Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

-_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -  _ - _ - _ - [= mijn draadje]

Zoooo ff draadje meegenomen hoor, hihih.
Ik heb een hangende aardbeienplant Collie, die lekker in de zon hang. Ik heb er nu nog 2 die bijnnnaaaa rijp zijn, hihih. Dalijk maar eens ff kijken of ik nog meer kan ontdekken. Heb hem nu pas een paar dagen dus heeft ff tijd nodig hè. Was al hele grote plant, dus hoefde hem niet helemaal van klein naar groot te kweken.

Ik ga nog ff wasje buiten hangen, want het gaat zo snel. Heerlijk!
Net was de trainingsbroek van mijn vriend op de grond gevallen, dus dacht ff ophangen, maar was al droog, gaat kei snel met dit weer.

En ik moet zo mijn buxusboompjes ook nog ff water geven, want die mogen natuurlijk niet dood gaan! Dus kom strakkies wel weer ff kletsen.

Liefs Nathalie

Daar ben ik weer even. Gelukkig is mijn hoofdpijn aardig weggezakt. Na het eten even lekker op de bank gelegen en daarna een stukje gefietst. Frisse lucht doet wonderen.

Het is rustig hier vanavond, zit iedereen nog lekker buiten? Fijne avond nog allemaal!

Liefs Mosa

"http://tt.lilypie.com/8r3Cp2.png" alt="Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker" border="0"   />

Balen, nu krijg ik weer alleen een linkje naar mijn bannertje, weet iemand hoe ik het goed kan doen?

Fijn dat je hoofdpijn is afgezakt. Je hoeft niet de code te plakken, maar gewoon je voorbeeld bannertje kopieren en plakken. Dan lukt het vast! Probeer maar ff.

Ik was net ff tv aan het kijken. En ff aan het kletsen met zwangere vriendin. Die nu sinds paar dagen weet van onze kinderwens. We zitten een beetje in dubio. Hebben samen in revalidatiecentrum gelegen, en daar is nu terugkomdag. Maar hebben geen leuke aandenkingen aan die tijd. Nu zit ik heel erg te twijfelen of ik wel moet gaan. Aan ene kant heb ik het idee dat ik nog iets moet afsluiten daar, maar nu kreeg ik net te horen dat we ook in gesprek moeten met het team enzo. En dat zie ik totaal niet zitten. Ik wil daar puur voor mezelf heen eigenlijk. Maar ja als je dan verplicht word om te praten, pfff. Ik denk er nog ffies over na. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat als ik deze ronde zwanger mag worden dat het dan mis gaat omdat ik zoveel emoties daarbij zitten. Kweet niet hoe het daar allemaal zal lopen. Best ff beetje lastig dus.

Hier is het nog heerlijk weer. Heb de deur nog openstaan. Ohh mijn was staat nog buiten, hihih. Die zal ik eens ff binnen gaan halen.

Liefs Nathalie

Dank je wel voor de tip voer mijn bannertje Nathalie! Ik dacht inderdaad dat ik die codes moest gebruiken maar het kan blijkbaar veel simpeler

Moeilijk is het he, om je kinderwens voor je te houden. Mijn ouders zijn inmiddels wel op de hoogte maar ze gaan niet telkens vragen hoe het gaat. Maar is wel fijn om het met iemand te kunnen delen.

Dat is lastig, het wel of niet gaan naar de terugkomdag van het revalidatiecentrum. En ik denk dat het logisch is dat je geen goede herinneringen hebt  aan die tijd, wie zal dat wel hebben? Maar als je het gevoel hebt dat je nog iets af te sluiten hebt, dan is het misschien niet verkeerd  om te gaan.  En ik denk dat je op zo'n dag niet zo veel moet hoor. Ik neem aan dat je niet verplicht wordt om te praten met het team, maar alleen als je dat wilt. En misschien helpt het dat je samen met je vriendin gaat, dan ben je in ieder geval niet alleen. Wanneer is het? Voor je NOD? Mag ik vragen wat de reden is dat je in een revalidatiecentrum bent geweest? Sorry als het een te persoonlijke vraag is. In ieder geval succes met de beslissing nemen!!

Geeft niks hoor Mosa, als ik ergens geen antwoord op wil geven zeg ik dat wel. Ik heb net de brief er nog ff bijgepakt, en las dat in het middag programma dat met het team is. Ik zit er niet echt op te wachten om met hun alles te gaan bespreken. Maar wil gewoon voor mezelf terug daar naar toe. Heb wel eens in twijfel gestaan om te gaan. Misschien sluit ik dan idd iets af. Maar aan andere kant zie ik het ook niet zo zitten, tis heel dubbel. Het is 21 juni en 26 juni is mijn nod. Dus tja.

Mijn vriendin gaat niet. Ze is nu al bijna 22 weken zwanger dus dan nog langer. En voor haar heeft het heel veel inpact gehad. Ik denk dat ik heel veel heb gedrongen. Kweet dat ik dat niet moet doen, en dat het ooit wel weer tegen me komt. Daarom is het misschien ook wel een idee om te gaan.

Ik heb een halfjaar in revalidatiecentrum gelegen vanwege mijn zieke heup, hypermobiliteit en chronische pijnklachten. Vaak blessure gevoelig e.d. Ik ging er met het doel heen om uit de rolstoel te komen. Maar bij intake werd gezegd dat ik niet teveel op wonderen moest hopen. Tijdens de 8 weken observatie had ik elke week blessure. Heb bijna half jaar in revalidatiecentrum gelegen, en in het half jaar ging het eigenlijk slechter ipv. beter. Ik sta nu anders in het leven, ben ouder, wijzer. Ga nu beter met mijn grenzen om. Heb alles lekker op rit. Totdat ik vorig jaar auto ongeluk erover heen kreeg. Waardoor ik nu zit met whiplash klachten. Ik gebruik de rolstoel voor lange afstanden, veel pijn en tijden blessures.

Maar goed laten we maar weer lekker bezig zijn met wegzwijmelen over onze toekomst, hihih.

Liefs Nathalie

Nathalie: Jeetje zeg, wat heb jij dan ontzettend veel al meegemaakt. En wat heb je ondanks dat een gigantische positieve levensinstelling, knap hoor!! Daar kan iedereen alleen maar heel veel respect voor hebben

denk er nog maar even goed over na de komende dagen, maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is. Maar het belangrijkste is om je gevoel te volgen! Sterkte hiermee.

Nu ga ik naar bed, moet morgen weer vroeg op en wil niet weer hoofdpijn hebben. Heb een drukke dag op mijn werk. Weltrusten!

Terug
Bovenaan