer gezellig gekletst hier!!
Ik zit in dezelfde situatie als vlinder, nog steeds niet ongi en vrijdag nog getest en weer helemaal niets te zien!! Heerlijk hoor stoppen met de pil!! Maar goed we blijven optimistish en hoop dat ik snel ongi ga worden zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen! Gister lekker de stad in geweest en was weer bere gezellig!! Vrijdag ook nieuwe kleren gekocht maar niet zoveel als jou joepie haha!
Nou meiden ga effe lekker eten koken en heerlijk op de bankhangen!!

Kussssss

He wat vervelend zeg Kimmie en Vlinder, zo in onzekerheid, dan heb je zoiets als ik niet positief test laat ik dan snel ongesteld worden, dan weet je wat je hebt en waar je lichaam mee bezig is...toch?? dit is erg vervelend..pfff
hopelijk komt er snel meer duidelijkheid voor jullie..of rd'tjes of toch nog zwanger???
Sterkte ermee..knuf van mij

Zo, daar ben ik ook weer even. Gelukkig heeft het Nederlands elftal gewonnen maar ik heb nu barstende koppijn. Misschien dat wat eten zo helpt.

Collie: vervelend soms he, schoonfamilie?! Ik vind die van mij heel oppervlakkig, alleen maar bezig met vakanties en uit eten en zo. Ik vind andere dingen belangrijker, maar daar gaan de gesprekken nooit over. Ze tonen ook totaal geen interesse in mij en zijn alleen maar met zichzelf bezig. Dit is erg frustrerend en heeft menig ruzie opgeleverd tussen mijn vriend en mij. Gelukkig kan ik er nu beter mee omgaan en zie ik ze ongeveer één keer per week. Ik vind het toch belangrijk om het goed te houden voor mijn vriend. Maar gelukkig kan mijn vriend wel erg goed met mijn familie opschieten. Voor je vriend zal het ook wel heel moeilijk zijn dat hij zonder zijn vader opgegroeid is en dat hij hem nooit erkend heeft. Gelukkig doet zijn vader nu wel moeite!! Maar volgens mij zegt dat niets over de ouderschapskwaliteiten van je vriend, hij weet natuurlijk hoe hij het absoluut niet wil! Heb je nog lekker gelezen buiten? Het is nu wel erg lekker, zometeen lekker buiten eten.

Nathalie: ik kan met voorstellen dat het soms irritant is dat je vriend zoveel computert. Vooral als de computer boven staat, dan ben je nog niet eens samen. Mijn vriend heeft eigenlijk niets met computers, maar hij kijkt wel veel tv. Soms is dat ook wel vervelend omdat hij er altijd helemaal inzit en dan niets hoort als ik iets zeg  Is je vriendje alweer bij je? En lekker hoor dat je je eerste eigen aardbeitje hebt gegeten, is toch wel lekkerder als hij uit je eigen tuintje komt.

Vlinder: wat ontzettend vervelend voor je zeg, dat je je zo voelt. Ik ben zelf ook nog niet zolang gestopt met roken dus ik weet uit ervaring dat je je daardoor ook minder goed kan voelen. Maar dat gaat vanzelf over en je moet natuurlijk goed onthouden waar je het voor doet! Het zou natuurlijk ook fijn zijn als je binnenkort weet waar je aan toe bent!

maMaJM: hier onweerde het pas vanaf half 1 vanacht. Het duurde ook niet zolang, wel wat flinke buien. Maar dat was ook wel weer nodig voor de tuin. Misschien heb je het al eens verteld maar wat voor werk doe je dat je naar klanten  toegaat?

Tot straks!

Terug
Bovenaan