Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

hai Mosa, trouwens nog welkom he, ben ik volgens mij vergeten..ohoh.. gezellig hoor dat je meekletst!
Ik ben verpleegkundige en werk in de thuiszorg. alleen avonden en weekenden, zodat ik overdag heerlijk bij mn zoontje kan zijn! vind het niks kinderen naar de creche enzo..maarja dat kan niet met al het soort werk, maar in de zorg dus gelukkig wel! heerljk. ik moet dan dus savonds mensen naar bed helpen, medicijnen geven, enz enz... Heb ik dus aantal klanten waar ik heen moet om ze te helpen aan huis. gisteravond had ik er maar 5, maar die woonden ver uit elkaar zeg maar dus ben je veel aan reistijd kwijt. vanavond heb ik ze hier in het dorp zelf zeg maar en dan heb ik er zo'n 10. lijkt heel veel maar valt mee... en ik werk hard zegt iedereen altijd...hihi ze noemen me ook wel de snelle zuster..whahaha... zoals Nathalie ookal zegt dat ik zo enorm kan ratelen..haha karakter tikkie he soms..hihi
Wat doe jij voor werk Mosa? heb je misschien ookal wel verteld???

Hey Mosa en MamaJm thanks voel me niet heel ellendig hoor gelukkig!!   Ik heb idd zoiets van laat die RD's nu maar komen dan kunnen we echt gaan beginnen haha!!
Veel meiden moeten ontpillen zeg maar hihi ben dus niet de enige en we zijn pas net begonnen dus mag echt niet klagen!!
Maar de meiden hier zijn echt LIEF!!!

maMaJm: inderdaad lekker dat je overdag thuis bent bij je zoontje. En ik denk dat je wel dankbaar werk hebt waar je veel voldoening uit kan halen. Als ik moeder zou mogen worden dan ben ik van plan minder te werken en mijn vriend ook iets minder.  Verder  gaat mijn moeder één dag in de week oppassen. Dus ik heb het al helemaal uitgevogeld hoe het zal gaan, wel belangrijk natuurlijk. Ik  ben psychologe en werk in de psychiatrie en heb vooral te maken met depressieve mensen. Is soms ook wel zwaar, maar ik kan het best goed van me afzetten. Ik vind het alleen  erg mensen tegen te komen van ongeveer mijn leeftijd (25 jaar) en die zich nog nooit gelukkig hebben gevoeld. Dan ben ik altijd zelf wel heel blij dat ik  wel een gelukkig leven heb. Maar jij zult ook wel zware  en moeilijke gevallen tegenkomen lijkt me!    

Kimmie: ik ben pas sinds anderhalve week van de pil af dus weet nog niets over ontpillen maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van kan worden. Op het moment dat je stopt met de pil hoop je natuurlijk stiekem dat het heel snel raak zal zijn terwijl dat in de praktijk niet zo vaak voorkomt. Maar ik zal duimen dat de RD's snel zullen komen.

Zo, ik ga lekker eten. Mijn vriendje heeft even patat gehaald. Dit was niet de bedoeling maar ik heb zo'n hoofdpijn dat ik geen zin in koken heb. Ik hoop dat ik me na het eten beter voel, anders is het zo zonde van de avond. Morgen moet ik ook al weer om 6 uur op, dus ik denk dat het een vroeg avondje  wordt voor ons.

Liefs Mosa  

Hallo Allemaal!

Mosa: Hoe gaat het met je hoofdpijn?? Voel je alweer iets beter? Ik heb niet meer in de tuin gelezen. Heb met vriend 30 km gefietst een een heerlijke ijscoupe gegeten bij een italiaanse ijssalon. (Nu ligt hij languit te slapen op de bank)

Mamajm: Hier heeft het ook flink geonweerd, hier begon het ongeveer rond een uur of elf. Heb altijd wel schrik. Het is nl een keer ingeslagen bij ons. Schade viel gelukkig mee, alleen de stereo kapot. Gelukkig is de regen vannacht geweest, en hebben we vandaag een mooe dag! Super dat je kleine zich zo goed alleen kan vermaken!! Heerlijk!! Werk ze vanavond! Hoeveel uur werk jij nog in de week??

Kimmie: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Gelukkig zie je het positief in! Wat is je cyclus nu??

Vlinder: Meis heel veel sterkte met de hele situatie!! Goed van je dat je nog steeds niet hebt gerookt!! Ik hoop echt dat je gauw duidelijkheid hebt, op welke manier ook!! (Ik hoop voor jou/en iedereen op een positievetst!!) Lucht je hart lekker hier!!

Nathalie: Je eerste aardbei!! ben benieuwd hoe die smaakt? Heb je veel aarbeien aan je plant? Wij hebben in de tuin zo'n 4 planten staan. Zitten wel veel aarbeien in maar worden nog niet rood. Begint een beetje te komen.

Veel liefs Collie

NOD lijstje:

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mosa                                         1e ronde 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)

Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08

Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                           25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Zoooo ff ons nodlijstje er weer bij gepakt hoor, die verdween helemaal.
Poeh mag morgen naar VK, spannenddddd! Zag het ineens.
Ff weer bijlezen hier hoor, want er is weer veel gekletst toen ik ff aan het eten was, hihih

Liefs Nathalie

Jeetje nu moet ik wel goed nadenken hoor. Jullie allemaal uit elkaar kunnen houden, hihih. Want 3 nog vrij nieuwe meiden, dus moet ff goed nadenken over wie wat nou heeft verteld en dat valt niet mee, zeker niet op zondag, hihih. Dus als ik foutje maak, weten jullie waardoor het komt. Zeg alvast maar sorry, hihi.

Kimmie jeetje meis net als Vlinder dus nog steeds geen duidelijkheid. Ben ook wel erggg benieuwd hoe het met Antionette gaat. Meis MELDPLICHT! hihih

Mosa, jij bent psychologe? Interessant beroep zeg. Kan me voorstellen dat het idd moeilijk is om mensen te spreken die jou leeftijd hebben.

Meiden ik ben de draad alweer kwijt, ik post dit ff brb, hahaha

Terug
Bovenaan